Strona 1 z 4 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 36

Temat: Logi 156 JTD cf2

  1. #1
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar xakner
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Pabianice
    Auto
    AR 156 SportWagon
    Postów
    475

    Exclamation Logi 156 JTD cf2

    Na dole zamieszczam logi zrobione z ciekawości.
    Czy wszystko na nich porządku ?
    Czemu "Oczekiwane ciśnienie doładowania" = 0 ?



    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	logi156.jpg
Wyświetleń:	218
Rozmiar:	114.3 KB
ID:	85028


  2. #2
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Grodzisk Mazowiecki
    Auto
    Laguna III 2.0T
    Postów
    822

    Domyślnie

    Moim zdaniem wszystko jest ok. Oczekiwane ciśnienie doładowania będzie u Ciebie "0" ponieważ masz cf2 i zmienna geometria turbiny jest na podciśnienie.

  3. #3
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar xakner
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Pabianice
    Auto
    AR 156 SportWagon
    Postów
    475

    Domyślnie

    Dzięki za odp.

    A kolego ta masa powietrza czemu tak odbiega od oczekiwanej ?

    edit. nie mam zmiennej geo


  4. #4
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Grodzisk Mazowiecki
    Auto
    Laguna III 2.0T
    Postów
    822

    Domyślnie

    Masz kolego zmienną geo Każda AR156 miała zmienną geometrię turbiny. Tylko turbiny IHI w Lybrze i Fiacie Marea nie miały geometrii.

    Zawsze są lekkie rozbieżności. Może być lekko przybrudzona. Ale ja bym się tym nie przejmował. A coś się z autem dzieje? Kopci?

    - - - Updated - - -

    Powiem w inny sposób, po prostu u Ciebie turbo jest sterowane pneumatycznie bez udziału ECU silnika (chodzi o zmienną geometrię), dlatego nie masz docelowego ciśnienia doładowania.

  5. #5
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar xakner
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Pabianice
    Auto
    AR 156 SportWagon
    Postów
    475

    Domyślnie

    cf2 105km nie ma zmiennej geometreii na 105 % z autem nic się nie dzieje, logi zrobione z ciekawości bo niedługo będzie robiony program.

    dzięki.


  6. #6
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Grodzisk Mazowiecki
    Auto
    Laguna III 2.0T
    Postów
    822

    Domyślnie

    A widzisz, a mnie się coś uwaliło że masz 2.4 jtd. Oczywiście że w 1.9 105 konnej wersji jest stała geometria - jedyny silnik ze stałą geometrią. Uzupełnij profil żeby uniknąć błędów na przyszłość !!

  7. #7
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar xakner
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Pabianice
    Auto
    AR 156 SportWagon
    Postów
    475

    Domyślnie

    jednak z doładowaniem coś jest nie tak, o to nowe logi na nowym przepływomierzu, rail podniesiony o 40, ciśnienie doładowania niskie raz osiągany 1bar i spada...

    Czemu? Łopatki na turbo wydają się ok, brak luzów, icek > silnik rura ok, turbo > icek rura ok

    Została mi do sprawdzenia szczelność icka i harmonika od turbo. Może ma ktoś jakiś pomysł? Ile pompuje turbo w jtd 8v cf2 (stała geometria)?


    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	logi 156 jtd.jpg
Wyświetleń:	137
Rozmiar:	140.8 KB
ID:	90936Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	20130330011.jpg
Wyświetleń:	235
Rozmiar:	99.6 KB
ID:	90937


  8. #8
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Bartol
    Dołączył
    11 2011
    Mieszka w
    pabianice
    Auto
    Alfa Romeo 147
    Postów
    291

    Domyślnie

    Czemu max doladowanie jest przy 2300 obr/min a pozniej spada? tak jest w cf2? a katalizator moze byc przytkany?

  9. #9
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar xakner
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Pabianice
    Auto
    AR 156 SportWagon
    Postów
    475

    Domyślnie

    Nikt nic więcej nie doradzi?


  10. #10
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Bartol
    Dołączył
    11 2011
    Mieszka w
    pabianice
    Auto
    Alfa Romeo 147
    Postów
    291

    Domyślnie

    ja ci nie wystarczam

Podobne wątki

  1. logi 2.4 JTD do oceny
    Utworzone przez Donamigos166 w dziale 166
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 01-05-2015, 09:12
  2. logi 1.9 Jtd 16V
    Utworzone przez markol56 w dziale 147
    Odpowiedzi: 49
    Ostatni post / autor: 07-02-2015, 18:56
  3. Termostat [LOGI]
    Utworzone przez fkkamil w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 29-10-2012, 15:21
  4. termostat (logi)
    Utworzone przez Jin147 w dziale 147
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 21-10-2011, 13:11
  5. Logi 2.4 JTD 10V 110 kW 2002 r
    Utworzone przez H_A_L_T_I w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 20-02-2010, 20:00

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory