Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 23

Temat: Potrzebuje pomocy

  1. #1
    Użytkownik Rowerzysta Avatar z4boj4d
    Dołączył
    10 2012
    Mieszka w
    Działdowo / Gubin
    Auto
    156 1.8 TS LPG, 156 SW 1.9 16v,145 1.9 jtd
    Postów
    476

    Domyślnie Potrzebuje pomocy

    Witam mój problem polega na tym , że zauważyłem dziś że mam odkręconą pewną cześć podczas dotykania jej strasznie się ruszała .
    Podaje ss proszę o opisanie mi co to jest za element , do czego służy , za co jest odpowiedzialny itp.
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	IMAG0049.jpg
Wyświetleń:	229
Rozmiar:	84.5 KB
ID:	89530

    Liczę na Waszą pomoc , bo sam osobiście nie wiele się znam.

  2. #2
    klekot ™ gorol Quadrifoglio Verde Avatar bocian
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    SD ( Dąbrowa Górn. )
    Auto
    156 1.6 TS , GT 1.9 JTD ,159 SW Ti 2.0 jtdm , Volvo 4.4 V8 , Jeep GC WK2 5.7 Hemi
    Postów
    14,782

    Domyślnie

    Ta czesc pod ta rura to "puszka" filtra powietrza. Masz luzna pokrywe? W dziale zrob to sam jest opisany sposob na naprawe zerwanych srub w tej pokrywie
    O ile o nia ci chodzi
    Ostatnio edytowane przez bocian ; 20-03-2013 o 21:18








  3. #3
    Użytkownik Romeo Avatar bonzaj
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    alfa romeo 156 sw 105 KM 2000
    Postów
    1,991

    Domyślnie

    To jest obudowa filtra powietrza i musi siedzie nie ruchomo. Jest przykręcana z góry trzema (o ile dobrze pamietam) nakrętkami na klucz 8 alb0 10.
    O bociek mnie wyprzedził, znaczy wiosna idzie

  4. #4
    Użytkownik Rowerzysta Avatar z4boj4d
    Dołączył
    10 2012
    Mieszka w
    Działdowo / Gubin
    Auto
    156 1.8 TS LPG, 156 SW 1.9 16v,145 1.9 jtd
    Postów
    476

    Domyślnie

    Dzięki wielkie
    Czyli mam rozumieć że to nie była to poważna usterka? Już dokręciłem owszem były 3 śruby na 13:]

    - - - Updated - - -

    Mam jeszcze jeden poważniejszy problem , szarpanie auta przed 3 tyś obrotów , widziałem że to dość częsty problem typu brak mocy, w moim regionie nie mam specjalisty od Alf , zastanawiam się czy w ogóle jest możliwość naprawy jej w stopniu takim by była dynamiczna jak na swój silnik i km , jaki to byłby koszt .
    Proszę o porady , pewnie nie jeden z Was borykał się z takim problemem...

  5. #5
    klekot ™ gorol Quadrifoglio Verde Avatar bocian
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    SD ( Dąbrowa Górn. )
    Auto
    156 1.6 TS , GT 1.9 JTD ,159 SW Ti 2.0 jtdm , Volvo 4.4 V8 , Jeep GC WK2 5.7 Hemi
    Postów
    14,782

    Domyślnie

    "w moim regionie" - czyli ??

    - - - Updated - - -

    usterka niby pierdoła ale...
    mogło ssać powietrze na przepływomierz z pominięciem filtra a co za tym idzie z syfem
    a co za tym idzie mogło zasyfić przepływkę
    a co za tym idzie możesz mieć właśnie jaja z szarpaniem itp

    no ale to tylko domysły








  6. #6
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Krosno
    Auto
    156 1.9 JTD 16V
    Postów
    158

    Domyślnie

    Cytat Napisał bocian Zobacz post
    Ta czesc pod ta rura to "puszka" filtra powietrza. Masz luzna pokrywe? W dziale zrob to sam jest opisany sposob na naprawe zerwanych srub w tej pokrywie
    O ile o nia ci chodzi

    szukam i szukam i nie moge znaleźć. Proszę o podpowiedź jak może nazywać sie temat ?

