
Napisał
rodzyn
zacznij przede wszystkim od kostki która wchodzi do pająka - ja zrobiłem taki błąd że sprawdzałem wszystko zaczynając od lamp i straciłem pół dnia. w tej białej kostce jeżeli dobrze pamiętam masz od dołu: długie, mijania, masę, pozycje, pozycje. zepnij sobie na krótko masę z mijania i pozycję z pozycją (inaczej nie będą działały mijania) i jak to nie pomoże dopiero zacznij się martwić. Podejrzewam że właśnie na tej kostce wyrobiła ci się któraś złączka i dlatego raz działa a raz nie.
drugim elementem który mógł wysiąść są przekaźniki które masz w schowku: na górze schowka jest klapka i pod nią masz 1 bezpiecznik i 2 przekaźniki. trzecim bezpieczniki przy kolanie kierowcy a kolejnym przekaźniki główne przy akumulatorze. jak sprawdzisz wszystko i nie pomoże to miernik w łapę i po kolei sprawdzasz gdzie wiązka padła.
Ale tak jak mówię zacznij od tej złączki bo na 99% to ona jest winowajcą.