
Napisał
NOE
wzm to wzmacniacz sygnału.zamiast czekać na deszcz. Aby sprawdzić czy nie ma przebicia weź spryskiwacz do szyb i spryskaj elementy zapłonu roztworem soli to bardzo dobry test.
czujnik obrotów profesjonalnie sprawdzisz tylko oscyloskopem ,wtedy będziesz miał cały wykres jak na dłoni ,można multimetrem ale wtedy będziesz wiedział czy jest tam 5V.
Zapłon na wolnych pierwsza kreska a po przekroczeniu około 3000obr powinien wskoczyć na drugą.Rozmontuj aparat zapłonowy i sprawdź w jakim jest stanie,luzy itd.
Żeby dobrze wyregulować gaz i gaźniki(wolne obroty) musisz mieć podpięte vakuometry 4 szt , po jednym do każdego cylindra.Może w okolicy masz speca od motocykli 4 gaźnikowych np.Yamaha , kawasaki itp. oni muszą mieć sprzęt do regulacji a przedewszystkim mają pojęcia jak taka regulacja powinna przebiegać .Samochodziaże nie mają o tym pojęcia.Na słuch nie wyregulujesz tego.