  7. #7
    klekot ™ gorol Quadrifoglio Verde Avatar bocian
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    SD ( Dąbrowa Górn. )
    Auto
    156 1.6 TS , GT 1.9 JTD ,159 SW Ti 2.0 jtdm , Volvo 4.4 V8 , Jeep GC WK2 5.7 Hemi
    Postów
    14,782








  8. #8
    Użytkownik Rowerzysta Avatar z4boj4d
    Dołączył
    10 2012
    Mieszka w
    Działdowo / Gubin
    Auto
    156 1.8 TS LPG, 156 SW 1.9 16v,145 1.9 jtd
    Postów
    476

    Domyślnie

    Obecnie woj lubuskie m.Gubin , bywam często na Warmii ,
    Hm sam nie wiem opiszę bardziej szczegółowo:
    Odpalać zawsze muszę pulsacyjnie gaz naciskać bo tak bez gazu to ma ciężko,
    mam słaby aku może to też ma jakiś wpływ ,
    auto nie dawno kupione , wszystkie płyny wymienione , wahacz tylni pękł , poduszkę też wymieniałem .
    Gdy ruszam muszę dodać trochę więcej gazu bo istnieje ryzyko że się zdławi , często tak miała , zaczyna szarpać tak do 3 tyś obrotów jest tak na każdym biegu , klakson mi nie działa , poprzedni właściciel podłożył pod obudowę dwa kartoniki ( nie można było wcisnąć go).
    Ruszanie w mieście jest koszmarne zawsze zostaje w tyle , jestem ,, opóźniony'' wydaję mi się że na taki silnik dynamiki powinno być znacznie więcej .
    Olej wymieniłem jakieś 2-3 tyś km temu i jego stan jest pod min dolałem tydzień temu do max i jest na połowie już;/
    Gdzie szukam pomocy to "Nie zajmuję się fiatami'' , kategoryczne nie .
    Instalacja gazowa jest z 2004 r. byłem u gazoli , nie mogli podłączyć się pod kompa sami nie wiedzieli co jest grane nie było sygnału.
    Na biegu jałowym silnik nie równo pracuje , potrafi zgasnąć w trakcie jazdy gdy wrzucę go na luz , lub ostro przyhamuję , ostatnio zauważyłem że jak zaczynam hamować lub jechać na luzie światła minimalnie przygasają , i w klimie na 4 stopniu obrotów słychać na 0.5 sek jakby się wyłączyła tzn nie ma stałego nadmuchu powietrza tak jakby coś z prądem było , bo i te światła.
    Dodam że gdy rozpędzę się do załóżmy 50 km/h i puszczę gaz z tłumika wydala się dziwny dźwięk nie umiem go opisać .
    Wczoraj zaczęło zgrzytać gdy wrzucam bieg na jedynkę i r z postoju .
    Jestem trochę zdołowany bo trochę tego jest ....

  9. #9
    Użytkownik Fachowiec Avatar Cubus00
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Międzychód
    Auto
    byla Alfa Romeo 156 2.0 TS 1999 jest 159 2,4
    Postów
    2,586

    Domyślnie

    ano troche jest ,szarpanie i dlawienie to pewnie jak Bociek pisal przeplywomierz, a tak swoja droga podladuj baterie podlacz pod kompa pomierz kompresje nie powinien miec takiego apetytu na olej,poszukaj na regionalnym moze ktos jest z twojej okolicy i teraz cos zlosliwego <to jest tak jak sie kupuje okazje ,tanio>

  10. #10
    Użytkownik Romeo Avatar Morbob
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Ząbkowice Śląskie/Wrocław
    Auto
    GT 3.2 V6 2004
    Postów
    552

    Domyślnie

    Jeśli ssało powietrze z ominięciem filtra przez dłuższy czas to raczej spora szansa, że przepływka zasyfiona.

Podobne wątki

  1. [155] Potrzebuje pomocy!!!.......
    Utworzone przez Gregu155 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 35
    Ostatni post / autor: 17-04-2011, 14:24

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory