Pokaż wyniki od 11 do 20 z 46
-
17-12-2011, 21:46 #11
byłem bardzo zdziwiony jak polepszyła sie jazda na sprawnym przepływomierzu.tez czytałem ze ts trzeba wysoko krecić ,ale bez przesady na obrotak w okolicy 2 tys tez*powinien*jakoś*jechać.......a nie świeci check???Aha i świece też swoje robią zwykłe NGK padły mi po 3 tyś .
› Więcej...: Koszt wymiany wariatora, czy konieczna równiez wymiana paska?
-
-
17-12-2011, 21:57 #12
-
17-12-2011, 22:09 #13Użytkownik Rowerzysta
- Dołączył
- 09 2011
- Auto
- Alfa 156 1.8 t.s 144km & Alfa 159 1.8MPI 140km
- Postów
- 373
Akurat dzisiaj wymieniałem rozrząd. U znajomego 70zł. Jak ktoś jest z okolic Cieszyna mogę również podobny rabat załatwić.Powaga? tylko tyle za wymiane kompletnego rozrządu? ja pytałem o samą robocizne u siebie to ok 420zł wymiana rozrządu + regeneracja wariatora (częsci moje).
Dodam, ze objawy"chorego" wariatora w mojej belli to 2-3 sekundowy klekot po odpaleniu, bardzo slabe wkrecanie sie na obroty gdy jest zimny silnik, a gdy cieply jest troszke lepiej, tyle ze do 3-4 tys obrotow jedzie jakby mial 1.6 pod maska dopiero wyrywa jak z procy po przekroczeniu 4 tys obrotow.Ja mam podobnie tylko kleczocze około minuty na zimnym, a na ciepłym też słychac troche diesla, do 3tyś obr muł pozniej juz ok ale nie tak jak być powinno, moim zdaniem to wariat własnie, błędów brak, obroty nie falują.
-
17-12-2011, 22:26 #14bartekcivicGość
no ja wiem, ze TS y kochaja wysokie obroty i zeby jezdzic nimi dynamicznie trzeba je wkrecac na obroty, ale ta roznica miedzy niskimi a wyokimi obrotami (w mocy) jest zbyt duza u mnie... wiec zaczne od przeplywomierza.... tak na marginesie ile trzeba zaplacic za nowy w sklepie?
---------- Post added at 22:26 ---------- Previous post was at 22:19 ----------
no wlasnie, obroty obrotami ale przy 2 tysiacach nawet 3 mam problemy na swiatlach z samochodami z silnikiem 14 czy 1.6 powyzej 3-4 tysiecy odjezdzam im zdecydowanie oczywiscie... dlatego tak jak pisales wyzej po wymianie przeplywki powinno byc oki, a co do swiec jakie polecasz?
-
18-12-2011, 00:11 #15Użytkownik Znawca
- Dołączył
- 03 2011
- Mieszka w
- Wieruszów
- Auto
- Alfa Romeo 156 2.0 JTS LPG 2002r po LF
- Postów
- 1,982
No właśnie . Są ludzie nie tylko ty , których kręcenie silnika boli i najlepiej czują się w klekocie. A Alfy lubią obroty z resztą większość nowych benzyn jest wysoko-obrotowa.
Moja Bella
-
18-12-2011, 05:39 #16syfonGość
-
18-12-2011, 09:19 #17
Zrobiłem ten sam błąd co wy. Wymieniłem wszystko prócz wariata. Teraz słychać go przez kilkanaście sekund od zapalenia ale później cichnie. Za to mam problem z przepływką. Jeżeli wam się nie wkręca na początku na zimnym silniku i trochę więcej pali nto na bank przepływka. Jestem na etapie poszukiwania w dobrej cenie i wymiany. Jak wymienie to podziele się efektami.
