w necie lub jakimś lokalnym motoryzacyjnym. Musisz tylko znać parametry przekaźnika.
w necie lub jakimś lokalnym motoryzacyjnym. Musisz tylko znać parametry przekaźnika.
Ze względu na klauzulę sumienia mogę odmówić pomocy....
były Fiat 126p; Honda Accord Mk4 FL 2.0 B+G; Opel Vectra 1.8 CD B+G ; Fiat Punto II 1.2 8V B+G
jest Alfa 166 2.4 jtd '04...jak przystało na fana motoryzacji
Opel Astra J B14NEL - pożeracz korków
http://chomikuj.pl/danus77
A jak odłącze ta klime to mogę tak jechać w góry czyli 500 km i noc sie nie stanie
Ze względu na klauzulę sumienia mogę odmówić pomocy....
były Fiat 126p; Honda Accord Mk4 FL 2.0 B+G; Opel Vectra 1.8 CD B+G ; Fiat Punto II 1.2 8V B+G
jest Alfa 166 2.4 jtd '04...jak przystało na fana motoryzacji
Opel Astra J B14NEL - pożeracz korków
http://chomikuj.pl/danus77
Dzieki wielkie a na tamtego posta to sorry pisze z komórki czasami takie cuda wychodza a jak sprawdzic czy to parownik albo cos innego w tej klimie
- - - Updated - - -
odłączyłem klimę i nic to nie dało podejrzewam że nawalił jakiś przekaźnik albo czujnik. Czy w podszybiu jest jakiś przekaźnik albo co mogło się stać na kompie pokazała mi tylko błąd P0481 obwód wentylatora chłodzenia 2 co to dokładnie jest ???
Rozumiem że wypiąłeś wtyczkę z presostatu ?
Poniżej wklejam Ci schemat układu.
Przekaźnika na pewno nie masz sklejonego, bo inaczej wentylator działałby nawet po zgaszeniu samochodu.
Napisz który bieg wentylatorów się uruchamia : 1 czy 2.
Jeśli wypiąłeś wtyczkę z presostatu i dalej pracuje, to sprawdź czy nie masz przetartych kabli i styku do masy pomiędzy presostatem K10 a ECU M10.
Ten błąd oznacza teoretycznie usterke drugiego biegu wentylatorów. Sprawdź przekaźniki I i II biegu i ewentualnie zamień je miejscami. Zobaczymy czy coś sie zmieni.
![]()
Ostatnio edytowane przez danus77 ; 18-01-2013 o 17:17 Powód: Nie dodał się schemat
Ze względu na klauzulę sumienia mogę odmówić pomocy....
były Fiat 126p; Honda Accord Mk4 FL 2.0 B+G; Opel Vectra 1.8 CD B+G ; Fiat Punto II 1.2 8V B+G
jest Alfa 166 2.4 jtd '04...jak przystało na fana motoryzacji
Opel Astra J B14NEL - pożeracz korków
http://chomikuj.pl/danus77
tak wypiołem wtyczkę i nic chyba że to nie to jak zamieniłem miejscami i nic to nie dało jak odłączyłem przekaźnik ten bliżej lampy to wentylator się wyłączył a jak wsadziłem na nowo to załączył się i chodził na nowo wentylator na chyba 2 biegu. Czy przyczyną mogą być czujniki które są przy chłodnicy (są 2 na dole i u góry)??
To nie sa czujniki tylko rezystory dla I biegu wentylatora. Skoro odłączyłeś presostat i dalej działa, to albo masz uszkodzenie wiązki albo coś z czujnikiem temperatury jednak.
Ze względu na klauzulę sumienia mogę odmówić pomocy....
były Fiat 126p; Honda Accord Mk4 FL 2.0 B+G; Opel Vectra 1.8 CD B+G ; Fiat Punto II 1.2 8V B+G
jest Alfa 166 2.4 jtd '04...jak przystało na fana motoryzacji
Opel Astra J B14NEL - pożeracz korków
http://chomikuj.pl/danus77
2bieg odpalany jest bezposrednio z czujnika w chłodnicy (nie ma takowego?) bez ingerencji w regulatory obrotów.
regulator dla 1 biegu spinany jest razem z kompresorem, ale jest za presostatem. odepnij czujnik w chłodnicy i pewnie staną wentylatory![]()
może ja nie odłączyłem presostat macie może jakieś fotki gdzie to jest ja odłączyłem wtyczkę która jest wkręcona w klimę ( miejsce to znajduje się przy lampie od pasażera z przodu tam gdzie leje się płyn do spryskiwaczy czy jo jest presostat?? fajnie by było zobaczyć jak to wygląda i gdzie to jest. a co do tych rezystorów to jak styki są zaśniedziałe to może być takie objawy??
Rezystor reguluje Ci tylko 1 bieg.