Strona 24 z 89 PierwszyPierwszy ... 14151617181920212223242526272829303132333474 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 231 do 240 z 885

Temat: Analiza logów 1.9 JTD 16V

  1. #231
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar omen
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Piekary Śląskie
    Auto
    GT
    Postów
    5,030

    Domyślnie

    wojtku nie byłbym tego taki pewien bo w JTD 16v występowały 3 typy :
    -0 280 218 120
    -0 281 002 792
    -0 281 002 980
    ja mam jeszcze jeden 0281002792 cena 350zł

  2. #232
    wojtekml
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał wiedzmaak Zobacz post
    Dlatego mam nadzieje że uda mi się za to zabrać w tym roku :-)
    Liczę się z wyjęciem podstawy akumulatora, jakoś nie widzę wyciągania jej dołem. 300zl cała obudowa plus czujnik czy sam czujnik.

    Pozdrawiam

    Wysłane z mojego HTC One S
    Nie chodzi o wyjmowanie podstawy aku dołem tylko dobranie się do śruby mocującej przepływomierz do puchy, jest na dole i ciężko dostępna od góry.
    300 zł za tą co pisałem - obudowa z czujnikiem.

    Cytat Napisał omen Zobacz post
    wojtku nie byłbym tego taki pewien bo w JTD 16v występowały 3 typy :
    -0 280 218 120
    -0 281 002 792
    -0 281 002 980
    ja mam jeszcze jeden 0281002792 cena 350zł
    W takim razie będzie musiał wyciągnąć i sprawdzić, szkoda że producent tego nie ujednolicił.

  3. #233
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Panowie, nie chciałbym się narażać wszelkim "BOSCH-omanom" i zaczynać dyskusji o wyższości świąt Wielkiej Nocy nad świętami Bożego Narodzenia ale przepływomierz, który kosztuje mniej niż połowę tego BOSCH-owego cuda zachowuje się dokładnie tak samo. A nawet wydaje mi się (subiektywnie), że dłużej utrzymuje czystość (przez inny układ wlotu wylotu ?).
    Jest to przepływomierz MaxGear. Kupowałem go jakiś czas temu od http://allegro.pl/przeplywomierz-alf...890618353.html ale nie do końca go polecam ze względu na czas realizacji i kontakt ze sprzedającym.
    Stosuję go w dwóch AR 16V i z tego co wiem, to jeszcze kilka osób na tym forum, po moim poleceniu korzysta z zadowoleniem z tego przepływomierza.

    P.S. Przepływomierze dobierajcie ściśle po VIN ( http://eper.fiatforum.com ) , a nie "Jeszcze takie opasują do...". Nie ma wymienionego waszego numeru - nie pasuje.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  4. #234
    wojtekml
    Gość

    Domyślnie

    Osobiście nie jestem zwolennikiem drogich przepływomierzy skoro tańsze o połowę niczym się nie różnią. Jeśli faktycznie nie ma różnicy w zachowaniu autka, przepływka pokazuje idealnie masy powietrza to chętnie zakupię takie cudo.
    Jednak przydałoby się kilka więcej pozytywnych komentarzy na temat tej przepływki bo nie chciałbym (-chcielibyśmy) się przysłowiowo "przejechać" na tym sprzęcie i mieć problemy z autkiem po założeniu. Wiele osób pisze że takie przepływki przekłamują (zaniżają/zawyżają) i autko nie jest takie samo jak na oryginale.

  5. #235
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Ja go mam w dwóch alfach (mojej i syna). Mi samochód działa tak jak ma działać już ok 1,5 roku po wymianie, a u syna spalanie i dynamika wróciły do normy i tak jest do dzisiaj. Nie bardzo chce mi się wierzyć, że firma mająca pokrycie 90% rynku Europy i Azji miała by produkować jeden wielki bubel. Zaje@#bały by ich reklamacje i zwroty. Ale to już tylko moje gdybanie
    Wiele osób pisze faktycznie, że przepływki im nie podeszły. Część z nich jest źle dobrana a z części wynika finalnie, że mają skopane co innego. Oczywiście i firmy "uduś" się znajdą mające przepływomierze "do wszystkich JTD" Ale jak ktoś pisze, że np. Marelli, Pieburg są do dupy, i tylko Bosch to... a szkoda pisać. Nie chcę świętej wojny
    Na forum są chyba z trzy osoby, które założyły ten przepływomierz po moim poleceniu na PW i po prostu im działa. Jak będą chciały, to się tu odezwą.
    Ostatnio edytowane przez @sdero ; 30-12-2012 o 21:08
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  6. #236
    Użytkownik Znawca Avatar wiedzmaak
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Zabrze
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD M-Jet 16V------------------------ Alfa Romeo 159 2.0 JTDm 170 km
    Postów
    1,735

    Domyślnie

    W takim razie i ja skusze się na Maxgear'a. Jak to mówią jak nie spróbuję to się nie przekonasz. Szkoda tylko że muszę czekać do nowego roku myślałem, że dzisiaj uda mi się to ogarnac

    Heh przed chwila dzwoniłem do Ricambi w Bytomiu i Pan powiedział że musi to być oryginalna przeplywka Bosch bo inaczej auto nie będzie jeździć. Stwierdzili to wielokrotnie na serwisie. Zobaczymy jaka cenę krzyknął za boscha

    Wysłane z mojego HTC One S
    Ostatnio edytowane przez wiedzmaak ; 31-12-2012 o 09:00

  7. #237
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Cytat Napisał wiedzmaak Zobacz post
    Heh przed chwila dzwoniłem do Ricambi w Bytomiu i Pan powiedział że musi to być oryginalna przeplywka Bosch bo inaczej auto nie będzie jeździć. Stwierdzili to wielokrotnie na serwisie. Zobaczymy jaka cenę krzyknął za boscha
    Oczywiście tylko oryginalny Bosch i tylko oryginalny Bosch. Dla tego z takimi panami nie ma co dyskutować Chociaż ja zapytałbym tego pana o bardziej techniczne informacje niż teksty rodem z piaskownicy - "nie bo nie"
    Jak chcesz, to kupuj oryginalnego Boscha. To twoja kasa
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  8. #238
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    A na hamowni byłes autem z tym przepływomierzem? Zamieść wykres - bez tego dyskusja jest bezprzedmiotowa, bo subiektywne odczucia są mało ważne. To że silnik odpala i auto jeździ to nie wszystko - po odpięciu wtyczki od uszkodzonego silnik też pracuje i samochód jeździ .... Na innym forum był człowiek który zrobił porównanie pracy przepływomierzy poparte wykresami z hamownii - wyniki były miażdżące dla zamienników Boscha
    Ostatnio edytowane przez Maciek-156 ; 31-12-2012 o 18:30
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  9. #239
    Użytkownik Znawca Avatar wiedzmaak
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Zabrze
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD M-Jet 16V------------------------ Alfa Romeo 159 2.0 JTDm 170 km
    Postów
    1,735

    Domyślnie

    Witam, wczoraj wymienilłem przepływkę. Zakupiłem ori boscha. Jeszcze testów nie robiłem ponieważ pogoda nie pozwala na szybsza jazdę. Przepływka była na 5 pinów. Od razu wyczyściłem sobie rurę turbo - przepływomierz było tam trochę oleju, oraz sprawdziłem stan tej rury - jest ok. Bede obserwować jak się jeździ.

    Wysłane z mojego HTC One S

  10. #240
    wojtekml
    Gość

    Domyślnie

    Zrób jak będzie możliwość logi z przepływki chciałbym zobaczyć jak to teraz wygląda, w moim przypadku też raczej będzie bosh, szkoda żeby koniki same sobie poszły z powodu wadliwej przepływki typu zamiennik.
    Ps. Jaki numer miałeś przepływki i jeśli można wiedzieć jaki koszt. Pozdro

Podobne wątki

  1. [159] Analiza logów 1.9 JTDm 16v - ciśnienie doładowania
    Utworzone przez riwo w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 20-05-2014, 14:40
  2. Logi 2.4 JTD analiza
    Utworzone przez iwok w dziale 166
    Odpowiedzi: 37
    Ostatni post / autor: 09-12-2013, 16:30
  3. Analiza logów 1.9 JTD 16V
    Utworzone przez Remi84 w dziale 156
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 22-09-2013, 10:05
  4. analiza logów 1,9 JTDm 16V
    Utworzone przez kajzer w dziale 147
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 15-08-2013, 16:23
  5. [145] 145 1.9 JTD - analiza wykresów FES
    Utworzone przez fokus145 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 07-01-2012, 11:03

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory