wojtku nie byłbym tego taki pewien bo w JTD 16v występowały 3 typy :
-0 280 218 120
-0 281 002 792
-0 281 002 980
ja mam jeszcze jeden 0281002792 cena 350zł
wojtku nie byłbym tego taki pewien bo w JTD 16v występowały 3 typy :
-0 280 218 120
-0 281 002 792
-0 281 002 980
ja mam jeszcze jeden 0281002792 cena 350zł
Nie chodzi o wyjmowanie podstawy aku dołem tylko dobranie się do śruby mocującej przepływomierz do puchy, jest na dole i ciężko dostępna od góry.
300 zł za tą co pisałem - obudowa z czujnikiem.
W takim razie będzie musiał wyciągnąć i sprawdzić, szkoda że producent tego nie ujednolicił.
Panowie, nie chciałbym się narażać wszelkim "BOSCH-omanom" i zaczynać dyskusji o wyższości świąt Wielkiej Nocy nad świętami Bożego Narodzenia ale przepływomierz, który kosztuje mniej niż połowę tego BOSCH-owego cuda zachowuje się dokładnie tak samo. A nawet wydaje mi się (subiektywnie), że dłużej utrzymuje czystość (przez inny układ wlotu wylotu ?).
Jest to przepływomierz MaxGear. Kupowałem go jakiś czas temu od http://allegro.pl/przeplywomierz-alf...890618353.html ale nie do końca go polecam ze względu na czas realizacji i kontakt ze sprzedającym.
Stosuję go w dwóch AR 16V i z tego co wiem, to jeszcze kilka osób na tym forum, po moim poleceniu korzysta z zadowoleniem z tego przepływomierza.
P.S. Przepływomierze dobierajcie ściśle po VIN ( http://eper.fiatforum.com ) , a nie "Jeszcze takie opasują do...". Nie ma wymienionego waszego numeru - nie pasuje.
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF
Osobiście nie jestem zwolennikiem drogich przepływomierzy skoro tańsze o połowę niczym się nie różnią. Jeśli faktycznie nie ma różnicy w zachowaniu autka, przepływka pokazuje idealnie masy powietrza to chętnie zakupię takie cudo.
Jednak przydałoby się kilka więcej pozytywnych komentarzy na temat tej przepływki bo nie chciałbym (-chcielibyśmy) się przysłowiowo "przejechać" na tym sprzęcie i mieć problemy z autkiem po założeniu. Wiele osób pisze że takie przepływki przekłamują (zaniżają/zawyżają) i autko nie jest takie samo jak na oryginale.
Ja go mam w dwóch alfach (mojej i syna). Mi samochód działa tak jak ma działać już ok 1,5 roku po wymianie, a u syna spalanie i dynamika wróciły do normy i tak jest do dzisiaj. Nie bardzo chce mi się wierzyć, że firma mająca pokrycie 90% rynku Europy i Azji miała by produkować jeden wielki bubel. Zaje@#bały by ich reklamacje i zwroty. Ale to już tylko moje gdybanie
Wiele osób pisze faktycznie, że przepływki im nie podeszły. Część z nich jest źle dobrana a z części wynika finalnie, że mają skopane co innego. Oczywiście i firmy "uduś" się znajdą mające przepływomierze "do wszystkich JTD"Ale jak ktoś pisze, że np. Marelli, Pieburg są do dupy, i tylko Bosch to... a szkoda pisać. Nie chcę świętej wojny
Na forum są chyba z trzy osoby, które założyły ten przepływomierz po moim poleceniu na PW i po prostu im działa. Jak będą chciały, to się tu odezwą.
Ostatnio edytowane przez @sdero ; 30-12-2012 o 21:08
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF
W takim razie i ja skusze się na Maxgear'a. Jak to mówią jak nie spróbuję to się nie przekonasz. Szkoda tylko że muszę czekać do nowego roku myślałem, że dzisiaj uda mi się to ogarnac
Heh przed chwila dzwoniłem do Ricambi w Bytomiu i Pan powiedział że musi to być oryginalna przeplywka Bosch bo inaczej auto nie będzie jeździć. Stwierdzili to wielokrotnie na serwisie. Zobaczymy jaka cenę krzyknął za boscha
Wysłane z mojego HTC One S
Ostatnio edytowane przez wiedzmaak ; 31-12-2012 o 09:00
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF
A na hamowni byłes autem z tym przepływomierzem? Zamieść wykres - bez tego dyskusja jest bezprzedmiotowa, bo subiektywne odczucia są mało ważne. To że silnik odpala i auto jeździ to nie wszystko - po odpięciu wtyczki od uszkodzonego silnik też pracuje i samochód jeździ .... Na innym forum był człowiek który zrobił porównanie pracy przepływomierzy poparte wykresami z hamownii - wyniki były miażdżące dla zamienników Boscha
Ostatnio edytowane przez Maciek-156 ; 31-12-2012 o 18:30
AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
AR156 1.6TS 2000
Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)
Witam, wczoraj wymienilłem przepływkę. Zakupiłem ori boscha. Jeszcze testów nie robiłem ponieważ pogoda nie pozwala na szybsza jazdę. Przepływka była na 5 pinów. Od razu wyczyściłem sobie rurę turbo - przepływomierz było tam trochę oleju, oraz sprawdziłem stan tej rury - jest ok. Bede obserwować jak się jeździ.
Wysłane z mojego HTC One S
Zrób jak będzie możliwość logi z przepływki chciałbym zobaczyć jak to teraz wygląda, w moim przypadku też raczej będzie bosh, szkoda żeby koniki same sobie poszły z powodu wadliwej przepływki typu zamiennik.
Ps. Jaki numer miałeś przepływki i jeśli można wiedzieć jaki koszt. Pozdro