Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 26 z 26

Temat: Zapaliła się kontrolka wtrysku po tankowaniu 2.4 JTD 136KM

  1. #21
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar 123ravo123
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Hajnówka
    Auto
    BYŁA: Alfa Romeo 166 2.4 JTD 2000r 136km JEST: Alfa Romeo 156 2.5v6 98r
    Postów
    119

    Domyślnie

    mam FES'a . Pozycze od kumpla lapka i zrobie logi

  2. #22
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    AR 166 busso / AR 166 jtdm / AR 166 jtd / AR 156 jtdm / AR 156 jtd / AR 147 jtdm
    Postów
    1,823

    Domyślnie

    no to bedzie wszystko wiadomo

  3. #23
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar 123ravo123
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Hajnówka
    Auto
    BYŁA: Alfa Romeo 166 2.4 JTD 2000r 136km JEST: Alfa Romeo 156 2.5v6 98r
    Postów
    119

    Domyślnie

    nie ma sensu badać FES'em. Ciegno turbo ani drgnie ;/

    Zuwazylem ze rura od turbo do IC jest cala w oleju i obsunela sie troche . Prawdopodobnie zapchany Intercooler...

  4. #24
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    AR 166 busso / AR 166 jtdm / AR 166 jtd / AR 156 jtdm / AR 156 jtd / AR 147 jtdm
    Postów
    1,823

    Domyślnie

    no to skoro rura cała w oleju to turbo juz nie jest w najlepszej kondycji ale raczej intercoolera nie może być zapchany bo to nie 3 mm rurka

  5. #25
    Użytkownik Rowerzysta Avatar dawid_007_04
    Dołączył
    10 2008
    Mieszka w
    Tucze
    Auto
    Była Alfa 155 2,5 TD 1994r. Alfa 166 3.2 V6 , Alfa 166 2,4 JTD 2000 r
    Postów
    327

    Domyślnie

    Cytat Napisał 123ravo123 Zobacz post
    nie ma sensu badać FES'em. Ciegno turbo ani drgnie ;/

    Zuwazylem ze rura od turbo do IC jest cala w oleju i obsunela sie troche . Prawdopodobnie zapchany Intercooler...
    Rozumiem że cięgno sprawdzałeś mechanicznie a nie poprzez test w FES`e, bo test działa tylko w CF3? Bolączką CF2 jest właśnie sterowanie zmienną geometrią, które powoduje takie właśnie skutki jeśli jest źle wyregulowane albo są zapieczone łopatki od zmiennej. Ja swoją turbinę rozkręcałem i czyściłem, temat jest do ogarnięcia jeśli masz jakieś zdolności, dodatkowo przydał by Ci się wakuometr którym to precyzyjnie ustawił byś gruszkę od zmiennej a zaczął bym tylko i wyłącznie od logów dynamicznych to znacznie rozjaśni sprawę.

  6. #26
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar 123ravo123
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Hajnówka
    Auto
    BYŁA: Alfa Romeo 166 2.4 JTD 2000r 136km JEST: Alfa Romeo 156 2.5v6 98r
    Postów
    119

    Domyślnie

    Cytat Napisał jarek1986 Zobacz post
    no to skoro rura cała w oleju to turbo juz nie jest w najlepszej kondycji ale raczej intercoolera nie może być zapchany bo to nie 3 mm rurka
    Dziwne by bylo jakby bylo w doskonalej kondycji z takim przebiegiem jaki ono ma (220tys) ;] Poprzedni wlasciciel nie robil nic ... Jezdzilo to jezdzilo...

    Cytat Napisał dawid_007_04 Zobacz post
    Rozumiem że cięgno sprawdzałeś mechanicznie a nie poprzez test w FES`e, bo test działa tylko w CF3? Bolączką CF2 jest właśnie sterowanie zmienną geometrią, które powoduje takie właśnie skutki jeśli jest źle wyregulowane albo są zapieczone łopatki od zmiennej. Ja swoją turbinę rozkręcałem i czyściłem, temat jest do ogarnięcia jeśli masz jakieś zdolności, dodatkowo przydał by Ci się wakuometr którym to precyzyjnie ustawił byś gruszkę od zmiennej a zaczął bym tylko i wyłącznie od logów dynamicznych to znacznie rozjaśni sprawę.
    Tak, mechanicznie ;] Napewno sam tego nie bede robil . Po nowym roku oddaje turbo do TECHMOT'u w Choroszczy, a wstawi serwis czy ktos. ;]

Podobne wątki

  1. Zapaliła się kontrolka airbag
    Utworzone przez lisekgt w dziale GT
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 23-04-2013, 07:39
  2. Zapaliła się kontrolka ABS!!! AR 156 2,4 jtd
    Utworzone przez kubasia81 w dziale 156
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 03-08-2012, 16:52
  3. Zapaliła sie kontrolka od poduszek
    Utworzone przez code68 w dziale GT
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 19-01-2012, 21:46
  4. 2.5 V6 zapaliła sie kontrolka skrzyni biegów
    Utworzone przez cziter w dziale 166
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 25-03-2009, 22:14
  5. Zapaliła sie kontrolka wtrysków
    Utworzone przez krzysieking w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 17-02-2009, 17:08

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory