Mobilki, mobilki! Jak zdemontować przedni błotnik w 156? Są śruby u góry pod maską, jest ta na progu. Coś jeszcze go trzyma?
Mobilki, mobilki! Jak zdemontować przedni błotnik w 156? Są śruby u góry pod maską, jest ta na progu. Coś jeszcze go trzyma?
z tego co wiem błotnik jest jeszcze wklejany do słupka.
Na zasadzie czarny klej na styku błotnik - słupek A?
musisz zdjac plastykowe nadkole i zobaczysz ze jest mocowany do wspornika zderzaka, i tak jak kolega wyzej napisał jest wklejany tylko juz nie pamietam na jak długim odcinku
Zderzak też zdejmuję więc no problem.
Po założeniu ponownym będzie przylegać dobrze?
U mnie przylegal elegancko. Moim zdaniem blotnik nie byl wklejony, tylko szczelina miedzy nim a slupkiem zabezpieczona gesta masa. Nie byla ona raczej klejem.
jest to specjalna masa uszczelniająca w tej masie jest niestety jeden wkręt. Musisz go wydłubać z tej masy oczyścić i wykręcić.
jest jeszcze jedna sruba która widac po zdjęciu nadkola z tyłu łotnika przy słupku od drzwi na wysokości kierunkowskazu.
Ostatecznie nie demontowałem - radziłem sobie przez szpary po wyjęciu halogenów, zbiorniczka wyrównawczego i kratki zderzaka. Śruby trzymające błotnik zardzewiałe na maxa nie ruszane chyba od nowości, nie dawało się nawet ruszyć jedną urwałem dalej nie próbowałem.
Nie wiem jak dla was, ale dla mnie największą zmora są śruby przy progu. Nie sposób ich odkręcić bez zniszczenia albo śruby, albo błotnika, albo gniazda :/.
166 2.4 JTD '00 - była
164 2.0 V6 TB '91 - była
156 1.9 JTDm '04 - już nie
156 1.8 TS '00 - juz nie ma
164 2.0 V6 TB '93 - jest
Spider 2.0 TS '01 - w dobrych rękach
MIlano Verde 3.0 '87 - Ha!
Do tego Golf 7, 2xRenault 16, Pontiac Executive, Fiat 127 Sport, 2xMaserati Biturbo, 2xGeo Storm, Mini Classic 35, Datsun Violet, Fiat 124 Spider...