Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 18

Temat: Alfa Romeo 156, rok 2003. Prośba

patriota141
    Gość

Domyślnie Alfa Romeo 156, rok 2003. Prośba

Witam, planuje zakup Alfy Romeo 156 z silnikiem 2,4 diesel (150km). Jest to już wersja II po lifcie.
    Jestem zielony jeśli chodzi o tę markę, dlatego też proszę kogoś kto się zna na danym modelu o odpowiedź na parę poniższych moich pytań. Proszę odpowiedzieć rzeczowo.

1. Ile pali w/w Alfa?
    2. Jakie ma wady ten samochód?
    3. Czy są drogie części?
    4. Ile kosztuje wymiana rozrządu?

z góry dziękuję za pomoc.

Użytkownik Romeo
    Mieszka w
    Grodzisk Mazowiecki
    Auto
    Laguna III 2.0T

Domyślnie

Kolego jesteś nowy na forum, fajnie że chcesz kupić AR ale jest coś takiego jak wyszukiwarka. Nie powtarzaj tematów. Akurat podobnych tematów do Twojego jest co najmniej kilkanaście. Litości.

Użytkownik Pasjonat Avatar Nazar
    Mieszka w
    Bytom
    Auto
    Była 156 SW 2,4JTD by Cinsoft ---Jest 159 1,9JTDm 150KM Q-tronic'08 + Mito 1,6Jtdm Distinctive'08

Domyślnie

Ja mam przedlifta ale z silnikiem 2,4 JTD więc coś od siebie napisze i sorry ale będe brutalnie szczery
    1. zależnie od jazdy - od 7-9 po miescie zależy od stylu jazdy czyli wynik BDB 5-6 trasa 90-130KM/H
    2. Wady? Konstrukcyjne tzn. Jak zacznie się psuć to się dowiesz . Ogólnie - masakryczne dojscie do alternatora ( za silnikiem na dole ) , zawieszenie - najwieksza bolączka 156ki - drożyzna do kwadratu i nietrwałe , dodatkowo przy kiepskich zamiennikach po jakimś czasie zgrzypi jak drzwi starej szafy .
    3 . Częsci ogólnie jak w innych markach oprócz zawieszenia który w oryginale może doprowadzić do stanu przedzawałowego ( SW amor 1szt tył . 440pln !! ) . Cały zawias od śrubki , wachacze , sprężyny zamyka się w 3000tysiach jak nic ( wszystkie gumki , łączniki )