Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 11

Temat: Korbowodzik Xenon

  1. #1
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Trzciel
    Auto
    156 SW 1,9 jtd <140km 2003 Lift
    Postów
    18

    Domyślnie Korbowodzik Xenon

    Witam mam problem z Korbowodzikiem xenona gdy zakupiłem AR 156 były ale nie orginalne i cały czas wypadają kulki z gniazd na internecie znalazłem tylko coś takiego http://allegro.pl/korbowodzik-laczni...867114360.html w eper wyglądają inaczej Gdzie to kupić może ktoś z forum ma na zbyciu ?

  2. #2
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar semri
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    Bydgoszczy
    Auto
    166 3.2 V6 Ti
    Postów
    948

    Domyślnie

    Paskami zaciskowymi ściągnąć i po problemie.
    Alfa Romeo 166 V6 3.2 Ti
    Alfa Romeo 166 2.4 JTDm 20V
    Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTDm 20V 228KM 460Nm - wspomnienie

  3. #3
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Trzciel
    Auto
    156 SW 1,9 jtd <140km 2003 Lift
    Postów
    18

    Domyślnie

    ale jeden xenon jest w miarę dobrze a drugi po drzewach daje i on ma sie ustawiać automatycznie od obciążenia a paski chyba nie dadzą tak rady

  4. #4
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar semri
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    Bydgoszczy
    Auto
    166 3.2 V6 Ti
    Postów
    948

    Domyślnie

    Paski mają za zadanie trzymać korbowodzik by nie wypadał.
    Kobrowodzik jest po jednej stronie auta, lewej. Jak wali po niebie to zrób kalibracje MES'em i ustaw je np. na stacjo diagnostycznej.
    Alfa Romeo 166 V6 3.2 Ti
    Alfa Romeo 166 2.4 JTDm 20V
    Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTDm 20V 228KM 460Nm - wspomnienie

  5. #5
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Trzciel
    Auto
    156 SW 1,9 jtd <140km 2003 Lift
    Postów
    18

    Domyślnie

    hmm co to kalibracja mesem na stacji bylem z 6 razy korbowodzik wypada i lampa leci na drzewa a nie kojarzysz jak ten korbowodzik powinien byc powyginany bo ja mam posty?

  6. #6
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar semri
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    Bydgoszczy
    Auto
    166 3.2 V6 Ti
    Postów
    948

    Domyślnie

    MultiEcuScan plus kabel diagnostyczny np. Vaiken. Podłączyć się pod xenony (lewa lampa), wybrać kalibracja, lub 100zł w ASO za usługę. Kalibracja ustawi xenony na poziom zero, np. po tym jak ktoś gmerał przy śrubach na reflektorze, dopiero po kalibracji można ustawiać je dokładniej. Z tego co kojarzę korba jest prosta, opaskami łapiesz tak by nie wypadał i tyle. Korbowodzik jest na przedniej i tylnej osi, jakby co.
    PS Używaj znaków interpunkcyjnych.
    Alfa Romeo 166 V6 3.2 Ti
    Alfa Romeo 166 2.4 JTDm 20V
    Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTDm 20V 228KM 460Nm - wspomnienie

  7. #7
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Trzciel
    Auto
    156 SW 1,9 jtd <140km 2003 Lift
    Postów
    18

    Domyślnie

    Korbowodziki wiem gdzie są. Już nawet wymieniałem same wodziki myślałem ze tamte słabo tą kulkę trzymają może te paski pomogą. Wypada mi tylko ta co łączy się z czujnikiem jakies napreżenia tam muszą być lub źle dobrany pręt .
    Kurcze a o tej kalibracji nawet nie wiedziałem a gmerane już było kilka razy . Ok dzięki za pomoc jutro do mechanika

  8. #8
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar jaboleq
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    AR 156 SW 1.9 16V powered by @sdero
    Postów
    7,325

    Domyślnie

    Naprężeń nie powinno być. Możesz mieć krzywy wspornik ten przy wahaczu. Orginalny łącznik kosztuje 100zł w aso. W zwykłych wersjach są proste, w gta są gięte.

    Lampy ksenonowe nie mogą różnie świecić bo są sterowane tak samo.

    Wysłane z mojego GT-I9000
    ::::::: I am IN LOVE with trance! ::::::: Moja włoszka :::::::

  9. #9
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Trzciel
    Auto
    156 SW 1,9 jtd <140km 2003 Lift
    Postów
    18

    Domyślnie

    Właśnie a jedna świeci w miarę prosto. Nie wiem czy to ważne ale była wymieniana przetwornica ale z tym samym numerem co orginalna

  10. #10
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    01 2009
    Mieszka w
    Garwolin
    Auto
    156 2.4 20V 03', 147 1.9 JTD 06', 159 2.0 JTD 10'
    Postów
    95

    Domyślnie

    Cytat Napisał semri Zobacz post
    MultiEcuScan plus kabel diagnostyczny np. Vaiken. Podłączyć się pod xenony (lewa lampa),
    Czy mam to rozumieć dosłownie, przy xenonach jest złącze? Może głupie pytanie, ale nie chciałbym stracić godziny na szukaniu czegoś czego tam nie ma

Podobne wątki

  1. Bi-xenon, a może tak krok dalej? Tri-xenon
    Utworzone przez Oskarr w dziale 156
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post / autor: 20-11-2013, 01:33
  2. [159] Xenon ? / Bi-xenon ?? Jak w końcu ??
    Utworzone przez Luqaswagen w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 09-01-2012, 20:44
  3. [146] xenon AR 146
    Utworzone przez idclip w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 14-04-2010, 15:24
  4. [166] Xenon
    Utworzone przez peteja_43 w dziale 166
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 13-05-2008, 21:04

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory