Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 28

Temat: Zmiana silnika - A komplikacje?

  1. #1
    Użytkownik Romeo Avatar konrad251
    Dołączył
    10 2012
    Mieszka w
    Leżajsk / Dublin
    Auto
    166 - Była
    Postów
    873

    Domyślnie Zmiana silnika - A komplikacje?

    Panowie czy zmieniając silnik teoretycznie z tego samego na ten sam
    czyli 2.0 TS na teoretycznie ten sam bo z Alfy 156 pasuje bez żadnych komplikacji??
    Czy mogą wystąpić jakieś komplikacje?
    Czy trzeba na coś szczególnie uważać czy będzie on tzn "PLUG & PLAY"?

    - - - Updated - - -

    Do administracji:
    Jeśli był taki temat to przepraszam ale nie znalazłem go w "szukajce"

  2. #2
    Użytkownik Romeo Avatar jacek83
    Dołączył
    01 2012
    Auto
    alfa romeo 166 2.4 jtd 150km 2001r
    Postów
    1,074

    Domyślnie

    Inna jest komora silnika więc na pewno inaczej jest mocowany. W osprzęcie nie powinno być różnicy

  3. #3
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Wyszków
    Auto
    Alfa romeo
    Postów
    103

    Domyślnie

    silniki są identyczne więc bez problemów wymienisz

  4. #4
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Temat już był.
    Wpisałem w szukajkę słowo "silnika" (część prawdopodobnego tytułu "wymiana silnika") i ograniczyłem poszukiwanie do działu 166 i tylko tytułów. Wyników kilka stron ale patrząc na same tytuły to do przewertowania wszystko w 30s. Wynik był na pierwszej stronie więc całe szukanie zajęło mi jakieś pół minuty.
    http://www.forum.alfaholicy.org/166/...win_spark.html

    Cytat Napisał jacek83 Zobacz post
    Inna jest komora silnika więc na pewno inaczej jest mocowany. W osprzęcie nie powinno być różnicy
    Dziwię się jacku że nie pamiętasz gdyż sam się wypowiadałeś

    Cytat Napisał ar145tss Zobacz post
    silniki są identyczne więc bez problemów wymienisz
    Zasadniczo wnętrze tak ale np miska nie ze względu na inny układ wydechowy - wynika to z przywołanego tematu.

    Ogólnie operacja do pokonania bez problemu ale parę części będzie trzeba przekręcić.
    Ostatnio edytowane przez marek230482 ; 30-11-2012 o 08:12

  5. #5
    Użytkownik Romeo Avatar konrad251
    Dołączył
    10 2012
    Mieszka w
    Leżajsk / Dublin
    Auto
    166 - Była
    Postów
    873

    Domyślnie

    Ale nie ma czegoś takiego ze jakby są 2 wersje tego samego silnika??
    Czy to są te same silniki
    Bo coś słyszałem ze cewki mogą być inne czy coś takiego i wtedy mi nie odpali u mnie ;/

  6. #6
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Nie słyszałem nigdy o dwóch różnych 2,0TS. Są wszystkie takie same tylko w 166 trzeba było odrobinę przystosować zabudowę do karoserii.
    A skąd wiesz że mogą być inne cewki? Da się w ogóle dostać dwie różne cewki do 2,0TS?

  7. #7
    Użytkownik Romeo Avatar konrad251
    Dołączył
    10 2012
    Mieszka w
    Leżajsk / Dublin
    Auto
    166 - Była
    Postów
    873

    Domyślnie

    Tak mi mówił jeden chłopak z forum ze 2 różne silniki są i inne cewki mogą być i ze nie odpali ;/
    Dlatego napisałem zeby się dowiedzieć.
    Bo tak na chłopski rozum przecież 2.0 TS 16V skoro ma 155koni tyle co mój to będzie taki sam
    Nie myśle zeby włosi robili kilka różnych 2.0 TS 16V które miałyby 155koni bo to bez sensu jest.
    No ale zapytać i upewnic się trzeba, bo są ludzie którzy wiedzą więcej ode mnie na te tematy

  8. #8
    Użytkownik Romeo Avatar Jony88
    Dołączył
    08 2010
    Mieszka w
    Hucisko-Leżajsk /Dungannon
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 16V '07 190km/425NM'& GT 1.9 16V '07& 156 2.5 V6 '98
    Postów
    3,545

    Domyślnie

    Jak mogą być inne cewki ja te silniki są takie same. Ale pewnie ktoś już przerzucał albo napisz do kolegi QBA
    Alfa Romeo 156 '00 1.9 JTD (była)
    Alfa Romeo 156 '03 1.8 T.S (była)
    Alfa Romeo 156 '03 1.9 JTD (była)
    Alfa Romeo 156 '03 2.4 JTD (była)
    Alfa Romeo 147 '02 1.6 T.S (była)
    Alfa Romeo 147 '01 1.6 T.S (była)
    Alfa Romeo 156 '04 1.9 16V (była)
    Alfa Romeo GT '07 1.9 16V (była)
    Alfa Romoe 159 '07 1.9 16V (jest)
    Alfa Romeo 156 '98 2.5 V6 (jest)

    Moje Panie http://www.forum.alfaholicy.org/nasz..._jony88-7.html


  9. #9
    Użytkownik Romeo Avatar jacek83
    Dołączył
    01 2012
    Auto
    alfa romeo 166 2.4 jtd 150km 2001r
    Postów
    1,074

    Domyślnie

    Dziwię się jacku że nie pamiętasz gdyż sam się wypowiadałeś


    Podobno to nie boli i się z tym zgodzę

  10. #10
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Niemodlin k. Opola
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD
    Postów
    85

    Domyślnie

    Bez problemu wymienisz. Ja wlasnie skonczylem przekladke bloku silnika z lanci lybry do 156. Oba silniki 1.9JTD i wszystko poszlo ok

    Wysłane siłą umysłu.

Podobne wątki

  1. Wymiana wahacza górnego komplikacje potrzebna pomoc
    Utworzone przez albertoo w dziale 156
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post / autor: 03-12-2014, 10:31
  2. [155] zmiana silnika
    Utworzone przez NERO2287 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 71
    Ostatni post / autor: 30-12-2010, 22:45
  3. [146] zmiana silnika
    Utworzone przez krzyś345 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 14-08-2010, 13:32
  4. zmiana silnika z cf2 na cf3
    Utworzone przez jacek1968 w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 01-07-2009, 11:23
  5. zmiana silnika
    Utworzone przez szewczu w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 17-03-2007, 16:25

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory