Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 22

Temat: Pierwsze mrozy i... drift z rana :/

  1. #1
    Użytkownik Fachowiec Avatar AirAjti
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Lubin
    Auto
    Była 159 Berlina 2.4JTDm '06... aktualnie Tipo 1.4T-Jet z fabrycznym nadtlenkiem gazu
    Postów
    2,439

    Domyślnie Pierwsze mrozy i... drift z rana :/

    Hejka!

    Wchodzę sobie rano do autka elegancko po odśnieżeniu, odpalam, ruszam i... tylne koła ani drgną! Po kilku chwilach jeżdżenia do tyłu (bo w przód to tylko drift miałem i kontrolki kontroli trakcji, że ona wymiekła i nie działa), tylna oś w końcu odpuściła... aczkolwiek po dwóch kilometrach po zatrzymaniu tylne tarcze były tak gorące, że się kutwa poparzyłem
    Potem pojechałem w traskę... stwierdziłem, że jak będzie masakryczne spalanie i znów gorące tarcze to zawrócę... na szczęście spalanie ok i temp normalna.

    Zatem... ja rozumiem- Włoszka... południowy kraj, śniegu to tylko w Alpach itd... ale 3 stopnie mrozu to nie mróz!

    Co powinienem pogmerać? Mam nadzieję, że to nie jest normalne...

    Póki co ręczny "OUT OF ORDER" do wyjaśnienia.

  2. #2
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Airen
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Była: Alfa Romeo 159SW marrone luci di bosco/Jest: Alfa Romeo Stelvio
    Postów
    391

    Domyślnie

    Zapewne wykruszyly Ci się gumki na końcu linek ręcznego, dostała się woda i w nocy zamarzła, więc ręczny nie odpuszcza...Leczenie - wymiana linek.
    "For me the most important thing in a car is fun. It has to make you happy" Jeremy Clarkson

  3. #3
    Użytkownik Fachowiec Avatar AirAjti
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Lubin
    Auto
    Była 159 Berlina 2.4JTDm '06... aktualnie Tipo 1.4T-Jet z fabrycznym nadtlenkiem gazu
    Postów
    2,439

    Domyślnie

    Koszta?
    Samodzielnie dam rade?

  4. #4
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Airen
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Była: Alfa Romeo 159SW marrone luci di bosco/Jest: Alfa Romeo Stelvio
    Postów
    391

    Domyślnie

    http://allegro.pl/linki-hamulcowe-al...820957566.html

    Nie wymieniałem, ale podobno trzeba rozbrać pół wnętrza...
    "For me the most important thing in a car is fun. It has to make you happy" Jeremy Clarkson

  5. #5
    Użytkownik Romeo Avatar oops2k
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Navara - byla, 159SW - jest!
    Postów
    719

    Domyślnie

    Nie zaciągać ręcznego jak jest zimno.

  6. #6
    Użytkownik Znawca Avatar Paweł_
    Dołączył
    09 2011
    Auto
    Giulietta
    Postów
    1,233

    Domyślnie

    mi poprzedniej zimy po zaciągnięciu ręcznego w nocy na parę godz( ok -18stp było) zamarzła linka, potem puściła,dużo syfu podobno się tam mi nazbierało- zdanie mechanika, zestaw nowych linek leży od przeszło roku ale ta rozbiórka wnętrza mnie troszkę przerażatak czy tak powodzenia w wymianie
    Who's the evil man, who's the righteous man, and who's the shepherd???

  7. #7
    Użytkownik Romeo Avatar CodeMaker
    Dołączył
    05 2012
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 159 1,9 JTS
    Postów
    1,259

    Domyślnie

    Ja miałem takie jazdy ze 156 brata :/

  8. #8
    BURATINO
    Gość

    Domyślnie

    w poprzedniej AR 159 wymienialem.Fakt leci caly srodek.Tylna kanapa,przednie fotele,podlokietnik ale wbrew pozorom az tak wiele tego rozbierania niema.Tylko najlepiej odrazu zaopatrzyc sie na zapas w 2 spinki ktore przytrzymuja siedzisko tylnej kanapy.Przewaznie ida w strzepy w chwili demontazu kanapy.Koszt cos ok 10-20zl sztuka

  9. #9
    Użytkownik Znawca Avatar Intruz
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    147 2.0 TS, 159 2.0 Jtdm SW
    Postów
    1,190

    Domyślnie

    miałem to samo - na razie zapuściłem linkę penetrantem ( strzykawką z igłą) i puki co , działa...

  10. #10
    Użytkownik Pasjonat Avatar Pablo.
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    pablogarage.pl
    Auto
    Kilka włoskich szrotów ;)
    Postów
    3,413

    Domyślnie

    Trzeba luźniej ustawiać naciąg linek, wtedy będzie lepiej.
    Głównym powodem takiej sytuacji jest mały ruch i linka staje w miejscu/koroduje, potem mamy takie kwiatki.
    Ogólnie nawet fabrycznie ręczny jest dość mocno naciągnięty, potem jeśli podczas wymiany tylnych klocków ktoś nie odpuści przed wkręcaniem tłoczków to mamy takie kłopoty.
    Wypada również co przegląd przesmarować smarem i nie powinno być kłopotu.
    www.pablogarage.pl - Serwis, części, holowanie

    > PabloGarage Team < - kilka filmów na kanale - Z A P R A S Z A M Y

Podobne wątki

  1. Mrozy=check
    Utworzone przez Danek w dziale 156
    Odpowiedzi: 26
    Ostatni post / autor: 26-03-2013, 16:14
  2. [146] Pierwsze mrozy i nie odpala
    Utworzone przez suckert w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 01-11-2012, 17:32
  3. Pierwsze kroki, pierwsze problemy.
    Utworzone przez Nicram w dziale 166
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 11-06-2012, 21:44
  4. Pierwsze autko, pierwsze problemy /chyba elektornia..../
    Utworzone przez Bronuś w dziale 147
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 25-05-2010, 17:22

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory