Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9

Temat: Poci się śruba w bloku silnika, problem z nazwaniem.

  1. #1
    Użytkownik Romeo Avatar jacek83
    Dołączył
    01 2012
    Auto
    alfa romeo 166 2.4 jtd 150km 2001r
    Postów
    1,074

    Domyślnie Poci się śruba w bloku silnika, problem z nazwaniem.

    Wczoraj po przeglądzie podwozia u diagnosty dopatrzyłem się wycieku oleju przy śrubie która wkręcona jest w blok silnika pomiędzy turbiną a skrzynią biegów. Odchodzi od niej przewód wyglądający na ciśnieniowy, nie wiem jak to zamówić i nazwać kojarzy ktoś?? silnik cf3

  2. #2
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar rafal0717
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Nieporęt
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.4jtd 136KM 99r, 166 3.0 V6 FL
    Postów
    630

    Domyślnie

    A nie chodzi ci przypadkiem o przewód którym dostarczany jest olej do turbiny.

  3. #3
    Użytkownik Romeo Avatar jacek83
    Dołączył
    01 2012
    Auto
    alfa romeo 166 2.4 jtd 150km 2001r
    Postów
    1,074

    Domyślnie

    Właśnie nie mogłem zlokalizować gdzie on dochodzi.....a jak to nazwać po fachowemu żebym mógł sobie wygoglować ewentualnie??

  4. #4
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar rafal0717
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Nieporęt
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.4jtd 136KM 99r, 166 3.0 V6 FL
    Postów
    630

    Domyślnie

    Jak fachowo się nazywa to niestety ci nie powiem. Jeżeli by o to chodziło to na tej śrubie masz dwie miedziane uszczelki więc może tylko je wystarczy wymienić.

  5. #5
    Użytkownik Romeo Avatar jacek83
    Dołączył
    01 2012
    Auto
    alfa romeo 166 2.4 jtd 150km 2001r
    Postów
    1,074

    Domyślnie

    Nie ruszałem tego, więc ciężko mi powiedzieć. Turbo było ruszone jakiś czas temu czytaj regenerowane więc może nie dokręcili dobrze, oczywiście jeśli o tym samym mówimy.

  6. #6
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar rafal0717
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Nieporęt
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.4jtd 136KM 99r, 166 3.0 V6 FL
    Postów
    630

    Domyślnie

    Musisz dokładnie zobaczyć dokąd idzie ten przewód.

  7. #7
    Użytkownik Romeo Avatar jacek83
    Dołączył
    01 2012
    Auto
    alfa romeo 166 2.4 jtd 150km 2001r
    Postów
    1,074

    Domyślnie

    wymieniłem podklądki które były nieszczelne i jak ręką odjął.
    ps. to był przewód doprowadzający olej do turbo.

  8. #8
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar rafal0717
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Nieporęt
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.4jtd 136KM 99r, 166 3.0 V6 FL
    Postów
    630

    Domyślnie

    dobrze że problem rozwiązany, pewnie po regeneracji turbo zostawili stare podkładki.

  9. #9
    Użytkownik Romeo Avatar jacek83
    Dołączył
    01 2012
    Auto
    alfa romeo 166 2.4 jtd 150km 2001r
    Postów
    1,074

    Domyślnie

    Na pewno, wymieniłem miedziane na aluminiowe z gumową uszczelką na wewnętrznej krawędzi. Na pewno dłużej wytrzymają.

Podobne wątki

  1. [159] Dopasowanie bloku silnika
    Utworzone przez marcinq24 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 15-11-2020, 21:57
  2. Śruba mocująca masę do bloku silnika
    Utworzone przez damiankck w dziale 147
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 21-11-2012, 14:19
  3. [164] Czujnik wskazania ciśnienia oleju na bloku TS-a mocno się poci.
    Utworzone przez mlodyamper2 w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post / autor: 21-12-2011, 15:48
  4. Czyszczenie bloku silnika
    Utworzone przez jacco w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 22-10-2011, 07:32
  5. [156] JTD Grzałka bloku silnika
    Utworzone przez talon w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 28-11-2010, 20:18

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory