Witam po zrobieniu diagnostyki alfadiagiem martwi mnie duża wartość wyprzedzenia zapłonu
Pomiary:
Fiatdiag, TS Diag, Alfadiag
Coś czytałem że możliwe przestawienie paska rozrządu?
Ale alfa pali normalnie, ma moc jaką miała, tylko drganie obrotów na jałowym Czasami dziwnie się zachowa z tymi podskokami obrotów nie z falowaniem bo to druga sprawa, ale do tego jeszcze nikt nie doszedł bo i tak po czasie falowanie wraca, ale narazie ważniejsze to że takie wartości powychodziły, gdzie szukać przyczyny??
Po wczorajszym resecie parametrów ECU, dziś podczas jazdy zaskoczyło mnie na biegu jałowym obroty zaczęły rosnąć do np 1500obr-2000obr i stały bez ponownego powrotu na 880obr, dopiero muśnięcie w pedał gazu spowodował opuszczenie obrotów poniżej 1000obr i tak kilka razy się powtarzało, objaw jak by silniczka krokowego, ale czy od razu wymieniać?
No i czy to może mieć wpływ na wysoki kąt wyprzedzenia zapłonu? Chyba nie, co?