Jestem za. Ja np gustuję w Ciechanie ;-)
Jestem za. Ja np gustuję w Ciechanie ;-)
166 2.4 JTD '00 - była
164 2.0 V6 TB '91 - była
156 1.9 JTDm '04 - już nie
156 1.8 TS '00 - juz nie ma
164 2.0 V6 TB '93 - jest
Spider 2.0 TS '01 - w dobrych rękach
MIlano Verde 3.0 '87 - Ha!
Do tego Golf 7, 2xRenault 16, Pontiac Executive, Fiat 127 Sport, 2xMaserati Biturbo, 2xGeo Storm, Mini Classic 35, Datsun Violet, Fiat 124 Spider...
gdyby ale to gdyby i tylko jeśli jakimś przypadkiem mieszkał niedaleko ale to całkiem przypadkowo gustuję w jasnym pełnym![]()
"Jak kraść to miliony, jak kochać to księżniczki."
De gustibus non est disputandum.
- - - Updated - - -
Ale żeby trochę na temat. W innym wątku widzę, że kolega ma "starą instalację", czyli jaką? Masz mieszalnik? Jeśli tak to są spore szanse, że gazownik namieszał w dolocie, rozjechały się mapy itd.
166 2.4 JTD '00 - była
164 2.0 V6 TB '91 - była
156 1.9 JTDm '04 - już nie
156 1.8 TS '00 - juz nie ma
164 2.0 V6 TB '93 - jest
Spider 2.0 TS '01 - w dobrych rękach
MIlano Verde 3.0 '87 - Ha!
Do tego Golf 7, 2xRenault 16, Pontiac Executive, Fiat 127 Sport, 2xMaserati Biturbo, 2xGeo Storm, Mini Classic 35, Datsun Violet, Fiat 124 Spider...
Pochodzę z warmii i mazur, na pograniczu z mazowieckim będę tam w w okresie świątecznym![]()
Obecnie mieszkam w lubuskim;/ hm tzn jak sprawdzić świece samodzielnie?:>
- - - Updated - - -
Założoną w 2005 r.
Elementy wyposażenia instalacji:
-Reduktor GMS reduktor wtrysku gazu
-Elektrozawór gazowy LOVATO EV00
-Wielozawór LOVATO 305
-Obudowa wielozaworu LOVATO VB01.
-Zawór tankowania LOVATO BC00
Tyle było na papierze od homologacji mieszalnika chyba nie ma....
A już liczyłem na Ciechana
Jeśli masz "Reduktor GMS wtrysku gazu" to mieszalnika brak, bo masz normalny wtrysk. Poszukaj na lokalnym forum gdzie jesteś kogoś z komputerem i kabelkiem. Ew. kup taki kabelek i sprawdź sam. To żadna filozofia a bez odczytu ew. błędów nie sposób nic więcej zdiagnozować.
166 2.4 JTD '00 - była
164 2.0 V6 TB '91 - była
156 1.9 JTDm '04 - już nie
156 1.8 TS '00 - juz nie ma
164 2.0 V6 TB '93 - jest
Spider 2.0 TS '01 - w dobrych rękach
MIlano Verde 3.0 '87 - Ha!
Do tego Golf 7, 2xRenault 16, Pontiac Executive, Fiat 127 Sport, 2xMaserati Biturbo, 2xGeo Storm, Mini Classic 35, Datsun Violet, Fiat 124 Spider...
Podłącz kompa - wg mnie potencjometr PG.
a ja postaram sie pomóc na swoim przykładziemam 2.0 ts 156 155km, i jak dla mnie za słabo ciągła... zaczeło mnie to denerwować. odpiąłem przepływomierz, przejechałem sie, i co sie okazało ? przepływomierz do wymiany. całkiem inne auto, aż zachciało sie jezdzic
w poniedziałek sie zajme wymianą. czy cos wiecej trzeba robić oprócz montazu przepływomierza ?
- - - Updated - - -
a ja postaram sie pomóc na swoim przykładziemam 2.0 ts 156 155km, i jak dla mnie za słabo ciągła... zaczeło mnie to denerwować. odpiąłem przepływomierz, przejechałem sie, i co sie okazało ? przepływomierz do wymiany. całkiem inne auto, aż zachciało sie jezdzic
w poniedziałek sie zajme wymianą. czy cos wiecej trzeba robić oprócz montazu przepływomierza ?
Adaptację.
166 2.4 JTD '00 - była
164 2.0 V6 TB '91 - była
156 1.9 JTDm '04 - już nie
156 1.8 TS '00 - juz nie ma
164 2.0 V6 TB '93 - jest
Spider 2.0 TS '01 - w dobrych rękach
MIlano Verde 3.0 '87 - Ha!
Do tego Golf 7, 2xRenault 16, Pontiac Executive, Fiat 127 Sport, 2xMaserati Biturbo, 2xGeo Storm, Mini Classic 35, Datsun Violet, Fiat 124 Spider...
Odpisałbym, że szukanie nie boli i że pełno o tym tematów, ale skoro masz być wdzięczny
http://www.forum.alfaholicy.org/156/...tacja_ecu.html
W czym gustuję masz powyżej![]()
166 2.4 JTD '00 - była
164 2.0 V6 TB '91 - była
156 1.9 JTDm '04 - już nie
156 1.8 TS '00 - juz nie ma
164 2.0 V6 TB '93 - jest
Spider 2.0 TS '01 - w dobrych rękach
MIlano Verde 3.0 '87 - Ha!
Do tego Golf 7, 2xRenault 16, Pontiac Executive, Fiat 127 Sport, 2xMaserati Biturbo, 2xGeo Storm, Mini Classic 35, Datsun Violet, Fiat 124 Spider...