Fiat Tipo 2020 - Alfa Romeo 916 Spider 1996 - Ducati Multistrada 1100 2007 - Fiat Ducato Autolaweta 2002 - Nissan Leaf 2013
Mam chorobę zwaną ITALIA
-
18-12-2011, 09:40 #18Użytkownik Maniak resoraków
- Dołączył
- 07 2011
- Mieszka w
- Siemianowice Śląskie
- Auto
- Bella 156 2.0 TS Niebieska piękność :) - kiedyś. Obecnie -> Alfa Romeo Stelvio 2.0 280 KM
- Postów
- 830
Ostatnio mój mechanik od Włoskich samochodów (goście naprawdę znają się na rzeczy
) Polecił mi jedną rzecz - dwusiarczek molibdenu z firmy Liqui Moly. Stwierdziłem że póki co nie mam i tak kasy na wariator nowy pozmianowy (zaczynają się od 500zł w górę i do tego trzeba by odrazu całą resztę robić) więc czemu by nie spróbować. Kupiłem więc ten specyfik i dolałem (dolewa się do oleju, za pierwszym razem najlepiej całą puszkę, nie jest to jakiś ceramizer czy inne tego typu) i powiem Wam że po przejechaniu około 300 km odrazu poprawa
silnik pracuje dużo ciszej
Tak więc polecam bardo. Dwusiarczek molibdenu - Liqui Moly.
---------- Post added at 09:40 ---------- Previous post was at 09:38 ----------
Aha - żeby nie było - przejeździłem już na tym kilka tysięcy km i nadal jest ok
-
18-12-2011, 09:46 #19Użytkownik Dwusuwowiec
- Dołączył
- 09 2011
- Mieszka w
- Świebodzice
- Auto
- ALFA 156 1,8TS 144KM 1998 Czarna Strzała
- Postów
- 147
Przy padniętej przepływce to nie koniecznie muli na zimnym. Muli także na rozgrzanym silniku. W TS -ie możesz na chwilę odpiąć przepływkę- jeśli auto dostanie kopa to przepływka... Jeśli nie to może być sonda, ale wszystko komputer wykaże. Jazda z uszkodzoną przepływką lub bez niej może zniszczyć sondę, nigdy na odwrót. Na kompie błędy przepływki są wskazywane z błędami sondy. Najlepiej "pożyczyć od kogoś" skasować błędy, pośmigać i sprawdzić ponownie....
~~~~~~~~ I'm not drunk! I just drive Alfa Romeo

-
18-12-2011, 10:08 #20
Mam zamiar sam kupić kabel i samemu diagnozować Alfę bo z poduchą też mam problem. A nie opłaca sie jeździć non stop pod kompa i płacić za każdorazowe podpięcie. Dzięki za wskazówki.
---------- Post added at 10:08 ---------- Previous post was at 10:06 ----------
A powiedz mi jak odpiąć przepływkę? I zrobić to teraz na zimnym silniku czy na rozgrzanym?Fiat Tipo 2020 - Alfa Romeo 916 Spider 1996 - Ducati Multistrada 1100 2007 - Fiat Ducato Autolaweta 2002 - Nissan Leaf 2013
Mam chorobę zwaną ITALIA
Podobne wątki
-
Koszt wymiany rozrządu 2.5 v6
Utworzone przez matber1 w dziale 166Odpowiedzi: 28Ostatni post / autor: 31-03-2014, 21:32 -
1.9 JTD koszt wymiany uszczelniaczy ?
Utworzone przez czester.91 w dziale 147Odpowiedzi: 7Ostatni post / autor: 29-11-2012, 21:17 -
Koszt wymiany sprzęgła
Utworzone przez Corrado83 w dziale 147Odpowiedzi: 22Ostatni post / autor: 02-03-2011, 20:08 -
Koszt wymiany sprzęgła 2.0 V6 TB
Utworzone przez Robert3029 w dziale 166Odpowiedzi: 9Ostatni post / autor: 11-02-2011, 18:06 -
Koszt wymiany wachaczy
Utworzone przez suwa w dziale 156Odpowiedzi: 4Ostatni post / autor: 21-04-2010, 19:03




Odpowiedz z cytatem
