Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 22

Temat: Odpalałem auto, mega strzał i smród

  1. #1
    grzes1226
    Gość

    Domyślnie Odpalałem auto, mega strzał i smród

    teraz auto odpala chodzi głośno nieraguje zbytnio na pedał gazu obroty jakieś dziwne i świeci sie kontrolka ta z silniczkiem. co robić????
    Ostatnio edytowane przez Majkel ; 11-06-2013 o 21:31

  2. #2
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Podłącz pod komputer i zobacz co pokazuje. Poza tym opis że chodzi głośno to zupełnie nic nie daj. Równie dobrze możesz mieć tłumik dziurawy. Nikt tu nie zgadnie co się stało po haśle "chodzi głośno".

  3. #3
    grzes1226
    Gość

    Domyślnie

    chodzi głosno tak jak by sie tłumik rozszczelnił gdzieś po tym wybuchu tylko czemu pali sie ta kontrolka i nieraguje na gaz no i te nierówne obroty pod kompa niemam możliwości podłaczyc

  4. #4
    Użytkownik Świeżak Avatar piotrek1110
    Dołączył
    10 2008
    Mieszka w
    w Niemcach\ Lublin
    Auto
    ALFA 166 2.0TS 2001r. BOSCH ME7.3.1 EOBD
    Postów
    209

    Domyślnie

    Auto na kanał i sprawdzić gdzie sie rozszczelnił wydech, a kontrolka zwiazana jest pewnie z sonda lambda( jak wiesz jest ich az 3 na wydechu w naszych silnikach) ale tak jak pisał Marek musisz podłączyć auto pod komputer wtedy bedzie wiadomo co i jak ... brak reakcji napedał gazu może byc zwiazany z kontrolka i przejsciem auta w tryb serwisowy, raz tak mialem i auto nie reagowało i rozpedzało sie max do 80km/h
    Ostatnio edytowane przez piotrek1110 ; 02-06-2013 o 10:44

  5. #5
    grzes1226
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał piotrek1110 Zobacz post
    Auto na kanał i sprawdzić gdzie sie rozszczelnił wydech, a kontrolka zwiazana jest pewnie z sonda lambda( jak wiesz jest ich az 3 na wydechu w naszych silnikach) ale tak jak pisał Marek musisz podłączyć auto pod komputer wtedy bedzie wiadomo co i jak ... brak reakcji napedał gazu może byc zwiazany z kontrolka i przejsciem auta w tryb serwisowy, raz tak mialem i auto nie reagowało i rozpedzało sie max do 80km/h
    Dobra jest przyczyna braku reakcji na gaz i falujace obroty odłaczyłem przy filtrze powietrza wtyczke od czegos tak gdzies wyczytałem i jest ok czyli ta kontrolka pewnie od tego? ale chodzi jak by niebyło tłumka czy mogło rozerwać kolektor??

  6. #6
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Pewnie dostał strzała w dolot i rozpieprzyło przepływkę ale dlaczego to już osobna kwestia. Weź na kanał, komputer. Godzinka albo dwie i dokładnie sprawdź co się stało a nie od razu alarm podnosisz nic zupełnie nie wiedząc. Co my wróżki jesteśmy???? Podnieś machę, posprawdzaj stan dolotu, cały wylot aż po tłumik końcowy, odczytaj błędy. Musisz gruntownie przejrzeć auto. Do ostatecznej diagnostyki i tak musisz kupić nową przepływkę.

  7. #7
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Cytat Napisał grzes1226 Zobacz post
    teraz auto odpala chodzi głośno nieraguje zbytnio na pedał gazu obroty jakieś dziwne i świeci sie kontrolka ta z silniczkiem. co robić????
    Masz LPG założony?
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  8. #8
    grzes1226
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Maciek-156 Zobacz post
    Masz LPG założony?
    Dobra wszystko wiadomo tłumik cały. rozwaliło plastik ten z tyłu za silnikiem nie wiem jak to sie nazywa tam gdzie dochodzi rura z powietrzem jest to duże! teraz tak czy jest to drogie? czy moge to posklejać albo dać łaty na silikon do 300c? dodatkowo prawie niedziałają chamulce po tym ale chyba to chodzi o to ze niema tam ciśnienia a rurka z tego plastiku idzie na pompe hamulcową? czy dużo roboty jest przy wymianie? tak lpg mam.

  9. #9
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    To dostał strzała od gazu. Jedź do gaziarza żeby to wyeliminował. A osłonę kup. Połatać też się da ale może to przynieść mizerne rezultaty. Przy gazie dolot musi być super szczelny. Gaziarz Cię pogoni.

  10. #10
    grzes1226
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał marek230482 Zobacz post
    To dostał strzała od gazu. Jedź do gaziarza żeby to wyeliminował. A osłonę kup. Połatać też się da ale może to przynieść mizerne rezultaty. Przy gazie dolot musi być super szczelny. Gaziarz Cię pogoni.
    Prosze o pełniejsza odpowiedz auto mi potrzebne!!!!

Podobne wątki

  1. Dym i smród z nawiewów
    Utworzone przez kamil_bielany w dziale 156
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 01-11-2013, 20:22
  2. smród spalonego sprzęgła
    Utworzone przez whatsup w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 24-06-2013, 20:01
  3. [146] Smród z nawiewu
    Utworzone przez kripp w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 17-10-2010, 10:24
  4. smród spalenizny
    Utworzone przez matuch w dziale 156
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 19-03-2009, 22:57
  5. [146]smród z nawiewu
    Utworzone przez dareme89 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 04-01-2009, 22:18

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory