Obstawiałbym jednak klapy wirowe w kolektorze ssącym
Obstawiałbym jednak klapy wirowe w kolektorze ssącym
Jeżeli klapy to jak wytłumaczyć to że po dłuższym przytrzymaniu zapłonu auto odpala normalnie. Operacja z klapami w 2.4 jest bardziej kosztowna niż w 1.9 dlatego pytam czy te objawy to nie czasem zwykłe zapowietrzenie układu i po dłuższym postoju przewody gdzieś zasysają powietrze. Może ktoś miał podobny problem albo jest jakieś racjonalne wytłumaczenie że to akurat klapy.
Dyrnij do Tomka, może Ci to jakoś łopatologicznie wyłoży
Klapy do wywalenia masz. A Tomek to się zdaje to regeneruje z tego co pamiętam.
www.5turbo.com
Nowe natchnienie Promot 76/84
Nowsze Dallara F393
159 1.9 280 F40 inside
159 ti 2.4 210
Fiat Barchetta 131
Fiat Coupe 2.0 20VT 220
Obecnie wywalam wszystko. Skoro bez klap i z klapami nie ma różnicy...
Natomiast przy 2.4 JTDm nie należy się sugerować poruszającą się listwą i szczelnością kolektora - tutaj są zdjęcia kolektora, który wyglądał na całkowicie sprawny - klapy chodziły lekko, przedmuchów spod nich nie było, a wnętrze kolektora - wyglądało jak wyglądało:
http://www.autka.pl/wp-content/uploa...1/06/kol_4.jpg
WWW.AUTKA.PL - kompleksowa obsługa samochodów
A jaki jest orientacyjny koszt wywalenia klap w 2.4 JTDm i co trzeba przy okazji jeszcze wymienić. Przypominam że EGR i DPF mam usunięty. Jestem z Pomorza i jak nie znajdę nikogo u nas na taką operację to pewnie będe musiał walić na południe.
Tomek, czy tak przypadkiem mój nie wyglądał?
Nawet się swojemu nie przyjrzałem jak zaspawany jest
Ogólne wnioski z dzisiejszego wypadu do Krakowa: "kupiłem" sobie u Tomka nowe auto... po wywaleniu klap i zlikwidowaniu nieszczelności tu i ówdzie auto jeździ jak marzenie. Turbo wkręca się natychmiast, elastyczność silnika przepiękna, spalanie zmniejszone.
Tyle na ten temat, jak kto ma problem to niech nie kombinuje tylko od razu wali na Belwederczyków 8 w Krakowie![]()
Ostatnio edytowane przez AirAjti ; 11-12-2012 o 22:17
Wyjaśnij mi zatem, proszę, po co było kilkanaście stron sporów i bezsensownej argumentacji z Twojej strony? Musisz mieć zawsze ostatnie słowo czy po prostu wstydzisz się komuś przyznać rację? Kolektory przerabiamy od 3lat zawsze usuwając klapy i NIGDY nie było problemu, nadmienię że jak wprowadziłem to rozwiązanie nagonka na mnie była bardzo duża i dalej pozostała w kilku tematach bez odpowiedzi. Nie można było od razu przyznać racji tylko wielbić bezsensowną regenerację?
www.cinsoft.pl; http://www.facebook.com/CINSOFT
CHIPTUNING, MECHANIKA, MODYFIKACJE
USUWANIE DPF, EGR, KLAP WIROWYCH
HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA 4x4 MAHA LPS 3000
Auto po serwisie i wymianie rozrządu.
Co zrobiono to:
- aktualizacja softu do ECU(miałem soft z 2009 roku)
- aktualizacja softu skrzyni automat - minimalne szarpanie przy przełączaniu z 3na4
Auto nierówno chodzi przy uruchomieniu bo zawieszają się 2 wtryski.
Dzisiaj zaleje płyn do czyszczenia wtrysków z tankowaniem i zobaczymy co to da, jak nic czyszczenie wtrysków, jak dalej nic to regeneracja-wymiana końcówek