Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 33

Temat: Dlaczego paski piszczą, ścinają się, wkręcają pod rozrząd itp.

  1. #21
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    AlfaRomeo Brera 2.4 / Stelvio MY20
    Postów
    1,620

    Domyślnie

    Ja tego nie odebrałem jako atak na autosklep... Tylko informacja oraz przestroga dla innych, żeby zwrócili uwagę jakby ktoś kupował.
    Tak to już jest. Wysprzegliki okazują się być inne, kola pasowe... Ciekawe dlaczego jest to nazwane "zamiennik"", skoro nie da się zastosować właśnie "zamiennie"... Tylko trzeba wymienić więcej podzespołów, żeby owy zamiennik pasował. Jak dla mnie jest to głupota....
    Pół biedy z wysprzeglikiem, bo jak nie pasował, to odesłałem do sklepu i wrócili kasę. Ale zerwanie rozrządu... Wolałby nie przechodzić.
    Ostatnio edytowane przez mateuszszar ; 20-12-2012 o 14:01

  2. #22
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    09 2012
    Auto
    Citroen C5 Tourer 2.0HDi
    Postów
    234

    Domyślnie

    Cytat Napisał LukaSS Zobacz post
    Czyli co? Do sklepu idziemy z suwmiarką by porównać zamiennik renomowanego producenta części do naszej czesci oryginalnej wyjętej z samochodu?
    jeśli nie masz doświadczenia to nawet nie zauważysz różnic, które są istotne dla właściwej pracy danej części. ostatnio kolega brał napinacz dynamiczny i wszystko było z wyglądu ok ale... sprężyna napinała po odblokowaniu w przeciwnym kierunku niż powinna. niestety w krosach części jest dużo błędów i trzeba dużo części przerzucić zanim nabierze się odpowiedniego doświadczenia co pasuje a co nie

  3. #23
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Cytat Napisał Gepard Zobacz post
    Z Twojego postu może wynikać że oszaleliśmy z cenami a wszysci inni mają taniej .

    Zrobiłem małe badanie . W sklepie to którego link podajesz wcale nie sprzedają tych kół w detalu po 240 zł (289 - 49 zł) tylko po 310 zł . Po powołaniu się "na kolegę który kupował ..." dostałem upust na 270 zł , ale to wszystko co Pan mógł dla mnie zrobić.
    Oj, bardzo przepraszam ! Oczywiście się pomyliłem. Cenę podałem z pamięci. Teraz dopiero spojrzałem na fakturę. Nie kupiłem za 240 zł. Ale netto za 203zł. Czyli faktycznie cena brutto, to nie 240 ale 250 zł. Pasek micro DAYCO netto za 52 zł., więc brutto za 65 zł. Czyli łącznie faktura na 315 zł. brutto
    (Mogę FV udostępnić do wglądu)

    I to jest realna cena koła jakie jest u was http://allegro.pl/kolo-pasowe-alfa-r...828811572.html

    I nie twierdzę, że oszaleliście z cenami. Ja wolę więcej zapłacić ale być pewny, że dobrze mi część dobrano i część nie jest tego typu jak pierwsze koło jakie założyłem. Gdyby to było np. +50% to i owszem, ale te parę złotych na prawdę nie robi jakiejś różnicy. Źle to odebrałeś. To był raczej taki argument wstępny do ewentualnej negocjacji ceny gdyby ktoś akurat kupował

    Ale jak już jesteśmy w temacie zakupów u was, to czy jest jakaś różnica w zakupie przez Allegro, a zakupie przez wasz e-sklep ? Chodzi o kwestie rabatowe dla AH.

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał LukaSS Zobacz post
    Czyli co? Do sklepu idziemy z suwmiarką by porównać zamiennik renomowanego producenta części do naszej czesci oryginalnej wyjętej z samochodu? W przyszłym roku będe wymieniał rozrząd i pewnie tak trzeba będzie... milimetr w tą czy w tą tu robi znaczną rónicę.
    I to nie jest takie śmieszne, bo popatrz na to:
    http://www.arwit.pl/TDSearch.aspx?a=55196301
    Jeden numer OE, a zobacz na rozbieżność w wymiarach części.
    Ostatnio edytowane przez @sdero ; 21-12-2012 o 07:55
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  4. #24
    Użytkownik Fachowiec Avatar LukaSS
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Biała Podl./Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 147 JTD 16V 140KM; Yamaha XTZ 800 Super Tenere
    Postów
    2,540

    Domyślnie

    Na co dzień handluję częściami motocyklowymi i niestety jak piszesz - jest coraz gorzej. Jeden numer, zamiennik zamiennika i jednoczesnie oryginału może znacznie odchodzić od tego co mamy wsadzone w pojeździe. Coraz wiecej na rynek wchodzi b. tanich gratów, które nijak się mają z wymiarami oryginalnej części (choć na pierwszy rzut oka jest wszystko OK). Żeby to jeszcze były firmy znane w świecie (choć w Europie czy Ameryce Płn), z jakąś metką, a są to marki z ChRL, Taiwanu, Wietnamu, Kostaryki i wuj wie jeszcze skąd.

    I jeszcze jedno: jest coraz więcej sklepów i niestety wiekszość sprzedawców często nie ma pojęcia co sprzedaje, nie zna budowy najprostszych podzespołów, nie rozumie różnicy pomiędzy jednostkami metrycznymi i calowymi, nie potrafi korzystać z katalogów i dobrać właściwej części, nie korzysta z żadnych katalogów części oryginalnym... patzą tylko na to co jest napisane na opakowaniu. Ale cóz.... ludzie wolą kupić chiński zamiennik zrobiony z gównolitu, który za bardzo nie pasuje do pojazdu, niż wydać kilka zł więcej na coś porządnego i markowego. Sklepy również czują się bezkarne. Klienci z powodu kosztów odsyłania towaru, użerania się ze zwrotem kasy, skomplikowaną reklamacją, rezygnują ze zwrotów. I interes się kręci

    PS. Nie pisze o konkretnym sklepie. Z forumowych sklepów nie korzystałem także nie wiem

  5. #25
    Użytkownik Romeo Avatar ANET
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Bochnia
    Auto
    ALFA 164 SUPER 3.0V6 24V
    Postów
    2,442

    Domyślnie

    Oj LukaSS ma całkowitą racje.

  6. #26
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Cytat Napisał ANET Zobacz post
    Oj LukaSS ma całkowitą racje.
    Tak, zdecydowanie.
    Tyle, że ChRL, to większość produkcji światowej. Tam też produkują "markowi" producenci.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  7. #27
    Użytkownik Fachowiec Avatar LukaSS
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Biała Podl./Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 147 JTD 16V 140KM; Yamaha XTZ 800 Super Tenere
    Postów
    2,540

    Domyślnie

    Z jednej taśmy w dzień schodzą części pierwszej kategorii i są pakowane w pudełka znanego i cenionego producenta do którego nie ma wiekszych uwag, a w nocy części drugiej kategorii (takie same jak te pierwsze ale trochę inne ) i są wrzucane do pudełek Quanq Ping (metka z krzaczkami) lub BunderParts (oczywiscie z metką TUV, Dekra)

  8. #28
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Cytat Napisał LukaSS Zobacz post
    Z jednej taśmy w dzień schodzą części pierwszej kategorii i są pakowane w pudełka znanego i cenionego producenta do którego nie ma wiekszych uwag, a w nocy części drugiej kategorii (takie same jak te pierwsze ale trochę inne ) i są wrzucane do pudełek Quanq Ping (metka z krzaczkami) lub BunderParts (oczywiscie z metką TUV, Dekra)
    Kumpel lata pracował przy obsłudze centralek telefonicznych w halach jednej z firm zajmujących się produkcją amorków ale zlokalizowaną w CHRL. To nawet nie noc wpływała na rodzaj produkcji Ta sama linia produkcyjna różniła się tylko stemplem jaki jest na cylindrze. U nas już te produkty różnią się znacznie ceną. A według "znawców" to nawet jakość to niebo a ziemia Nieopodal znajdowała się produkcja obuwia, gdzie jak opowiadał dostawy półproduktów pochodziły z tego samego źródła, a z drugiej strony raz wyjeżdżały TiRy z napisami znanych producentów i to różnych, a czasami produkty firmy "uduś". Takie są realia.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  9. #29
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    10 2012
    Mieszka w
    ŁÓDŹ
    Auto
    LANCIA KAPPA 2,4 JTD, ALFA ROMEO 166 2,4 JTD
    Postów
    1,904

    Domyślnie

    Przede wszystkim przepraszam że dopiero teraz odpowiadam ale ostatnio nie było czasu ...

    Cytat Napisał @sdero Zobacz post
    Oj, bardzo przepraszam ! Oczywiście się pomyliłem. Cenę podałem z pamięci. Teraz dopiero spojrzałem na fakturę. Nie kupiłem za 240 zł. Ale netto za 203zł. Czyli faktycznie cena brutto, to nie 240 ale 250 zł. Pasek micro DAYCO netto za 52 zł., więc brutto za 65 zł. Czyli łącznie faktura na 315 zł. brutto
    (Mogę FV udostępnić do wglądu)

    I to jest realna cena koła jakie jest u was http://allegro.pl/kolo-pasowe-alfa-r...828811572.html
    Wydaje mi się że źle mnie zrozumiałeś . Ja nie twierdzę że mamy najtaniej bo nie uważam w ogóle żeby można było powiedzieć o kimś że jest (zawsze) najtańszy.

    Ja chciałem tylko wykazać że nasze ceny nie odbiegają od tych które proponują inni sprzedawcy w sklepach wysyłkowych/internetowych i to uważam mi sie udało.

    Natomiast teraz podajesz mi najniższą znalezioną cenę (choć znów jest kilka ofert na Allegro wyższych o kilkadziesiąt procent) twierdząc że to cena relana.

    Wiesz co , nie zgodzę się z Tobą. Realna cena to dla mnie taka która bierze pod uwagę realne koszty a te przy sprzedaży detalicznej są całkiem wysokie.
    Natomiast zawsze będą firmy które mają zaniżoną cenę bo albo wchodzą na rynek albo robią wyprzedaż , albo po prostu nie biorą pod uwagę że nasz kochany serwis na "a" zabiera im ponad połowę ich marży w prowizji .

    My kładziemy główny nacisk na serwis/obsługę Klienta bo uważamy że walka na ceny jest wyniszczająca i nie wnosi pozytywnej wartości na rynek.
    Do nas się dodzwonisz, dostaniesz odpowiedź na e-mail, załatwimy sprawnie reklamację, jak damy z czymś "ciała" to się przyznamy i naprawimy błąd...

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał @sdero Zobacz post
    Ale jak już jesteśmy w temacie zakupów u was, to czy jest jakaś różnica w zakupie przez Allegro, a zakupie przez wasz e-sklep ? Chodzi o kwestie rabatowe dla AH.
    Założenie jest takie że we wszystkich kanałach sprzedaży (Allegro/Sklep internet/Przy ladzie) cena detaliczna jest taka sama.

    Ewentualne różnice między sklepem i Allegro wynikają głównie z tego powodu że od momentu wystawienia aukcji nie jest ona aktualizowana natomiast sklep jest codziennie a ceny oczywiście się zmieniają .

    Odnośnie rabatów , ze względu na prowizję serwisu cena przy zakupie poprzez Allegro jest sztywna. Natomiast od wszystkich cen detalicznych na sklepie (również przecen/promocji) udzielamy 10 % rabatu dla AH.
    Ostatnio edytowane przez Gepard ; 04-01-2013 o 16:53
    -------
    Autosklep24 zaprasza na zakupy. Dla Forum rabat 10% na hasło "alfaholicy".

    W przypadku nagłej potrzeby rozmowy ze sprzedawcą
    proszę dzwonić 792 465-368


    <a href=http://autosklep24.pl target=_blank rel=nofollow>http://autosklep24.pl</a>

  10. #30
    Użytkownik Fachowiec Avatar LukaSS
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Biała Podl./Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 147 JTD 16V 140KM; Yamaha XTZ 800 Super Tenere
    Postów
    2,540

    Domyślnie

    Gepard, piszesz o cenach. Miałem przez ok. rok sklep internetowy z częsciami motocyklowymi - zdecydowana większość to produkty dobrych firm, nie koniecznie robione w Azji. Postanowiłem założyć taki sklep by po prostu z tego żyć. Ceny u mnie nie były najniższe i wiele osób mówiło, że woli kupić na Allegro bo taniej (kilka-kilkanaście zł, jednak ja wiedziałem dokładnie co i do czego sprzedaję). Po ok. roku zamknąłem tę całą imprezę w pi.du. Ludzie woleli kupić najtańszy zamiennik 10 zł taniej niż produkt markowy, sprawdzony.... takie "podcieranie dupy szkłem". Najgorzej jest na Allegro. To samo miasto, ta sama hurtownia, ten sam rabat: część kosztuje w hurcie 100 zł, oficjalny detal - 180, ja mam ją za 165, na Allegro 110 zł.... No kurw.... Rynek jest "zjebany" przez właśnie takich ćwoków. Sprzedają się nawet za głupią złotówkę. Dobrym wyjściem jest własnie posiadanie serwisu Miałem mieć ale... dłuższa historia - kasa i chciwość moze podzielić nawet największych przyjaciół. Teraz mam 8 godzin w biurze i po godz. 17 błogi spokój, pienądze też całkiem spoko

    PS. Szkoda, że wiele osób wręcz wymuszających maksymalne rabaty nie rozumie tego, że prąd, papier, nawet głupi długopis też kosztuje. Sprzedawca chce też jakoś żyć.

Podobne wątki

  1. Dlaczego dwa paski rozrządu 163 i 166 zębowe do 1.6TS???
    Utworzone przez cinek30 w dziale 156
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 19-03-2011, 09:33
  2. [146] Tnie oponę z tyłu i piszczą klocki
    Utworzone przez Krzyśko w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 06-09-2010, 19:44
  3. [33] Rozrząd, paski
    Utworzone przez amigas w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 17-08-2010, 20:06
  4. piszczą kierunkowskazy
    Utworzone przez don_majkel w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 14-10-2009, 19:25
  5. dlaczego wszystkie paski w TS są na napinaczach na sprezynie
    Utworzone przez Alfista w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 02-09-2007, 18:36

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory