Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Temat: 1.6 TS - koło pasowe problemy

  1. #1
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Bercik
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Silesia
    Auto
    Alfa 147 1.6 105PS Distinctive "Grigio Platino"
    Postów
    99

    Domyślnie 1.6 TS - koło pasowe problemy

    Witam,
    jako że w dziale 147 nikt mi nie odpowiedział,
    zwracam się tutaj z prośbą o pomoc.
    Od pewnego czasu słyszalny jest w moim ts-e pasek urządzeń pomocniczych,
    który tak jakby raz się przetrze podczas obrotu, a gdy się zagrzeje to słychać piszczenie
    nie wiem czy to rolka napinacz czy sam pasek, nawet podczas gaszenia zapiszczy tak jakby coś go blokowało.
    Po zdjęciu koła i osłon widać że koło pasowe pracuje niepoprawnie (ma boczne bicie).
    I teraz pytanie czy TS- mają koła z tłumikiem drgań czy tylko diesle. Bo na forach różne rzeczy czytałem.
    Miał ktoś taki przypadek jak ja?
    Proszę o pomoc
    z góry dzięki za odpowiedz.

  2. #2
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    09 2010
    Mieszka w
    Zamość
    Auto
    AR 156 2.0 155kM 1998r.
    Postów
    253

    Domyślnie

    Tak mają tłumik.Lepiej je zmień bo urwany pasek może ci się wkręcić w rozrząd
    Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują.
    Albert Einstein

  3. #3
    Użytkownik Rowerzysta Avatar kivi89
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Inowrocław
    Auto
    159 1.9 8v
    Postów
    445

    Domyślnie

    jak ma bicie to pewnie kolo juz daje o sobie znac mialem tak samo i ja wymienialem kolo pasowe w v6 i jtd oba byly z tlumieniem. Wymien kolo pasowe jak najszybciej w jtd czekalem dlugo z wymiana i doszlo do tego ze poszrpalo mi pasek ( na szczescie sie nie zerwal. Samo zerwanie paska nic nie popsuje ale jego strzepy czy tez kolo pasowe moze uszkodzic reszte podzespolow np. rozrzad wiec wymien jak najszybiej do v6 jak i jtd kupile uzywki w stanie rewelacyjnym za 100 do v6 i 60 zl do jtd ale nie ma co szczedzic tez na nowke zamienniki do jtd sa po 170 zl wiec do ts-a pewnie podobnie sama wymiana jest prosta ale zeby sie nie meczyc to mi w warsztacie za robote liczyli 100 zl

  4. #4
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Bercik
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Silesia
    Auto
    Alfa 147 1.6 105PS Distinctive "Grigio Platino"
    Postów
    99

    Domyślnie

    Przy okazji wymienię też ten nieszczęsny pasek, rolkę i napinacz.
    A wie ktoś jakie są objawy zużytych łożysk alternatora? (oprócz głośnej pracy bo to wiadomo)

  5. #5
    Użytkownik Rowerzysta Avatar kivi89
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Inowrocław
    Auto
    159 1.9 8v
    Postów
    445

    Domyślnie

    no pasek obowiazkowo rolka z napinaczem jesli masz finansowe ograniczenia nie ma az takiej potrzeby jesli nie widac zeby cos sie dzialo ale warto odrazu calosc.

Podobne wątki

  1. Koło pasowe
    Utworzone przez lukasz2511 w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 19-06-2015, 20:26
  2. Koło pasowe 2,4 JTD
    Utworzone przez Nielot w dziale 156
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 22-09-2012, 06:51
  3. Koło pasowe
    Utworzone przez sylwekrok28 w dziale 156
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 28-08-2012, 20:26
  4. [166] koło pasowe v6
    Utworzone przez Kamil w dziale 166
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 13-09-2008, 21:11

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory