Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6

Temat: prośba o zdiagnozowanie kodów błędów

  1. #1
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Lublin okolice
    Auto
    Alfa Romeo 159 2.4 2007 Alfa Romeo 156 1.6 TS 1999
    Postów
    217

    Domyślnie prośba o zdiagnozowanie kodów błędów

    Witam. Może ktoś się na tym zna. Po podłączeniu do kompa stwierdziłem takie błędy:
    P010F Przepłwomierz wartość niestabilna - nieciągły
    P211 Siłownik przepustnicy - nieciągły
    P213 Żaluzjowy zawórsterujący przepływem - nieciągły
    Błędy zostały zanotowane w w 159 2,4 JTD. Okres od ostatniego zerowania 10 miesięcy.
    Co oznacza to "nieciągły"?

  2. #2
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    Też mnie to ciekawi. Pierwsza myśl to np. przełamane przewody powodujące przerwę w przepływie sygnału, ale kto tam wie co programista pod tym pojęciem zawarł.
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  3. #3
    Użytkownik Rowerzysta Avatar SebaStol
    Dołączył
    11 2011
    Mieszka w
    Łódź/Almelo
    Auto
    159 SW 1.9 jtdm 16V 150 KM
    Postów
    317

    Domyślnie

    a może jest to tzw. "błąd sporadyczny" tylko tak dziwnie przetłumaczony?

  4. #4
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Lublin okolice
    Auto
    Alfa Romeo 159 2.4 2007 Alfa Romeo 156 1.6 TS 1999
    Postów
    217

    Domyślnie

    Cytat Napisał SebaStol Zobacz post
    a może jest to tzw. "błąd sporadyczny" tylko tak dziwnie przetłumaczony?
    Chyba tak, sporadyczny, bo po jego pojawieniu się zaświeciłą się ikonka, a potem znikła. Zastanawiam się tylko co oznaczają poszeczególne błędy, np. żaluzjowy zawór?

  5. #5
    Użytkownik Romeo Avatar CodeMaker
    Dołączył
    05 2012
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 159 1,9 JTS
    Postów
    1,259

    Domyślnie

    Też mnie to ciekawi. Pierwsza myśl to np. przełamane przewody powodujące przerwę w przepływie sygnału, ale kto tam wie co programista pod tym pojęciem zawarł.
    Od razu programista! To uzytkownik biznesowy definiuje takie rzeczy:-P

    Wysłane z mojego GT-I9070 za pomocą Tapatalk

  6. #6
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    To niech się użytkownik biznesowy wypowie
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

Podobne wątki

  1. [33] Odczyt kodów usterek na podstawie kodów błyskowych.
    Utworzone przez Kozi w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 03-02-2016, 09:41
  2. Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 23-09-2015, 22:37
  3. [159] Prośba w rozszyfrowaniu błędów FES
    Utworzone przez robbson77 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 21-11-2013, 21:18
  4. Brak mocy i ponadto stos kodów błędów 2.4jtd
    Utworzone przez Andrzej_ w dziale 166
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 20-07-2012, 12:24
  5. [156] kilka błędów prośba o pomoc
    Utworzone przez Pio84 w dziale 156
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 09-03-2011, 21:44

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory