Mam pytanie czy ma ktoś może sprawny EGR do 1.9 16 V 140 KM lub powiedzcie czy musi być od takiego samego silnika czy np ogólnie wszystkie do 1.9 JTD pasują? Może ktoś widział coś ciekawego wartego uwagi w sieci proszę o link sprawa pilna![]()
Mam pytanie czy ma ktoś może sprawny EGR do 1.9 16 V 140 KM lub powiedzcie czy musi być od takiego samego silnika czy np ogólnie wszystkie do 1.9 JTD pasują? Może ktoś widział coś ciekawego wartego uwagi w sieci proszę o link sprawa pilna![]()
A co Ci się z tym EGRem dzieje że musisz mieć nowy? Czytałeś posty:
http://www.forum.alfaholicy.org/zrob...td_2004_a.html
i
http://autokacik.pl/showflat.php?Cat...91&an=0&page=1
zamiast kupować kolejny, który i tak padnie wydaj tyle samo u tunera na wyłączenie go na trwałe
Ten temat odpowie na wszystkie twoje pytania:
http://www.forum.alfaholicy.org/147_...rculation.html
a na przyszłość najpierw użyj opcji szukaj
AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
AR156 1.6TS 2000
Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)
dzięki za porady ale mój EGR nie działa chyba ale nie jestem jeszcze pewny cewka ? a jeśli założę zaślepkę przeznaczona do tego silnika (którą własnie zakupiłem ) to nic mi chyba nie da sama zaślepka????bez sprawnego EGR ???
- - - Updated - - -
Silnik 1,9 16v i 2,4 20v
zaślepka między kolektor a EGR 71751468 (z dziurkami)
Read more: http://www.forum.alfaholicy.org/zrob...#ixzz2I4wSpBP8
- - - Updated - - -
tu nadal są otworki wiec moim zdaniem EGR powinien jednak działać?
Jeśli cewka padła to Ci sama podkładka nie pomoże. Ona ma na celu zmniejszyć ilość spalin w samym zaworze jak i układzie dolotowym ale jeśli zawór EGR jest niesprawny to nie ma to żadnego znaczenia.
Najpierw wymień zawór na sprawny i przy okazji załóż podkładkę.
Kolego Kris25 masz wszystko podane na talerzu w dwóch linkach, które Ci podałem wyżej. Zaślepka nic Ci nie da bo zawór i tak będzie wywalał błąd, chyba że wytniesz go z ECU.
Koledzy Egr zabrałem od mechanika rozebralem zawór ewidentnie stał w miejscu wyczysciłem ,benzynka,sprężone powietrze zawór chodzi ładnie ! Cewka wygląda na dobrą tzn.chodzi lekko nie mam tylko jak jej sprawdzić elektrycznie ? Druga sprawa to czy po założeniu w/w zaślepki zawór nie będzie się szybciej zabijał tym całym syfem ? No i ciekawi mnie mina mechanika jak mu powiem że to ten sam Egr który czyscili o ile zadziała![]()
Cewkę możesz sprawdzić przykładając do niej napięcie 12V będziesz wtedy widział czy zawór pracuje, bądź miernikiem. Jeśli założysz zaślepkę to mniej syfu będzie się dostawać i do EGR i do kolektora.
zawór sprawdzony cewka reaguje na 12v wiec chyba będzie okdzięki wszystkim za pomoc