Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 17

Temat: Nie spadaja obroty i falowanie. 1.8 TS

  1. #1
    R.Karolak
    Gość

    Domyślnie Nie spadaja obroty i falowanie. 1.8 TS

    Witam. Alfa 156 1.8 TS. Obroty nie spadają po odpaleniu falują i potem je podnosi do 5/6 tyś i tak zostaje.
    Miał ktoś coś takiego?

  2. #2
    leegwan
    Gość

    Domyślnie

    Stawiam na silniczek krokowy. U mnie najpierw falowały obroty a któregoś pięknego dnia obroty nie spadały poniżej 3 tys. Wymieniłem krokowy i jak ręką odjął

  3. #3
    R.Karolak
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał leegwan Zobacz post
    Stawiam na silniczek krokowy. U mnie najpierw falowały obroty a któregoś pięknego dnia obroty nie spadały poniżej 3 tys. Wymieniłem krokowy i jak ręką odjął
    To czujnik położenia przepustnicy.. wyciągnąłem w silniczku zębatkę bo ten silniczek jest tylko po to tam zeby przy odpalaniu otworzył na moment przepustnice. Ciężko pali ale problem znikł. Czujnik zamówiony.
    Ostatnio edytowane przez R.Karolak ; 06-11-2012 o 19:57

  4. #4
    R.Karolak
    Gość

    Domyślnie

    Pytanie..

    Widzę 3 tak samo wyglądające przepustnice z czujnikiem.. od 1.6 TS, 1.8 TS i 2.0 TS. Czy one są takie same? Czy ta od 1.6 bedzie mi pasowała do 1.8?

  5. #5
    Użytkownik Romeo Avatar zaviaseq
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    Fiat Croma 1.9
    Postów
    1,621

    Domyślnie

    przepustnice różnią się średnicą wewnętrzną kanału powietrza
    mam 1.6 i jeżdżę z przepustnicą od 1.8/2.0
    silniczki krokowe są identyko
    odradzam używki bo wszystkie silniczki mają wbudowane potencjometry, które ZAWSZE się zużywają poprzez wycieranie ścieżek, tak samo jak potencjometry w innych urządzeniach elektronicznych (wzmacniaczach, tunerach itp. itd.)

  6. #6
    R.Karolak
    Gość

    Domyślnie

    Jednak to nie wina przepustnicy bo wymienilem i to samo. Jest przepalony kawalek wiazki kabli pod tylnym siedzeniem i do tego pompa paliwa nie chodzi. Myslicie, ze ta przepalona wiazka mogla powodowac wysokie obroty? Podlaczyłem pod komputer u mechanika to wyskakiwaly bledy czujnikow roznych.. wtryskow, biegu jalowego.. pare innych ale gdyby one były walniete to silnik by nie odpalil w ogole, a na gazie opala... ale po chwili pali bezpiecznik od wtryskow. Naprawie ta wiazke i zadam dalsze pytania.
    Pozdrawiam. Rafal

    Sorki za brak polskich znakow ale Holenderski system mam i tu nie ma ich :/
    Ostatnio edytowane przez R.Karolak ; 13-11-2012 o 13:13

  7. #7
    Użytkownik Romeo Avatar zaviaseq
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    Fiat Croma 1.9
    Postów
    1,621

    Domyślnie

    Cytat Napisał R.Karolak Zobacz post
    ale po chwili pali bezpiecznik od wtryskow
    który ? być może pali bezpiecznik od pompy

  8. #8
    R.Karolak
    Gość

    Domyślnie

    pompe wymieniłem i kawałek wiązki.. w pompie kable potopione. wszystko działa tylko dalej te obroty wysokie :/ na 3/4 tyś. Może to silniczek krokowy? ale obroty nie falują... i moje pytanie gdzie się znajduje silniczek krokowy w silniku 1.8 TS 16v 144KM? jedni mówią ze gdzies za przepustnicą, a jak wchodze na allegro i patrze jak wygląda silniczek to widze część która u mnie jest na górze pod pokrywą silnika. To gdzie w końcu jest?

  9. #9
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar regi_2007
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Stryków (łódzkie)
    Auto
    156 1.8 ts
    Postów
    25

    Domyślnie

    Silniczek krokowy znajduje się po prawej stronie przepustnicy małe czarne ustrojstwo

  10. #10
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    05 2012
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo Stelvio 2,0T Brera 2,2 JTS, Alfa Romeo GT 2,0 JTS oaz AR 156 1,8 TS
    Postów
    246

    Domyślnie

    Sorry że się wtrącam ale tak to wymienisz zaraz połowę osprzetu.
    Jakie błędy Ci wyszły? Jakim programem je zczytwyałeś. Zrób reset paramterów adaptacyjnych i zobaczy czy dalej będzie tak samo. Może być tak że któryś z czujników np (przepływomierz) jest walnięty i daje Ci zwiekszoną ilość paliwa, itd. Zmienisz silniczek i może być tak samo. Poza tym samo falowanie i wysokie obroty mogą mieć różne źródła...odepnij silniczek i zobacz z wtyczki (to najprostsze) i zobacz co się zmieni ...

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 12-01-2014, 10:27
  2. Falowanie JTD
    Utworzone przez dafi1985 w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 11-10-2011, 19:39
  3. falujace obroty, zdjełem zaworek i obroty nie faluja
    Utworzone przez nerlo1991 w dziale 156
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 08-12-2009, 22:19
  4. Spadaja obroty po odpaleniu
    Utworzone przez Olowek w dziale 156
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 03-07-2007, 20:58

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory