Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10

Temat: Silniczki reflektorów - lewy, prawy, EU, GB- różnice?

  1. #1
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar barat
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Czerniejewo/Września/Gniezno i czasem Konin
    Auto
    Była [A147 1.9JTD 115KM], jest [E39 530i 231KM]
    Postów
    402

    Domyślnie Silniczki reflektorów - lewy, prawy, EU, GB- różnice?

    Czy może mi ktoś powiedzieć, czy dla silniczków regulacji świateł jest rozróżnienie na lewy i prawy, oraz czy ma znaczenie czy to anglik czy europejczyk?

    Następna sprawa - poszperałem i wychodzi, że pasują silniczki z innych marek np Audi ... tyle, że od Audi na allegro jest kilka różnych silników ...
    @ Mój ALF

  2. #2
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    AlfaRomeo Brera 2.4 / Stelvio MY20
    Postów
    1,620

    Domyślnie

    To jeden silniczek (jeśli chodzi o wersję przed FL). Po FL były inne silniczki. Tak samo przy xenonach - też są inne.

    Jak poszperasz, to znajdziesz moje tematy, w których pisałem, jakie silniczki pasują... od innych samochodów.

  3. #3
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar barat
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Czerniejewo/Września/Gniezno i czasem Konin
    Auto
    Była [A147 1.9JTD 115KM], jest [E39 530i 231KM]
    Postów
    402

    Domyślnie

    Znalazłem ten temat:
    http://www.forum.alfaholicy.org/147/...flektorow.html

    Nie ma tak jednak info o prawy/lewy oraz GB i EU ... ale jak piszesz, że "to jeden silniczek" to znaczy, że bez różnicy - byle do przed FL.

    Tyle tylko, że pewnie ta lista tyczy się 16v, a ja mam 8v przed liftem.
    @ Mój ALF

  4. #4
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar omen
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Piekary Śląskie
    Auto
    GT
    Postów
    5,030

    Domyślnie

    A co ma mieć z tym wspólnego silnik?
    Przeciez to zwykła lampa jest

  5. #5
    Użytkownik Pasjonat Avatar Proxim@Ar
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    Opole, Piła
    Auto
    Brera Tbi
    Postów
    3,572

    Domyślnie

    Silniczki są takie same, oprócz GTA z xenonami, oraz xenonych dokupionych w opcji. Poza tym, wszystkie silniczki regulacji lam są takie do wszystkich silników i nie zależnie od tego czy to anglik, czy Europa, prawy, czy lewy
    147 2001, 1.6 105 KM- była
    156 2003, 2.0 JTS 166 KM- była
    156 2003, 2.5 V6 192 KM- była... ehh..
    156 2005 1.9 JTD~`160 KM była
    159 2006 1.9 JTD- była
    159 2005 1.9 Distinictive- była..
    156 2003 2.0 TS+LPG- była
    156 2003 2,5 V6- była..
    156 FL 2005 1.9 jtd- była
    166 FL 2005 2,4 jtd - była
    Alfa Romeo Crosswagon - był..
    156 FL 3.0 V6 - była
    Brera Tbi 2010 - jest
    Najlepsze auto na świecie - służbowe - jest

  6. #6
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar barat
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Czerniejewo/Września/Gniezno i czasem Konin
    Auto
    Była [A147 1.9JTD 115KM], jest [E39 530i 231KM]
    Postów
    402

    Domyślnie

    Cytat Napisał omen Zobacz post
    A co ma mieć z tym wspólnego silnik?
    Przeciez to zwykła lampa jest
    A ja się nie pytam o wersje silnikowe.
    Moje wątpliwości są dla tego, ze może dla Lewej i prawej jest inny skok lub kąt? Może dla anglików i EU też inny skok?
    Nigdy się w to nie wgłębiałem, więc skąd mam wiedzieć?
    @ Mój ALF

  7. #7
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Bercik
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Silesia
    Auto
    Alfa 147 1.6 105PS Distinctive "Grigio Platino"
    Postów
    99

    Domyślnie

    A miał ktoś przypadek że podczas regulacji ręcznej reflektora, kręcąc śrubą od regulacji wysokości ona przeskakuje?
    Kiedyś mi padł silniczek i regulowałem ręcznie a teraz dokupiłem silniczek i nie mogę skalibrować z drugą.

  8. #8
    Użytkownik Fachowiec Avatar LukaSS
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Biała Podl./Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 147 JTD 16V 140KM; Yamaha XTZ 800 Super Tenere
    Postów
    2,540

    Domyślnie

    Cytat Napisał Bercik Zobacz post
    A miał ktoś przypadek że podczas regulacji ręcznej reflektora, kręcąc śrubą od regulacji wysokości ona przeskakuje?
    Kiedyś mi padł silniczek i regulowałem ręcznie a teraz dokupiłem silniczek i nie mogę skalibrować z drugą.
    Jeśłi przeskakuje to jest koniec regulacji lub przekładnia tej śrubki którą kręcisz jest popsuta. Tę drugą opcje mam w reflektorze Depo (łącznie z wypadnięciem śrubki regulacyjnej), w oryginalnym wszystko pracuje idealnie.

  9. #9
    Użytkownik Rowerzysta Avatar NikoBarteq
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    Giulietta Sportiva Bianco Lunare
    Postów
    443

    Domyślnie

    Up idzie cos z tym zrobic? Chodzi mi o zepsute pokretło

    Wysłane z mojego LG VU za pomoca kciuków

  10. #10
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Bercik
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Silesia
    Auto
    Alfa 147 1.6 105PS Distinctive "Grigio Platino"
    Postów
    99

    Domyślnie

    Jeśli ktoś ma patent na naprawę tego pokrętła od regulacji wysokości lampy to proszę o porady,
    pozdrawiam

Podobne wątki

  1. [156] Lewy tweeter gra ciszej niż prawy
    Utworzone przez adi.ldz w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 05-01-2013, 19:55
  2. Silniczki reflektorów
    Utworzone przez mateuszszar w dziale 147
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 29-05-2012, 12:47
  3. Wahacz dolny - Prawy czy lewy
    Utworzone przez R3venger w dziale 166
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 29-08-2011, 22:05

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory