Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9

Temat: wymiana stacyjki 156

  1. #1
    Użytkownik Rowerzysta Avatar radexon
    Dołączył
    03 2012
    Auto
    Alfa 156 GTA SW
    Postów
    300

    Domyślnie wymiana stacyjki 156

    witam
    ma ktos manual wymiany stacyjki albo wymiany samego zamka z stacyjki?
    przymierzam sie do tego dzis i zastanawiam jak to wyjac.

    Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2

  2. #2
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    09 2012
    Mieszka w
    Kraków Radom
    Auto
    159 1.9 16v q-tronic 2008r
    Postów
    876

    Domyślnie

    odkręcasz osłonę

    wsadzasz kluczyk i go przekęcasz w stacyjce (bez przekręcenia nie wyjdzie)

    ...i teraz będzie ciężko wytłumaczyć bez fotki ;/ jak spojrzysz na stacyjkę siedząc normalnie, to zauważysz w obudowie stacyjki otwór w plastkiu o wymiarach ok 5x5mm - widać taką metalową zapatkę. Trzeba ją nacisnąć jakimś wkrętakiem i pociągnąć za kluczyk - wyjdzie z wkładką

  3. #3
    Użytkownik Rowerzysta Avatar radexon
    Dołączył
    03 2012
    Auto
    Alfa 156 GTA SW
    Postów
    300

    Domyślnie

    Dzięki wielkie rzeczywiscie udało się wyciągnąć sam zamek ze stacyjki którą kupiłem.

    poniżej wrzucam zdjecie zrobione podczas wymiany w aucie i widac te 5mm dziure gdzie srubokręt trzeba wcisnąć


    a wiec udalo mi sie wymienić zamek oraz podmienic uklad od immo w kluczyku i nowy kluczyk dziala i odpala
    Ostatnio edytowane przez radexon ; 05-12-2012 o 20:37

  4. #4
    ADRIANO 156
    Gość

    Domyślnie

    no no jesteś the best ale co ci to dało przecież taniej było dorobić kluczyk a immo przełożyć .Pytam bo ja mam tylko jeden klucz i zastanawiam się co zrobić żeby mieć dwa może coś podpowiesz

  5. #5
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    09 2012
    Mieszka w
    Kraków Radom
    Auto
    159 1.9 16v q-tronic 2008r
    Postów
    876

    Domyślnie

    tylko, że wkłądkę wymienia się z razji zużycia wkładki a nie klucza

    albo wymienia się stacyjkę zachowując starą wkładkę i klucz

    co do kodowania immo to alfadiad chyba umożliwiał kodowanie kluczy

  6. #6
    Użytkownik Rowerzysta Avatar radexon
    Dołączył
    03 2012
    Auto
    Alfa 156 GTA SW
    Postów
    300

    Domyślnie

    Już mówię a właściwie opisuję w czym problem i czemu tak zrobiłem

    Kluczyk jako tako stary mi działał i pilot tez. Ale obudowa poszła w mak i sam kluczyk został mi i nie działał pilot , a zależało mi na działaniu pilota też.

    A więc krążyłem i szukałem obudowy z surowym grotem do dorobienia. Problem duży. Do tej po FL był luzik i jakoś

    Jeden z allegro zawołał 650 zł za wszystko czyli klucz dorobienie i programowanie. Powiedziałem mu, że chcę tylko obudowę z surowym bo mam pilota działającego i immo sobie przełożę.
    To mi ten zjechał raptem 50 zł więc olałem go

    Zatem
    1. Postanowiłem szukać klucza z stacyjką i tak kupiłem za 120 zł z kluczem stacyjkę,
    2. Z kupionej stacyjki wyciągnąłem zamek i przełożyłem do tego w Alfie,
    3. Następnie z klucza mojego wydłubałem kostkę IMMO (trochę dłubania było) i przełożyłem do zakupionego klucza,
    4. Do zakupionego klucza dołożyłem moją płytkę od sterowania pilotem zdalnie centralnym,

    Podsumowując mam 2 klucze:
    1. Jeden - odpalanie i pilot działający
    2. Drugi na zapas do otwierania drzwi i bagażnika.

    Wiadomo zamki się różnią

    Ale 500 zł w suchym.

    Chodziłem też z pomysłem kupienia samego klucza i wydłubania grota i przełożenia do zakupionego drugiego klucza ale stwierdziłem, że by problem było go tam dobrze albo wkleić albo umocować,żeby nie wyłamał się po przełożeniu obudowy,
    Ostatnio edytowane przez radexon ; 05-12-2012 o 23:03

  7. #7
    okarol
    Gość

    Domyślnie

    a ja kupiłem na aleegro jakis zamiennik centralki ktora znajduje sie w bagarku wymieniłem sam stare imo wyciołem z połamanego klucza i wkleiłem do tego co dostałem z centralką całkowity koszt 40zł i 30 min montaż a no i 15zł docięcie grotu 1 problem bo na nowym pilocie miałem 3 guziki a w starym kluczu jeden przycisk wiecn w nowym otwierałem i zamykałem tym samym reszta spox

  8. #8
    ADRIANO 156
    Gość

    Domyślnie

    no i o to mi chodziło ja mam tylko jeden kluczyk i szukam taniego rozwiązania żeby w razie draki mieć się czym poratować

  9. #9
    Użytkownik Rowerzysta Avatar radexon
    Dołączył
    03 2012
    Auto
    Alfa 156 GTA SW
    Postów
    300

    Domyślnie

    Hmm to jak zamiennik centralki IMO kupileś?bo nie kumam
    Problem jest dostać wogole surowy klucz z nasza obudową

Podobne wątki

  1. Zgubiony kluczyk - wymiana stacyjki i zamków
    Utworzone przez Moruso w dziale 147
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post / autor: 22-11-2017, 22:17
  2. [159] wymiana stacyjki
    Utworzone przez lizard w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 27
    Ostatni post / autor: 06-09-2017, 14:30
  3. [159] Wymiana stacyjki i start/stop
    Utworzone przez anAlfaBeta w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 14-09-2015, 17:39
  4. [Giulietta] zacinanie się stacyjki
    Utworzone przez rozewo w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 03-11-2014, 13:00
  5. [155] wymiana stacyjki po próbie kradzieży
    Utworzone przez bober155 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 29-04-2008, 06:54

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory