Strona 1 z 7 1234567 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 63

Temat: V6 Busso: 3.0 a 3.2

  1. #1
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar mmax88
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Olkusz
    Auto
    Jaguar XF 3.0 V6
    Postów
    694

    Domyślnie V6 Busso: 3.0 a 3.2

    Witam,

    chodzi mi po głowie zakup auta z Busso pod maską. O ile o 3.0 można przeczytać w internetach właściwie wszystko czego dusza zapragnie, o tyle o wersji 3.2 już z informacjami ubogo, a z racji rocznikowej ta bardziej by mnie interesowała. W związku z tym, pytanie do Was: jakie są różnice miedzy tymi silnikami jeśli chodzi o kulturę pracy, odczucia z jazdy (z modeli, w których były montowane wykluczam właściwie tylko GT, wszystkie inne jak najbardziej wchodzą w grę, od Gtv przez 147/156 GTA po 166), kwestie serwisowe (mam ogarniętego mechanika w pobliżu), spalanie itd. Każda opinia będzie dla mnie ważna

    Pozdrawiam

  2. #2
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar kasztelan
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    stolicy
    Auto
    logiczne że alfa
    Postów
    5,319

    Domyślnie

    Jedno boli, jak Ci się silnik spier... to na porządny remont wydajesz tyle za ile kupiłeś auto albo jeszcze więcej. Już dawno jeździł bym 166 FL 3.2 ale auta kupuję tak żeby mnie było stać je bez problemu utrzymać, dlatego mam 155

  3. #3
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar mmax88
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Olkusz
    Auto
    Jaguar XF 3.0 V6
    Postów
    694

    Domyślnie

    No właśnie tego tylko się boję... choć z drugiej strony jak nie teraz, to kiedy? To jest ostatni moment żeby kupić Busso do jazdy na codzień

  4. #4
    Użytkownik Pasjonat Avatar Nazar
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Bytom
    Auto
    Była 156 SW 2,4JTD by Cinsoft ---Jest 159 1,9JTDm 150KM Q-tronic'08 + Mito 1,6Jtdm Distinctive'08
    Postów
    3,984

    Domyślnie

    Cytat Napisał mmax88 Zobacz post
    No właśnie tego tylko się boję... choć z drugiej strony jak nie teraz, to kiedy? To jest ostatni moment żeby kupić Busso do jazdy na codzień
    Powiem wam,że tak samo się ślinie na V6. Gtv boska ale jak zdrowa to spora kasa. 156 odpada bo miałem (co prawda 2,4 ale jednak ). Ja myślę właśnie o GT bo duże auto (159) jest więc dla gęsiej skórki na plecach coś sportowego z przelotowym wydechem żeby uwolnić w pełni ten ryk bo na seryjnym wygarze ledwo słychać te V6 ( za wyjątkiem GTA )

  5. #5
    Użytkownik Fachowiec Avatar slavol
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Chodzież
    Auto
    Ford
    Postów
    2,191

    Domyślnie

    Serwisowanie jak każde V6, rozrząd olej i tyle. Nad 3.0 nawet nie myśl, w pojemności różnica żadna a na drodze duża (na plus 3.2 oczywiście) moment robi swoje. Oczywiście polecam GT właśnie ale trzeba się przejechać bo wytłumaczyć trudno, no i kupić łatwiej niż pozostałe modele. Spalanie (wszędzie gdzie mogę but w podłogę, ten dzwięk uzależnia) 50/50 trasa-miasto 12,5 litra (zasługa 4 sond i nowszego sterownika)
    Bierz i nie oglądaj się na nic, mam swoją 8 miesięcy i cieszę się jak dziecko, codziennie i za każdym razem.

    P.S. i nawet się nie psuje.
    Mustang 2012 3.7 V6 , na razie musi wystarczyć...

  6. #6
    Użytkownik Romeo Avatar Jester
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Wrocław/Włodawa
    Auto
    AR 146 1.4 bx
    Postów
    948

    Domyślnie

    Cytat Napisał slavol Zobacz post
    Spalanie (wszędzie gdzie mogę but w podłogę, ten dzwięk uzależnia) 50/50 trasa-miasto 12,5 litra
    i to mi się w tym podoba. mam boxera 1.4, pali tyle samo może kiedyś zawita te v6
    If you just let me I'll find a way
    To ease your mind and for you to stay
    And I will untie all the ropes
    It's hard for me but believe me, I'm trying.

  7. #7
    Użytkownik Romeo Avatar Krusz
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Warszawa / Lancaster UK
    Auto
    156 1.8TS '02
    Postów
    1,517

    Domyślnie

    Cytat Napisał Jester Zobacz post
    i to mi się w tym podoba. mam boxera 1.4, pali tyle samo może kiedyś zawita te v6
    To Tobie Vka spali 20

    Twin Spark Compressore - Na pohybel hejterom - Szalone 0.5bara
    Mazda mx5 - bokiem, na glebie i z kierownicą po złej stronie.
    "Nothing is "good" for daily driving that's not OEM. So by that logic don't turbo your car. Don't make it faster. Don't do anything. Go buy a bus pass."

  8. #8
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Nie obawiałbym się "napraw V6". One się nie psują. O ile te "pierwsze" roczniki to mogą być zmęczone to o tyle 3,2 to świeżak jeszcze i będzie chodzić i chodzić.....

  9. #9
    Użytkownik Rowerzysta Avatar szymonjot
    Dołączył
    05 2013
    Mieszka w
    Warszawa/Opole
    Auto
    159 TBI Ti
    Postów
    305

    Domyślnie

    Czy te 3.2 z GT to nie jest ten sam 3.2 JTS ze 159 prawda?

  10. #10
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    N I E
    3,2 do 2007 roku to busso
    Po śmierci Giuseppe to już GM

Podobne wątki

  1. 156 2.5 V6 busso
    Utworzone przez Kloniasz w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 21-06-2015, 06:16
  2. 156 2.5 V6 busso
    Utworzone przez Kloniasz w dziale Porady przy zakupie
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 17-06-2015, 19:10
  3. [Zapowiedź] Rispetto per Giuseppe Busso - Czyli Ogólnopolskie Spotkanie Belli z Busso V6
    Utworzone przez LukeMazur w dziale Zloty, imprezy, spotkania
    Odpowiedzi: 302
    Ostatni post / autor: 29-04-2015, 10:02
  4. busso 12v... 24v.....
    Utworzone przez motomycha w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 26-02-2013, 21:35

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory