Niech ci przyspawa twój kołnierz i tyle.
Po co się wpędzać w koszty
Niech ci przyspawa twój kołnierz i tyle.
Po co się wpędzać w koszty
Kto chce szuka sposobu,
kto nie chce szuka powodu.
155 V6 LPG-163 KM-była
156 V6 LPG-190 KM-była
147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest
Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest
[MENTION=734]omen[/MENTION]
Też prawda, celna uwaga.
[MENTION=6]Piotriix[/MENTION]
I tak i nie - spawanie zwykłej stali z nierdzewką będzie pierwszym najsłabszym punktem jeśli chodzi o zużycie układu. Poza tym jakie to tam koszta, wycięcie takiego kołnierza to może ze 30 złotych![]()
Masz rację dlatego uważam zakup rury na wzór zbędnym wydatkiem
A połączenie starej rury nie będzie potencjalnym żródłem korozji?
Też będzie.I chyba nie ma rozwiązania idealnego
Kto chce szuka sposobu,
kto nie chce szuka powodu.
155 V6 LPG-163 KM-była
156 V6 LPG-190 KM-była
147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest
Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest
Będzie, masz rację. Przy czym na połączeniu starej rury (zakładam, że mówimy o kolejnym kołnierzu jeszcze w stronę silnika) jest oryginalny, fabryczny spaw położony w (powiedzmy) dobrych warunkach, z resztkami ocynku, który jeszcze się ostał po tych dwóch latach. Ja mówię tylko i wyłącznie o nowym spawie łączącym ucięty kawałek rury z kołnierzem do nowego tłumika. Takie moje zboczenia zawodowe.
A tak wracając do głównego pytania to ktoś z Was wie, jak jest z tymi rurami? Czy różnią się pomiędzy wersjami silnikowymi?
Ulter robił akcję do wszystkich julek - min ja załozyłem do swojej 1,75 qv i gada bajecznie a taniej niż Ragazzon.
http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...er_mariot.html
http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...er_manual.html
http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...103_000km.html
http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...spelniaja.html
http://www.forum.alfaholicy.org/33_1...pewnej_q4.html
http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...129-busso.html
http://www.forum.alfaholicy.org/nasz..._q4_busso.html
http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...yla_kolo_.html
https://www.forum.alfaholicy.org/nas..._alisija_.html
https://www.forum.alfaholicy.org/nas...ml#post2222278
Robię środkowy i końcowy, poczynając od miejsca zaznaczonego strzałką, włącznie z zamianą pojedynczej końcówki na podwójną. Czyli rozumiem, że skoro pasują plug & play to kołnierze też są te same?
Okej, dzięki wielkie - to już wiem wszystko co potrzebuję!