Witam wszystkich, od niedawna jestem posiadaczem AR 156 2.0 JTS no i są problemy. Auto zakupione jakiś miesiąc temu, poszło do warsztatu na wymianę kompletnego rozrządu z wariatorem, no i okazało się, że do wymiany są jeszcze panewki wariatora, które również zostały wymienione. Ponadto na warsztacie okazało się, że silnik zaczął stukać na panewkach, zrobiło się 7 setek owalu na wale, panewki wymienione na nowe, wał pozostał bez szlifu, póki co na panewkach stukania nie słychać i olej jest czysty 10w60.
Ale pojawiło się inne stukanie, którego nie było słychać przy zakupie. Dodam, że przy zakupie było słychać chwilowe stukanie, którego powodem miał być wariator.
W tej chwili silnik pracuje tak http://youtu.be/7X00RieR6kg lekko powyżej 2000 obrotów pojawia się stukanie i w tym samym momencie dochodzą wibracje odczuwalne wewnątrz auta, przy wyższych obrotach przestaje stukać. Stan oleju max. Podczas jazdy stukania nie słychać ale czasami trzęsie budą, szczególnie podczas zwalniania na piątym biegu gdzieś przy 2000 obrotów.
Czy ktoś miał może podobny przypadek ?