witam
od jakiegos czasu walcze z drganiani wystepujacymi podczas przyspieszania. W zeszlym roku wymienialem cala prawa polos, poniewaz strzelal wewnętrzny przegub podczas jazdy prosto. Wszystko bylo ok, ale po zimie pojawil sie objaw jak w tytule tematu. Wiadomo, ze podejrzana zostala tym razem lewa polos, jednak po wymontowaniu okazala sie w dobrej kondycji. Profilaktycznie zostala zdemontiwana skrzynia, przy okazji wymienilem wszystkie uszczelniacze i sprawdzilem sprzeglo. Dwumas jest ok, docisk i reszta gratow rowniez. Tarcze sprzeglowe mialy ponad polowe grubosci okladzin, jednak zdecydowalem sie na ich regeneracje. Po zmontiwaniu drgania nie ustapily. Ponownie wymontowalem polos i kurcze wewnetrzny przegub ma minimalny luz, niewiele wiekszy jak nowy. Krzyzak wyglada ok, kielich tez. Martwi mnie troche na dyfrencjale, ale znajomg mechanik stwierdzik, ze ten luz nie kwalifikuje do wymiany. Zostaly wymienione tylne tuleje dolnego wachacza, ale jeszcze nie robilen jazdyy probnej po ich wymianie.
Koncza mi sie pomysly... czy to mozliwe, ze przegub wewnetrzny nie pracuje prawidlowo mimo, ze wyglada ok i brak na nim luzow?