Strona 11 z 26 PierwszyPierwszy ... 23456789101112131415161718192021 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 101 do 110 z 253

Temat: 2,4 JTDM nierówna praca silnika

  1. #101
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar Nigdy
    Dołączył
    09 2012
    Mieszka w
    Okolice Oświęcimia
    Auto
    159 Sportwagon 2.4JTDm Q-Tronic
    Postów
    251

    Domyślnie

    Obstawiałbym jednak klapy wirowe w kolektorze ssącym

  2. #102
    Użytkownik Świeżak Avatar SiwyAlfa
    Dołączył
    11 2011
    Mieszka w
    Słupsk
    Auto
    Alfa Brera 1.75 tbi
    Postów
    67

    Domyślnie

    Jeżeli klapy to jak wytłumaczyć to że po dłuższym przytrzymaniu zapłonu auto odpala normalnie. Operacja z klapami w 2.4 jest bardziej kosztowna niż w 1.9 dlatego pytam czy te objawy to nie czasem zwykłe zapowietrzenie układu i po dłuższym postoju przewody gdzieś zasysają powietrze. Może ktoś miał podobny problem albo jest jakieś racjonalne wytłumaczenie że to akurat klapy.

  3. #103
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar Nigdy
    Dołączył
    09 2012
    Mieszka w
    Okolice Oświęcimia
    Auto
    159 Sportwagon 2.4JTDm Q-Tronic
    Postów
    251

    Domyślnie

    Dyrnij do Tomka, może Ci to jakoś łopatologicznie wyłoży

  4. #104
    Użytkownik Rowerzysta Avatar 5turbo
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Zabrze
    Auto
    159,GT, Bravo 2.0, Formuły Promot III, Dallara F393
    Postów
    259

    Domyślnie

    Klapy do wywalenia masz. A Tomek to się zdaje to regeneruje z tego co pamiętam.
    www.5turbo.com
    Nowe natchnienie Promot 76/84
    Nowsze Dallara F393
    159 1.9 280 F40 inside
    159 ti 2.4 210
    Fiat Barchetta 131
    Fiat Coupe 2.0 20VT 220

  5. #105
    Użytkownik Fachowiec Avatar Tomek_KRK
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    AR 159
    Postów
    2,706

    Domyślnie

    Cytat Napisał 5turbo Zobacz post
    Klapy do wywalenia masz. A Tomek to się zdaje to regeneruje z tego co pamiętam.
    Obecnie wywalam wszystko. Skoro bez klap i z klapami nie ma różnicy...
    Natomiast przy 2.4 JTDm nie należy się sugerować poruszającą się listwą i szczelnością kolektora - tutaj są zdjęcia kolektora, który wyglądał na całkowicie sprawny - klapy chodziły lekko, przedmuchów spod nich nie było, a wnętrze kolektora - wyglądało jak wyglądało:
    http://www.autka.pl/wp-content/uploa...1/06/kol_4.jpg
    WWW.AUTKA.PL - kompleksowa obsługa samochodów

  6. #106
    Użytkownik Świeżak Avatar SiwyAlfa
    Dołączył
    11 2011
    Mieszka w
    Słupsk
    Auto
    Alfa Brera 1.75 tbi
    Postów
    67

    Domyślnie

    A jaki jest orientacyjny koszt wywalenia klap w 2.4 JTDm i co trzeba przy okazji jeszcze wymienić. Przypominam że EGR i DPF mam usunięty. Jestem z Pomorza i jak nie znajdę nikogo u nas na taką operację to pewnie będe musiał walić na południe.

  7. #107
    Użytkownik Fachowiec Avatar AirAjti
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Lubin
    Auto
    Była 159 Berlina 2.4JTDm '06... aktualnie Tipo 1.4T-Jet z fabrycznym nadtlenkiem gazu
    Postów
    2,439

    Domyślnie

    Tomek, czy tak przypadkiem mój nie wyglądał?

    Nawet się swojemu nie przyjrzałem jak zaspawany jest

    Ogólne wnioski z dzisiejszego wypadu do Krakowa: "kupiłem" sobie u Tomka nowe auto... po wywaleniu klap i zlikwidowaniu nieszczelności tu i ówdzie auto jeździ jak marzenie. Turbo wkręca się natychmiast, elastyczność silnika przepiękna, spalanie zmniejszone.
    Tyle na ten temat, jak kto ma problem to niech nie kombinuje tylko od razu wali na Belwederczyków 8 w Krakowie
    Ostatnio edytowane przez AirAjti ; 11-12-2012 o 22:17

  8. #108
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    sląsk
    Auto
    JTD
    Postów
    487

    Domyślnie

    Cytat Napisał Tomek_KRK Zobacz post
    Obecnie wywalam wszystko. Skoro bez klap i z klapami nie ma różnicy...
    Natomiast przy 2.4 JTDm nie należy się sugerować poruszającą się listwą i szczelnością kolektora - tutaj są zdjęcia kolektora, który wyglądał na całkowicie sprawny - klapy chodziły lekko, przedmuchów spod nich nie było, a wnętrze kolektora - wyglądało jak wyglądało:
    http://www.autka.pl/wp-content/uploa...1/06/kol_4.jpg
    Wyjaśnij mi zatem, proszę, po co było kilkanaście stron sporów i bezsensownej argumentacji z Twojej strony? Musisz mieć zawsze ostatnie słowo czy po prostu wstydzisz się komuś przyznać rację? Kolektory przerabiamy od 3lat zawsze usuwając klapy i NIGDY nie było problemu, nadmienię że jak wprowadziłem to rozwiązanie nagonka na mnie była bardzo duża i dalej pozostała w kilku tematach bez odpowiedzi. Nie można było od razu przyznać racji tylko wielbić bezsensowną regenerację?
    www.cinsoft.pl; http://www.facebook.com/CINSOFT
    CHIPTUNING, MECHANIKA, MODYFIKACJE
    USUWANIE DPF, EGR, KLAP WIROWYCH
    HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA 4x4 MAHA LPS 3000

  9. #109
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Wolsztyn
    Auto
    159 SW 2.4 JTD Q-Tronic
    Postów
    1,632

    Domyślnie

    Auto po serwisie i wymianie rozrządu.
    Co zrobiono to:
    - aktualizacja softu do ECU(miałem soft z 2009 roku)
    - aktualizacja softu skrzyni automat - minimalne szarpanie przy przełączaniu z 3na4

    Auto nierówno chodzi przy uruchomieniu bo zawieszają się 2 wtryski.
    Dzisiaj zaleje płyn do czyszczenia wtrysków z tankowaniem i zobaczymy co to da, jak nic czyszczenie wtrysków, jak dalej nic to regeneracja-wymiana końcówek

  10. #110
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    08 2012
    Mieszka w
    Śląsk
    Auto
    .
    Postów
    1,283

    Domyślnie

    Cytat Napisał cinek_ Zobacz post
    Nie można było od razu przyznać racji tylko wielbić bezsensowną regenerację?
    A to nie jest nasza narodowa przypadłość

Podobne wątki

  1. 1,6 TS nierówna praca silnika
    Utworzone przez czesiek w dziale 156
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 22-11-2010, 21:09
  2. AR [166] nierówna praca silnika 2.4 JTD
    Utworzone przez duda1989 w dziale 166
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 26-04-2009, 20:35
  3. [156] NIERÓWNA PRACA SILNIKA 1.8 TS
    Utworzone przez vr6 w dziale 156
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 05-12-2008, 16:54
  4. [166] nierówna praca silnika
    Utworzone przez doktorek w dziale 166
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 07-10-2008, 22:53

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory