Strona 2 z 6 PierwszyPierwszy 123456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 57

Temat: Alfa 159 zapchany DPF i problem z przepustnicą (otwarty/zamkniety)

  1. #11
    Użytkownik Fachowiec Avatar pampik
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    była - AR 166 2.4 JTD / 159 1.9 JTDm 16V 07r - jest 159 2.4 210 :)
    Postów
    2,172

    Domyślnie

    j/w. ja nie widze uciążliwości tego wynalazku. Pisałem już tez że większość z nas olej wymiania co 10 tys km więc rozrzedzenie oleju ropa nam nie grozi. Do tej pory 2 razy mi sie zdazyło że musiałem poczekac az dpf sie wypali. A przy tym wszystkim podoba mi sie że nie śmierdzi jak z ikarusa. chociazby przy głupim odniśeniżaniu auta przy pracującym silniku. pamiętam że w 166 smrodek był a nie ma co ukrywac że zapach spalonej ropy jest dość specyficzny.
    Mi się wypala srednio co 600 km.

  2. #12
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar jusci
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    Zamość
    Auto
    159 SW JTDm 8V 2008 nero carbonio
    Postów
    221

    Domyślnie

    Witam
    U mnie regularnie pojawia się problem przepustnicy - błąd P2111.
    Wyciągałem ją dwa razy, czyściłem dokładnie i nic, błąd powraca. Poza błędem w kompie nie mam żadnych negatywnych skutków. Jak zrobi się cieplej prześledzę połączenia i przewody, może gdzieś traci styk.
    Poza tym przepustnica nie służy w tym aucie jako przepustnica ale jako zawór gaszenia. Odpala i gaśnie tak jak należy, więc się tym nie przejmuję.
    U Ciebie jeżeli jest problem z odpalaniem to może przepustnica blokuje się w pozycji zamkniętej, może najzwyczajniej wymaga czyszczenia




  3. #13
    $ledziu
    Gość

    Domyślnie

    Dzięki!

    Coraz bardziej wasze odpowiedzi skłaniają mnie do uratowania DPFa.
    Samochód porusza się o własnych siłach, więc pojedzie spokojnie na naprawę.

  4. #14
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar prymie
    Dołączył
    12 2007
    Mieszka w
    kraków
    Auto
    AR 156 2,4 JTD '00 AR 159 2,4 JTD '06 AR Giulia Veloce Q4 2,0 '17
    Postów
    678

    Domyślnie

    $ledziu, sprawdź PW
    Alfa Romeo 156 2.4 JTD '00 - sprzedana
    Alfa Romeo 159 2.4 JTDm '06 - sprzedana
    Alfa Romeo Giulia Veloce Q4 '17

  5. #15
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Adolvo
    Dołączył
    09 2010
    Mieszka w
    W-wa
    Auto
    159SW 1.9 120KM Medium
    Postów
    122

    Domyślnie

    Cytat Napisał pampik Zobacz post
    A przy tym wszystkim podoba mi sie że nie śmierdzi jak z ikarusa. chociazby przy głupim odniśeniżaniu auta przy pracującym silniku
    OT
    pomijając nierozsądność tego zachowania,
    to grozi za to 300,- mandatu..

  6. #16
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar mar0s
    Dołączył
    09 2012
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    AR 159 SW 2.0 JTDm
    Postów
    366

    Domyślnie

    Cytat Napisał Adolvo Zobacz post
    OT
    pomijając nierozsądność tego zachowania,
    to grozi za to 300,- mandatu..
    A w czym tkwi "nierozsądność" odśnieżania samochodu z włączonym silnikiem ?

    Pozdrawiam
    202 KM / 410 Nm powered by CINSOFT

  7. #17
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar prymie
    Dołączył
    12 2007
    Mieszka w
    kraków
    Auto
    AR 156 2,4 JTD '00 AR 159 2,4 JTD '06 AR Giulia Veloce Q4 2,0 '17
    Postów
    678

    Domyślnie

    ten temat nie jest o odśnieżaniu Waszych samochodów...
    Alfa Romeo 156 2.4 JTD '00 - sprzedana
    Alfa Romeo 159 2.4 JTDm '06 - sprzedana
    Alfa Romeo Giulia Veloce Q4 '17

  8. #18
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    12 2012
    Mieszka w
    Kielce
    Auto
    Alfa Romeo 156
    Postów
    9

    Domyślnie

    błąd związany z przepustnicą może to tyć iż masz zablokowane klapy wirowe w kolektorze ssącym, miałem to samo mój znajomy mechanik zrobił mi tak ze wyczyścił cały kolektor i rozruszał te klapy i powiedział ze coś tam przetoczył czy coś takiego już nie pamietam dokładnie ze nie bede miał z tym nigdy problemu ale gdy zablokowały mi sie te klapy spalił mi się elektroniczny sterownik tych klap który kosztował 700zł i pasował z fiata cromy koszt całej operacji 1050zł. AHA dpf mam usuniety.

  9. #19
    $ledziu
    Gość

    Domyślnie

    W obecnej chwili nie mogę nawet normalnie odpalić auta. Nie trzyma obrotów i gaśnie. Czujnik różnicy ciśnień pokazuje anormalne wartości przy wyłączonym silniku jest spora wartość a to co jest przy włączonym to kosmos. Pytanie co polecacie ASO czy nieASO do zrobieni z autem? Tak czy tak będę musiał holować auto bo już niestety nie jeździ o własnych siłach. Ma ktoś i byłby chętny czujnik na podmianę w celu sprawdzenia zanim uderzę z naprawą? Jestem z Jaworzna, ale mieszkam w Myszkowie. Jeśli byłby ktoś na tyle uprzejmy by poświęcić swój cenny czas byłbym wdzięczny.
    PS Jestem zdecydowany na uratowanie DPF

  10. #20
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    08 2012
    Mieszka w
    Śląsk
    Auto
    .
    Postów
    1,283

    Domyślnie

    Kolego daleko nie masz do Gliwic z myszkowa
    Drogą na Tarnowskie góry i śmiało zaciągnąć auto do Cinka (cinsoft.pl)
    Oczywiście napisać do niego,zadzwonić itd

Podobne wątki

  1. Bład P0120. problem z przepustnicą. 2. V6 TB
    Utworzone przez mariusz13 w dziale 166
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 19-04-2013, 23:27
  2. Dzień Otwarty AGH - Alfa GTAm
    Utworzone przez hoffi86 w dziale Małopolskie
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 11-04-2013, 19:21
  3. [146] problem z matetką gazu bąź przepustnicą
    Utworzone przez Sly w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 08-02-2012, 19:53
  4. Problem z przepustnicą?
    Utworzone przez sylwek9161 w dziale 156
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 03-06-2010, 23:11
  5. [145] Obieg zamkniety
    Utworzone przez williamdrake w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 22-08-2008, 18:23

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory