Strona 1 z 5 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 47

Temat: Problem z wtryskami JTD dziura powyżej 3tys obr/min

  1. #1
    Lukas166
    Gość

    Domyślnie Problem z wtryskami JTD dziura powyżej 3tys obr/min

    Mam pewien problem. Mianowicie na 3 i wzwyż biegach jak mocno depnę gaz to powyżej 3 tys obrotów mocno zamuli i zwolni po czym moc wraca i dalej już na obrotach jest ok. Dodam ,że jak to sie dzieje zapala się kontrolka świec. Pod komputerem pokazało błąd P0203 - Injector Circuit Malfunction - Cylinder #3* i tak odpowiednio jeszcze dla 5 ,6 i 7 cylindra. Błedy skasowałem ,problem pozostał :-/ Od czego zacząć poszukiwania??


  2. #2
    Użytkownik Pasjonat Avatar danus77
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Bełchatów
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.4 jtd 20V Sportronic '04r
    Postów
    3,286

    Domyślnie

    Cytat Napisał Lukas166 Zobacz post
    i tak odpowiednio jeszcze dla 5 ,6 i 7 cylindra
    O kur... Masz 2.4 jtd i masz 7 cylindrów ? To co to jest V8, R7, R8..
    A tak na serio to sprawdź wtyczki na wtryskiwaczach i kable.
    Ze względu na klauzulę sumienia mogę odmówić pomocy....
    były Fiat 126p; Honda Accord Mk4 FL 2.0 B+G; Opel Vectra 1.8 CD B+G ; Fiat Punto II 1.2 8V B+G
    jest Alfa 166 2.4 jtd '04...jak przystało na fana motoryzacji
    Opel Astra J B14NEL - pożeracz korków
    http://chomikuj.pl/danus77

  3. #3
    Lukas166
    Gość

    Domyślnie

    No fakt, przesadziłem z tą 7 :-) Zobaczę wtyczki i napisze co zauważyłem :-)

  4. #4
    Użytkownik Pasjonat Avatar danus77
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Bełchatów
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.4 jtd 20V Sportronic '04r
    Postów
    3,286

    Domyślnie

    A to ty masz R6, a nie tak jak wszyscy R5 ?
    Ze względu na klauzulę sumienia mogę odmówić pomocy....
    były Fiat 126p; Honda Accord Mk4 FL 2.0 B+G; Opel Vectra 1.8 CD B+G ; Fiat Punto II 1.2 8V B+G
    jest Alfa 166 2.4 jtd '04...jak przystało na fana motoryzacji
    Opel Astra J B14NEL - pożeracz korków
    http://chomikuj.pl/danus77

  5. #5
    Użytkownik Romeo Avatar jacek83
    Dołączył
    01 2012
    Auto
    alfa romeo 166 2.4 jtd 150km 2001r
    Postów
    1,074

    Domyślnie

    może silnik od rzędowej 6-ki z bmw a fui!!

  6. #6
    Lukas166
    Gość

    Domyślnie

    Dobra, teraz na poważnie :-) Kable i wtyczki sprawdziłem i są ok natomiast znalazłem mało orginalny czujnik, do którego nie pasuje wtyczka i podejrzewam że może mieć to jakiś związek tylko co to za czujnik i za co on odpowiada? Pokazane na foto



  7. #7
    Użytkownik Romeo Avatar jacek83
    Dołączył
    01 2012
    Auto
    alfa romeo 166 2.4 jtd 150km 2001r
    Postów
    1,074

    Domyślnie

    No właśnie widzę że czegoś ci tam brakuje, ale tak czy inaczej wtyk nie jest przy 3 cylindrze, może jakaś niewykorzystana wtyczka. Mam cf3 a u mnie jest to trochę inaczej rozwiązane, a robiłeś próbę przelewową? Może odepnij 3-cą wtyczkę wtrysku i zobacz czy jest zmiana?

  8. #8
    Użytkownik Pasjonat Avatar danus77
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Bełchatów
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.4 jtd 20V Sportronic '04r
    Postów
    3,286

    Domyślnie

    Ten czujnik mierzy temperaturę paliwa na powrocie. A tak na poważnie, to ten błąd najczęściej występuje przy przetartych/złamanych/zaśniedziałych kablach. Przejrzyj całą trasę aż do prawie samego sterownika. I kolejna sprawa, twój sterownik jest bodajże pod nogami pasażera, więc proponuję tam zajrzeć i obejrzeć czy wszystko w porządku z kablami i wtyczkami.
    Ostatnio edytowane przez danus77 ; 05-12-2012 o 17:38
    Ze względu na klauzulę sumienia mogę odmówić pomocy....
    były Fiat 126p; Honda Accord Mk4 FL 2.0 B+G; Opel Vectra 1.8 CD B+G ; Fiat Punto II 1.2 8V B+G
    jest Alfa 166 2.4 jtd '04...jak przystało na fana motoryzacji
    Opel Astra J B14NEL - pożeracz korków
    http://chomikuj.pl/danus77

  9. #9
    Lukas166
    Gość

    Domyślnie

    Po odpięciu trzeciej wtyczki większej zmiany nie było, trochę jakby głośniej zaczą chodzić i zapaliła się marchewa. Może dodam ,że na biegu jałowym często telepie strasznie autem (nie zawsze) jak dodam minimalnie gazu (obrotów) to przestaje.

  10. #10
    Użytkownik Romeo Avatar jacek83
    Dołączył
    01 2012
    Auto
    alfa romeo 166 2.4 jtd 150km 2001r
    Postów
    1,074

    Domyślnie

    Z tym telepaniem może to być wina np. poduszki pod silnikiem, albo dodatkowy objaw spowodowany zniszczoną wiązką. Sprawdziłeś przewody,wtyczki jak doradzał kolega danus?

Podobne wątki

  1. [159] Problem z wtryskami, cylindrami.
    Utworzone przez Rafu39 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 26-03-2015, 00:23
  2. Przekładka silnika problem z wtryskami
    Utworzone przez Olex w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 22-02-2015, 16:44
  3. Problem z wtryskami
    Utworzone przez GPrzemek101 w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 04-05-2014, 21:55
  4. Muli powyżej 3tys obr!!!
    Utworzone przez hubus20 w dziale 156
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 22-10-2012, 18:36
  5. [33] AR 33 1.7 16V problem z wtryskami
    Utworzone przez JaśnieWaćPan w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 23-05-2010, 22:06

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory