Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 11

Temat: Problem z elektryką po wyjęciu ICS

  1. #1
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar xakner
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Pabianice
    Auto
    AR 156 SportWagon
    Postów
    475

    Domyślnie Problem z elektryką po wyjęciu ICS

    Witam,

    Męczę się z kolegi AR166 3.0 v6 2004. Wyciągneliśmy dzisiaj ICS w celu spisania numerów, złożyliśmy wszystko do kupy i gdy przekęcam stacyjke mruga na przemian check engine i temopmat, w tym czasie slychać szalejąca przepustnicę. W tej chwili wyciągnety jest ICS i wszystko praktycznie z konsoli środkowej i jest to samo, nie wiem czy to zbieg okoliczności ale gdzie jest chyba zwarcie.. :/

    Może ktoś miał podobne przygody? Jak nie to będziemy musieli zaciągnąć do elektryka

    - - - Updated - - -

    po odpięciu przepustnicy mruga tylko temp i lata wskazni 50-130st od czasu do czasu, odpala i pracuje na jałowych...

    - - - Updated - - -

    podejrzewam ze zwarcie występuje gdzieś na obwodzie pedalu gazu i tempomatu, jak się za to zabrać ?


  2. #2
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Wyciągaj po kolei bezpieczniki i zobacz kiedy będą jakieś zmiany. Potem próbuj inne rzeczy odpinać (któreś ze szwankujących). W końcu trafisz.

  3. #3
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar xakner
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Pabianice
    Auto
    AR 156 SportWagon
    Postów
    475

    Domyślnie

    a jest jakiś schemat czy rozmieszczenie bezpieczników pod kierownica ? Będę wdzięczny za linka.


  4. #4
    Użytkownik Znawca Avatar kubicze
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Wrocław, Poland
    Auto
    AR Spider 3.0 V6 98 rok Hardtop
    Postów
    1,306

    Domyślnie

    w dziale 166 masz przyklejone wątki na górze, jeden to wątek o instrukcji,
    Była AR 166 3.0 V6 24V, 156 GTA, 164 3.0 V6 12V
    Jest Spider 3.0 V6


  5. #5
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Ludzie..... instrukcja sie kłania....

  6. #6
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar xakner
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Pabianice
    Auto
    AR 156 SportWagon
    Postów
    475

    Domyślnie

    Przepraszam, mój błąd po wyjęciu bezpiecznika 16 w kabinie "układ wtrysku elektronicznego" nic nie wariuje lecz nie odpala. Idę dalej wyjmować kolejne. Jakieś sugestie?

    - - - Updated - - -

    grzebę dalej.. po odpięciu przepustnicy połączyłem się z ecu. Błędy P0120 - błąd przepustnicy, P0638 obwód przepustnicy, i inne pierdoły, wyciągam przepustnice, to ona może być przyczyną czy instalacja elektryczna jej?

    Po odłączeniu potencjometru gazu bez zmian. Z podłączoą przepustnicą nie moge połączyć sie z ecu i auto wariuje...

    mam też kolejny trop= w aucie była instalacja lpg, została zdemontowana. Czy przy instalacji lpg trzeba się gdzieś wpinać w fabryczną instalacje?
    Ostatnio edytowane przez xakner ; 04-08-2013 o 16:20


  7. #7
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Cytat Napisał xakner Zobacz post
    mam też kolejny trop= w aucie była instalacja lpg, została zdemontowana. Czy przy instalacji lpg trzeba się gdzieś wpinać w fabryczną instalacje?
    Oczywiście. W wiele miejsc się trzeba wpinać.

  8. #8
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar xakner
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Pabianice
    Auto
    AR 156 SportWagon
    Postów
    475

    Domyślnie

    mam pytanie czy oprócz tego ECU zamontowanego na kolektorze jest jeszcze jakiś sterownik silnika ?

    - - - Updated - - -

    Bosch Motronic ME 3.1 Potrzebuje takie ecu do 3.0 v6 2004.


  9. #9
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Do bazaru z tym.

  10. #10
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    Kalisz
    Auto
    alfa romeo 166 2.5 v6 2004. 159 2.4 jtd sw 2006
    Postów
    572

    Domyślnie

    podobny problem miałem przy montażu świec, mechanior wyrwał część wiązki od cewki i przyciął ją przy montowaniu wyskoczył code i zero funkcji -nawet rozrusznik umarł ale komp został reanimowany w ASO , mechanior pozbył się 600zł i 1 mechanika, posprawdzaj wiązkę w okolicach wtrysków, jeżeli padł ci komp to duża sprawa, trzeba go pożenić z kluczem i immo.

Podobne wątki

  1. Problem z elektryką
    Utworzone przez Pan Dzida w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 13-08-2015, 07:59
  2. P21/5W - Problem z elektryką
    Utworzone przez Absentee w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 28-05-2014, 11:14
  3. problem z elektryką
    Utworzone przez Marcin-156 w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 13-11-2013, 21:53
  4. Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 19-02-2013, 16:53
  5. [155] Problem z elektryką
    Utworzone przez vtunerek w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 03-06-2012, 18:27

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory