Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 11

Temat: EGR Alfa 156 JTD 1.9 140 km Pilne

  1. #1
    Użytkownik Rowerzysta Avatar kris25
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Świnoujście
    Auto
    była 146 TS,156 JTD,159 JTDM 150 KM aktualnie poszukuje 2.4 lub 2.0 JTM
    Postów
    88

    Domyślnie EGR Alfa 156 JTD 1.9 140 km Pilne

    Mam pytanie czy ma ktoś może sprawny EGR do 1.9 16 V 140 KM lub powiedzcie czy musi być od takiego samego silnika czy np ogólnie wszystkie do 1.9 JTD pasują? Może ktoś widział coś ciekawego wartego uwagi w sieci proszę o link sprawa pilna

  2. #2
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Grodzisk Mazowiecki
    Auto
    Laguna III 2.0T
    Postów
    822

    Domyślnie

    A co Ci się z tym EGRem dzieje że musisz mieć nowy? Czytałeś posty:

    http://www.forum.alfaholicy.org/zrob...td_2004_a.html

    i

    http://autokacik.pl/showflat.php?Cat...91&an=0&page=1

  3. #3
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    04 2011
    Auto
    916 i 955
    Postów
    2,267

    Domyślnie

    zamiast kupować kolejny, który i tak padnie wydaj tyle samo u tunera na wyłączenie go na trwałe

  4. #4
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Cytat Napisał kris25 Zobacz post
    Mam pytanie czy ma ktoś może sprawny EGR do 1.9 16 V 140 KM lub powiedzcie czy musi być od takiego samego silnika czy np ogólnie wszystkie do 1.9 JTD pasują? Może ktoś widział coś ciekawego wartego uwagi w sieci proszę o link sprawa pilna
    Ten temat odpowie na wszystkie twoje pytania:
    http://www.forum.alfaholicy.org/147_...rculation.html
    a na przyszłość najpierw użyj opcji szukaj
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  5. #5
    Użytkownik Rowerzysta Avatar kris25
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Świnoujście
    Auto
    była 146 TS,156 JTD,159 JTDM 150 KM aktualnie poszukuje 2.4 lub 2.0 JTM
    Postów
    88

    Domyślnie

    dzięki za porady ale mój EGR nie działa chyba ale nie jestem jeszcze pewny cewka ? a jeśli założę zaślepkę przeznaczona do tego silnika (którą własnie zakupiłem ) to nic mi chyba nie da sama zaślepka????bez sprawnego EGR ???

    - - - Updated - - -

    Silnik 1,9 16v i 2,4 20v
    zaślepka między kolektor a EGR 71751468 (z dziurkami)



    Read more: http://www.forum.alfaholicy.org/zrob...#ixzz2I4wSpBP8


    - - - Updated - - -

    tu nadal są otworki wiec moim zdaniem EGR powinien jednak działać?

  6. #6
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    04 2011
    Auto
    Saab 900 LPT classic & BMW 318d F30
    Postów
    212

    Domyślnie

    Jeśli cewka padła to Ci sama podkładka nie pomoże. Ona ma na celu zmniejszyć ilość spalin w samym zaworze jak i układzie dolotowym ale jeśli zawór EGR jest niesprawny to nie ma to żadnego znaczenia.
    Najpierw wymień zawór na sprawny i przy okazji załóż podkładkę.

  7. #7
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Grodzisk Mazowiecki
    Auto
    Laguna III 2.0T
    Postów
    822

    Domyślnie

    Kolego Kris25 masz wszystko podane na talerzu w dwóch linkach, które Ci podałem wyżej. Zaślepka nic Ci nie da bo zawór i tak będzie wywalał błąd, chyba że wytniesz go z ECU.

  8. #8
    Użytkownik Rowerzysta Avatar kris25
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Świnoujście
    Auto
    była 146 TS,156 JTD,159 JTDM 150 KM aktualnie poszukuje 2.4 lub 2.0 JTM
    Postów
    88

    Domyślnie

    Koledzy Egr zabrałem od mechanika rozebralem zawór ewidentnie stał w miejscu wyczysciłem ,benzynka,sprężone powietrze zawór chodzi ładnie ! Cewka wygląda na dobrą tzn.chodzi lekko nie mam tylko jak jej sprawdzić elektrycznie ? Druga sprawa to czy po założeniu w/w zaślepki zawór nie będzie się szybciej zabijał tym całym syfem ? No i ciekawi mnie mina mechanika jak mu powiem że to ten sam Egr który czyscili o ile zadziała

  9. #9
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Grodzisk Mazowiecki
    Auto
    Laguna III 2.0T
    Postów
    822

    Domyślnie

    Cewkę możesz sprawdzić przykładając do niej napięcie 12V będziesz wtedy widział czy zawór pracuje, bądź miernikiem. Jeśli założysz zaślepkę to mniej syfu będzie się dostawać i do EGR i do kolektora.

  10. #10
    Użytkownik Rowerzysta Avatar kris25
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Świnoujście
    Auto
    była 146 TS,156 JTD,159 JTDM 150 KM aktualnie poszukuje 2.4 lub 2.0 JTM
    Postów
    88

    Domyślnie


    zawór sprawdzony cewka reaguje na 12v wiec chyba będzie ok dzięki wszystkim za pomoc

Podobne wątki

  1. Alfa 156 pilne
    Utworzone przez klisiu w dziale Porady przy zakupie
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 24-02-2013, 23:18
  2. Alfa - końskie! Pilne!!
    Utworzone przez Szczepan w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 17-04-2012, 09:01
  3. Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 23-02-2012, 15:56
  4. Alfa Navigacja pilne
    Utworzone przez mlody12345 w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 09-11-2011, 20:19
  5. Alfa 166 2.4 JTD - silnik. Pilne!
    Utworzone przez D.D w dziale 166
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 19-11-2007, 11:32

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory