Strona 1 z 4 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 34

Temat: Napinacz JTD

  1. #1
    damiyc
    Gość

    Domyślnie Napinacz JTD

    Witam! Mam pytanie? Czy normalne jest szybkie zużywaniie się napinacza paska alternatora??? juz wymieniałem dwa razy najdłużej wytrzymał 2 miesiące:/ a mianowicie napinacz sie krzywi i psuje pasek, powoli go zrzuca z rolek. Niby nic dziwnego nie zauważyłem ale jak silnik pracuje to napinacz ma tak jakby drgania. Czy to normalne???

  2. #2
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar MADMAN
    Dołączył
    03 2012
    Mieszka w
    GŁOGÓW
    Auto
    156 SPORTWAGON 2.4 JTD CF3
    Postów
    255

    Domyślnie

    Wymieniałeś cały napinacz,czy tylko rolkę?

  3. #3
    damiyc
    Gość

    Domyślnie

    cały napinacz

  4. #4
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar master007
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    Alfa 147 1.9 JTD Distinictive 2001r
    Postów
    279

    Domyślnie

    dziwne.... moze masz za krotki pasek i napinacz ciagle jest za mocno naciagniety i dlatego sie krzywi???
    Alfa 145 1.4 TS
    Alfa 146 1.4 TS
    Alfa 147 1.9 JTD http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...tinictive.html

  5. #5
    damiyc
    Gość

    Domyślnie

    może... ale pasek też mam drugi

  6. #6
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    08 2012
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    Crosswagon
    Postów
    98

    Domyślnie

    A na którym kole się zsuwa?

    Eper pokazuje 4 paski:
    71739615 - krótki opisany "alternative" prawdopodobnie dla wersji bez klimatyzacji
    60815887 - L=1842
    60816054 - L=1839
    55189677 - L=1839
    Wynika z tego że są dwie długości i trzecia dla wersji bez klimy.

    Tam jest jeszcze zwykła rolka prowadząca oprócz rolki napinacza. Z nią jest wszystko dobrze?

    Pozdrawiam

  7. #7
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar MADMAN
    Dołączył
    03 2012
    Mieszka w
    GŁOGÓW
    Auto
    156 SPORTWAGON 2.4 JTD CF3
    Postów
    255

    Domyślnie

    Jest inna teoria , u mnie było tak że wymieniłem wszystkie rolki rozrządu ale pozostawiłem tą od napinacza. Która miała duży luz i pasek się zsuwał. Sprawdz pozostałe rolki.

  8. #8
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    08 2012
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    Crosswagon
    Postów
    98

    Domyślnie

    Cytat Napisał MADMAN Zobacz post
    Jest inna teoria , u mnie było tak że wymieniłem wszystkie rolki rozrządu ale pozostawiłem tą od napinacza. Która miała duży luz i pasek się zsuwał. Sprawdz pozostałe rolki.
    Od rolki rozrządu zsuwał ci się pasek klinowy??? Ale jak?

    Pozdrawiam

  9. #9
    damiyc
    Gość

    Domyślnie

    zsuwa sie zaraz po drugim kole po napinaczu czyli z alternatora... a jesli chodzi o rolkę prowadząca to z nią jest wszystko ok. pozatym tez jest nowa. we wszystkich JTD napinacz tak drga??? bo on tak chodzi gora dól i sie zaraz wyciera i chyba dlatego sie krzywi

  10. #10
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar MADMAN
    Dołączył
    03 2012
    Mieszka w
    GŁOGÓW
    Auto
    156 SPORTWAGON 2.4 JTD CF3
    Postów
    255

    Domyślnie

    Rolka prowadząca pasek osprzętu , jeśli będzie miała luz to będzie zrywać pasek tak jak opisujesz.

Podobne wątki

  1. [164] Napinacz V6
    Utworzone przez jary17 w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 24-06-2010, 14:51
  2. [156] napinacz
    Utworzone przez alfa w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 24-06-2008, 13:27

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory