Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6

Temat: [156] Ustawialem rozrzad i...

  1. #1
    Marcin_AR
    Gość

    Domyślnie [156] Ustawialem rozrzad i...

    Witam

    W mojej Belli przez 3sek. juz turkotal wariat, wiec zamowilem sobie ten zestaw naprawczy wariatora.
    Otrzymalem ten zestawik i przez cala sobote bawilem sie z wariatem i rozrzadem.
    Operacja byla prosta, zdjac wariata otworzyc,wymienic sprezynke i podkladke, zlozyc.
    Do tego wariat nie mnial jeszcze przetartych zabkow, wiec mysle,ze dobrze zrobilem kupujac ten zestaw niz calego wariata

    No i teraz ustawienie rozrzadu.

    Ustawilem pierwszy tlok w ZZ, nalozylem blokade na walek ssacy, drugi cylinder,a takze na drugi walek 3 tlok, ustawilem glowny wal z punktem umieszczonym na plastikowej oslonie zakrywajacej rozrzad.

    No i udalo sie, zalozylem i napiolem pasek, przekrecilem w prawo glowny wal kilka razy i wszystko bylo na miejscu, po odpaleniu juz nie tyrkocze jak diesel, ale tak jak by cos rownomiernie strzelalo do kolektora wylotowego, cos jak by za szybko otwieralo zawor wylotowy, ale moze tak ma byc i tylko szukam dziury w calym. Te rownomierne strzelanie wyglada jak wyciszone strzalu po zaplonie, sam juz nie wiem co to :|?:

    Autko ma kopa i moze jednak szukam dziury w calym... posmigam jakiks czas i zobacze, moze mi sie zdaje,albo co :|?:

  2. #2
    drugimarcin
    Gość

    Domyślnie

    Nie doczytalem w tym opisie, ale najlepiej jest zablokowac kolo walu korbowego i napiac pasek na poluzowanych kolach rozrzadu, dokrecic je dopiero po napieciu, to gwarantuje 100% sukcesu.
    Pozdrawiam

  3. #3
    Marcin_AR
    Gość

    Domyślnie

    Tak, mialem poluzopwany walek ssacy, 4 sruby odkrecone i dopiero po napieciu paska skrecilem, obracajac wal wraca na miejsce wszystko, obracam wal korbowy do wskaznika i pozniej zakladam blokady zeby sprawdzic czy jest jak bylo no i jest...
    Wczoraj myslalem, ze zglupialem bo 2 razy skladalem wszystko by odpalic, sprawdzic i cos dalej wlasnie stukalo,a wg blokad i wskaznika jest ok...
    Trudno pojezdze troche i zobacze co dalej.

  4. #4
    drugimarcin
    Gość

    Domyślnie

    Mozliwe, ze wroci do normy, jak parametry autoregulacji sie dostosuja do nowego paska, czyli kilkadziesiat kilometrow.

  5. #5
    Marcin_AR
    Gość

    Domyślnie

    Jest ok, po prostu mam chyba jak kazdy alfista problem, ze martwie sie o ten uliczny przecinak
    Autko ladnie chodzi i spokojnie, do tego jak dodaje obrotow to wkreca sie jak bym mial 2.0 plynnie i na luzie juz nie slychac jak by chialo a nie mogle

    Za cicho sie zrobilo i slysze teraz,ze trzeba wymienic napinacz rozrzadu bo huczy, o tym zapomnialem ops:

  6. #6
    provokator
    Gość

    Domyślnie

    w razie problemów możesz zajrzeć do tego tematu:
    http://www.forum.alfaholicy.org/topi...ts-vt13474.htm

Podobne wątki

  1. [159] 2.0 rozrzad
    Utworzone przez Szatan w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 22-03-2015, 13:57
  2. rozrzad...
    Utworzone przez daniel675 w dziale 156
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 05-10-2011, 09:24
  3. rozrzad
    Utworzone przez kwiatu w dziale 156
    Odpowiedzi: 24
    Ostatni post / autor: 26-12-2010, 22:34
  4. Rozrzad
    Utworzone przez bella-hella w dziale 166
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 01-03-2010, 20:28
  5. Rozrzad 2.0 TS 97 r
    Utworzone przez dropas w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 07-09-2009, 19:11

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory