Strona 14 z 26 PierwszyPierwszy ... 456789101112131415161718192021222324 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 131 do 140 z 260

Temat: Brera - wybór silnika

  1. #131
    Użytkownik Znawca Avatar pafka
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Jaworzyna Śląska
    Auto
    Alfa GT
    Postów
    1,550

    Domyślnie

    Cytat Napisał mariuszoles Zobacz post
    Pewnie z takiego założenia też wyszedł producent, który dla Brery przewidział silnik diesla, chociaż tylko jeden.
    Dwa

  2. #132
    Użytkownik Znawca Avatar mariuszoles
    Dołączył
    05 2011
    Auto
    Porsche Panamera 4S
    Postów
    999

    Domyślnie

    Pafka masz rację Dwa. Mój błąd. Ale to jeszcze lepiej z punktu widzenia mojego poprzedniego wywodu

  3. #133
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Myszkin
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    służbowe
    Postów
    418

    Domyślnie

    Żeby nie było, że wszystko co benzyna to takie och ach - mały przykład z życia codziennego:

    Jeżdzę służbowym Focusem II 1.6 TDCi (90 KM) - zdarzyło się raz pewnego, że musiałem go oddać do serwisu, jako auto zastępcze podstawiono mi benzynową Astrę III 1.6 (115 KM). Powiem tak: podczas pierwszego manewru wyprzedzania o mało nie zabiłem siebie i ludzi z naprzeciwka. Zredukowałem, wciskam gaz i...nic...nic się nie dzieje. Zapomniałem czym jadę, bo cóż z tego że to szumne 115 koni...jak toto nie jedzie. Nic, zero momentu obrotowego. Zeby tym jakoś wyprzedzac nieżle się musiałem namachać biegami, wyło toto (obroty 5-6 tys), dymiło, ogniem prawie zionęło....tylko niezbyt chciało przyśpieszać

    Oczywiście spalanie w ruchu miejskim prawie 2 razy większe od tego z forda.

    Jak to mawiał dziadek - pamietajcie drogie dzieci, że na polskich drogach (głównie jednopasmowych i tak będzie jeszcze długi dłuuugi czas) najważniejsze to dobry moment obrotowy i związany z nim margines bezpieczeństwa podczas manewru wyprzedzania.

    A ci, którzy piszą, że diesle dobre do traktorów...fajny traktor ostatnio widziałem - Audi Q7 4.2 TDi (są i 6.0 TDi) - cóż, nawet najmocniejsze benzynowe 159 wyglądają przy nich niczym astmatyk przy Bolcie - obojętnie w sprincie czy w sztafecie
    "Alfa Romeo ma wszystko, czego potrzebuje: rzesze rozmontowanych emocjonalnie fanów..."

    "Od takiej marki jak Alfa Romeo oczekujemy wysmakowanych detali, które zamieniają zwykłą czynność prowadzenia samochodu w celebrację kontroli nad maszyną"

  4. #134
    Użytkownik Znawca Avatar pafka
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Jaworzyna Śląska
    Auto
    Alfa GT
    Postów
    1,550

    Domyślnie

    Ale ten drugi w ofercie był tylko 1,5 roku, więc nie wiadomo tak do końca jak go liczyć

  5. #135
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar radosuaf
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Poznan, Poland, Poland
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM MY21
    Postów
    8,322

    Domyślnie

    Cytat Napisał Myszkin Zobacz post
    Żeby nie było, że wszystko co benzyna to takie och ach - mały przykład z życia codziennego:

    Jeżdzę służbowym Focusem II 1.6 TDCi (90 KM) - zdarzyło się raz pewnego, że musiałem go oddać do serwisu, jako auto zastępcze podstawiono mi benzynową Astrę III 1.6 (115 KM). Powiem tak: podczas pierwszego manewru wyprzedzania o mało nie zabiłem siebie i ludzi z naprzeciwka. Zredukowałem, wciskam gaz i...nic...nic się nie dzieje. Zapomniałem czym jadę, bo cóż z tego że to szumne 115 koni...jak toto nie jedzie. Nic, zero momentu obrotowego. Zeby tym jakoś wyprzedzac nieżle się musiałem namachać biegami, wyło toto (obroty 5-6 tys), dymiło, ogniem prawie zionęło....tylko niezbyt chciało przyśpieszać

    Oczywiście spalanie w ruchu miejskim prawie 2 razy większe od tego z forda.

    Jak to mawiał dziadek - pamietajcie drogie dzieci, że na polskich drogach (głównie jednopasmowych i tak będzie jeszcze długi dłuuugi czas) najważniejsze to dobry moment obrotowy i związany z nim margines bezpieczeństwa podczas manewru wyprzedzania.

    A ci, którzy piszą, że diesle dobre do traktorów...fajny traktor ostatnio widziałem - Audi Q7 4.2 TDi (są i 6.0 TDi) - cóż, nawet najmocniejsze benzynowe 159 wyglądają przy nich niczym astmatyk przy Bolcie - obojętnie w sprincie czy w sztafecie

    Porównujesz kolego TURBOdiesla do wolnossącej benzyny - trochę niesprawiedliwie chyba. Wsiądź do wolnossącego diesla i spróbuj powyprzedzać . Poza tym do tego służy lewarek skrzyni biegów, żeby go używać. No i po trzecie, może i Astra przy 5 tys. obrotów wyje, Twin Spark mruczy i warczy .
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
    Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019

    Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS

  6. #136
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar grzesk
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    Wodzisław Śląski
    Auto
    było Mito 1.4TB ,Brera 2.4/jest 147 GTA
    Postów
    388

    Domyślnie

    Właśnie,moment obrotowy i dlatego mam 2,4jtdm w Brerze nie JTSa

  7. #137
    Użytkownik Świeżak Avatar Robalgis
    Dołączył
    10 2012
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 159 SW 1.9 16v JTD 2006, Fiat 126p 1988, Ducati Monster 695 2007, AR 145 1.4 TS 1998 (2005-2010)
    Postów
    229

    Domyślnie

    Cytat Napisał Czarny_28 Zobacz post
    jak nie lubisz po co kupiles.Nie rozumiem naprawde.Ja jak czegos nielubie to nie robie tego, a nie kupie i pozniej narzekam albo pisze takie rzeczy.
    Chciałem 159, nie chciałem silnika od GM, ot cała filozofia. Wybrałem moim zdaniem mniejsze zło. Proste.

  8. #138
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar radosuaf
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Poznan, Poland, Poland
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM MY21
    Postów
    8,322

    Domyślnie

    Głowicę i tak byś miał od Alfy... No i łańcuch rozrządu...
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
    Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019

    Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS

  9. #139
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Czarny_28
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Dębica RDE - podkarpackie
    Auto
    AR 159 SW, Progression, Nero Oceano, 1.9 JTDm 16V, 2006r.
    Postów
    6,839

    Domyślnie

    Cytat Napisał Robalgis Zobacz post
    Chciałem 159, nie chciałem silnika od GM, ot cała filozofia. Wybrałem moim zdaniem mniejsze zło. Proste.
    nie wiedzialem ze jest cos takiego jak mniejsze zlo albo wieksze/mniejsze pól.Zrobiles co chciales wiec nie narzekaj teraz a ze to a ze tamto.Mogles wybrac inny lepszy woz

  10. #140
    Użytkownik Świeżak Avatar Robalgis
    Dołączył
    10 2012
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 159 SW 1.9 16v JTD 2006, Fiat 126p 1988, Ducati Monster 695 2007, AR 145 1.4 TS 1998 (2005-2010)
    Postów
    229

    Domyślnie

    Cytat Napisał Czarny_28 Zobacz post
    Mogles wybrac inny lepszy woz
    Cytat Napisał Robalgis Zobacz post
    Chciałem 159
    Nie rozumiem czego tu nie rozumiesz. Z mojej strony koniec tematu,

Podobne wątki

  1. [159] BRERA vs 159 - Masaka/pokrywa silnika różnice
    Utworzone przez prezes01 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post / autor: 26-11-2016, 20:10
  2. [159] Wybór silnika.
    Utworzone przez Baax w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 06-06-2013, 20:49
  3. wybór 156 i silnika
    Utworzone przez jakubGTV w dziale 156
    Odpowiedzi: 29
    Ostatni post / autor: 22-06-2011, 14:24

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory