Page 2 with 3 The firstThe first 123 LastLast
Show results from 11 to 20 with 28
  1. #11
    The user Quadrifoglio Verde
    He joined the
    10 2007
    Lives in
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999
    Posts
    5,304

    Domyślnie

    If valve timing rzeczywiście przeskoczył i to wyjdzie na blokadach to trzeba by dokładnie przeanalizować, jaki był powód.
    A jak wygląda stan napięcia napinacza w tym samochodzie - bo zwykle to jest główny powód przeskoczenia paska?


    › Więcej...: The question of layman about the valves and the pressure in the cylinders in the V6

  2. #12
    The user The pirate way Avatar Cannabis
    He joined the
    02 2009
    Lives in
    Lublin
    Auto
    AR 156 1.6 TS 99' 156 2 AR.5v6 02'
    Posts
    262

    Domyślnie

    Quotation Wrote Sudi Zobacz post
    Przyjdą blokady- będziemy walczyć... Śmieszy mnie tylko cały czas, że robi to serwis BMW a nie Alfy, bo ten drugi zdezerterował... I cieszy podejście, że Alfa to auto jak każde inne a Busso to engine takiej klasy jak w M-kach, gdzie wymaga się zegarmistrza. Pomijam fakt, że wózek wzbudza niesamowitą ciekawość innych ,,mechesów", którzy z racji małego stażu nie zostali dopuszczenie do Alfy. Wszystkie rodzaje smaru już są na pokrowcach, które pięknie świecą swymi logami BMW w Alfie.
    What the cost of the ori blokad do v6?

  3. #13
    The user The pirate way
    He joined the
    10 2009
    Lives in
    Kraków, Poland
    Auto
    : 159 sw 1.9 jtdm 8v would TTC ( 170ps@ 358NM ) HIGH, were: 156 SW V6, 156 SW 2.0 TS
    Posts
    236

    Domyślnie

    Mnie się trafiły za około 300zł. Wynajęcie w serwisie było w granicach...200zł! Wolę buy i sprzedać po robocie dalej ze stratą 30zł może. Co do powodu przeskoczenia... Ja się doszukuję dwóch. Albo coś jakimś cudem było przy valve timingzie luźnego i wpadło albo napinacz zrobił ,,suprise". Całość była wymieniona w styczniu tego roku przez poprzedniego właściciela, który poza fakturami dał mi na piśmie, że rozrząd jest ,,świeży". Faktycznie- mechanic stwierdził, że to jest świeża robota, ale spaprana miejscami. Stan napięcia samego napinacza ocenimy jak będą blokady.

  4. #14
    The user Stallion
    He joined the
    08 2009
    Lives in
    Rzeszów
    Auto
    159 3.2 Q4, MiTo 1.4 TB MA 135KM + TCT
    Posts
    183

    Domyślnie

    W jakim stopniu są odciśnięte te zawory na tłoku?bo rozumiem że wiesz o tym że nowy tłok jest tak zrobiony z dwoma zagłębieniami na ściance górnej...

    ---Updated---

    W jakim stopniu są odciśnięte te zawory na tłoku?bo rozumiem że wiesz o tym że nowy tłok jest tak zrobiony z dwoma zagłębieniami na ściance górnej...

  5. #15
    The user The pirate way
    He joined the
    10 2009
    Lives in
    Kraków, Poland
    Auto
    : 159 sw 1.9 jtdm 8v would TTC ( 170ps@ 358NM ) HIGH, were: 156 SW V6, 156 SW 2.0 TS
    Posts
    236

    Domyślnie

    Muśnięte na zagłębieniu z brudu. Nie są odciśnięte drastycznie- minimalnie i z tego co widać na kamerze, w stopniu takim, że nie pozostawiły wgniecenia. Po prostu jakby przeczyściły tłok w tym miejscu, ale kółeczek nie ma żadnych.

  6. #16
    The user Quadrifoglio Verde
    He joined the
    10 2007
    Lives in
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999
    Posts
    5,304

    Domyślnie

    No to lepiej nie odpalać tego enginea do czasu kompletnego sprawdzenia valve timingu.
    Przypuszczam, że napinacz jest za słabo napięty i stąd te problemy.
    To się często zdarza, że są kolizje na świeżo robionych rozrządach bo "fachowcy" za słabo napięli napinacz, a w trakcie eksploatacji nastapiło niewielkie wydłużenie paska i to wystarczyło do przeskoku.
    Niedawno robiłem rozrząd w the engine TS, w którym wskazówka napinacza była całkowicie opadnięta - aż dziw, że nie doszło tam do kolizji.

  7. #17
    The user The pirate way
    He joined the
    10 2009
    Lives in
    Kraków, Poland
    Auto
    : 159 sw 1.9 jtdm 8v would TTC ( 170ps@ 358NM ) HIGH, were: 156 SW V6, 156 SW 2.0 TS
    Posts
    236

    Domyślnie

    Jestem tego samego zdania, że wina stoi w słabo napiętym napinaczu i tak samo twierdzi mechanic, który będzie walczył by go ustawić ale uprzedził mnie też, że jak nie da rady to widać, że takowy jest wadliwy i będziemy nowy kupować.

  8. #18
    The user Quadrifoglio Verde
    He joined the
    10 2007
    Lives in
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999
    Posts
    5,304

    Domyślnie

    Uważam, że zawsze trzeba ustawić trochę więcej. W moim TS przed ok. miesiącem robiłem valve timing i ustawiłem napinacz ze sporym naddatkiem. Wczoraj sprawdzałem, jaki jest stan napięcia i stwierdziłem, że wskazówka trochę opadła i teraz jest tylko trochę wyżej nad punktem odniesienia, więc zostawiłem tak, jak jest.
    Zawsze po przejechaniu 1-2 tys. km trzeba skontrolować, co się dzieje w rozrządzie i ewentualnie podciągnąć napinacz, jeśli jest za słabo napięty.
    Co prawda mechanicy uważają, że to nie jest konieczne, ale ja z doświadczenia widzę, że to jest najczęstsza przyczyna kolizji, bo pasek zawsze się ułoży i nieco wydłuży w pierwszym okresie pracy i napinacze ustawione na punkt 0 nie spełniają już należycie swojej funkcji.
    Last edited by SG0240 ; 19-07-2012 about 14:11

  9. #19
    The user Romeo Avatar -BamBosZek-
    He joined the
    08 2009
    Lives in
    Bielsko-Biala
    Auto
    156 3.0 24v
    Posts
    2,281

    Domyślnie

    SG ma racje ale malo kto to robi ja remontujac moje V tez widzialem niezle "przezycia" na tlokach jesli trzymaja kompresje to bedzie jezdzilo, ja dla swietego spokoju wsadzilem 24 sztuki nowe . Jesli jeszcze nie rozebrali rozrzadu niech sprawdza jak jest napiety pasek, a jak beda skladali to nie na srubokret tylko czujnik zegarowy... a tak apropo masz ori blokady czy aledrogowe?
    Genetics makes the champions, want to compare ?!

  10. #20
    The user The pirate way
    He joined the
    10 2009
    Lives in
    Kraków, Poland
    Auto
    : 159 sw 1.9 jtdm 8v would TTC ( 170ps@ 358NM ) HIGH, were: 156 SW V6, 156 SW 2.0 TS
    Posts
    236

    Domyślnie

    Ori + wszystkie przyrządy do ustawiania valve timingu mają jak najbardziej pro. Niby serwis BMW, wrażenia nie robi zewnętrznie...ale w środku narzędzia super, stetoskopy profesjonalne, kamery endoskopowe, computery. Auto jest już przygotowane do założenia blokad i ustawiania ponoć- więc jak jutro przyjedzie kurier to lecę do serwisu.

Similar threads

  1. [159] What should be the correct pressure cylinder Alfa Romeo 159
    Created by pepe998 in section 159/Brera/Brera Spider
    Response: 9
    Last post/author: 25-03-2018, 09:32
  2. The pressure in the cylinders
    Created by mariokowal27 in section 156
    Response: 3
    Last post/author: 13-08-2014, 13:44
  3. [146] Too high pressure in the cylinders
    Created by scyzorsw in the section 145/146/155
    Response: 17
    Last post/author: 16-05-2011, 18:04
  4. [GTV] GTV V6 Turbo - low pressure in the cylinders is waiting for me to repair?
    Created by tomason2 in the section of the Gtv/Gtv Spider
    Response: 3
    Last post/author: 05-08-2010, 18:31
  5. [33] is not equal to the pressure in the cylinders
    Created by dosman in the section 33/164
    Response: 9
    Last post/author: 31-10-2008, 06:55

omega v6 zawór 1

kompresja v6 busso

opel omega a 8 zaworowy cisnienie na cylindrach jakie powinno byc

Zawory na cylindrach

omega 2.5 v6 slaba kompresja przy odpalaniu

zawory 2.5 v6 busso

kompresja w busso

alfa 156 2 5 v6 jakie zawory ssa e

alfa romeo 156 v6 chodzi jak traktor

Tags for this topic

Permissions

  • You can not assume a new topic
  • You can not write messages
  • You can not add attachments
  • You can not edit your posts
  •  
Shock absorbers