Strona 2 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 46

Temat: Auto drży.

  1. #11
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar evomarkos
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Łomża
    Auto
    Saab 9-5 Alfa romeo 156 2.4 jtd
    Postów
    29

    Domyślnie

    Mam to samo u siebie tylko że powyżej 1000 obr jest lepiej ale tez czuć lekkie drgania najgorzej na zimnym.

  2. #12
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar pytlar
    Dołączył
    11 2012
    Mieszka w
    Prabuty
    Auto
    AUDI S8 D2
    Postów
    148

    Domyślnie

    o telepaniu na wolnych obrotach pełno tematów jest... poprostu te cholerne jtd widocznie tak mają... mi przez to wstyd brać pasażerów...

    ale troche z innej beczki - niedawno zauważyłem że drga mi kierownicą powyżej 110km/h... powyżej 120 już nieźle szarpie kierownicą, powyżej 140 strach jechać...:/ koła odpadają, proste, opony dobre. I jeszcze podczas ruszania czuć bardzo wibracje na 2 biegu miedzy 1200-1900 obr silnika i delikatnie na 3 biegu jeszcze to czuć... co to u diaska może być??

  3. #13
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    156 2.5 V6 SW jakiś SP, 02r. / 147 1.9 jtd 8v 115km. 3d czerwona :)
    Postów
    2,768

    Domyślnie

    Panowie, chcecie żeby diesel chodził bezwibracyjnie? To zły silnik wybraliscie. Najkulturalniejszy diesel jakiego miałem okazje używać przez chwile to 1.9 w nowym megane. Alfie daleko mu do niego niestety, bierzcie v6 w zamian

    Pytlar - przeguby, polosie.

  4. #14
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar pawel2910
    Dołączył
    07 2011
    Auto
    Były: 156 2.4 JTD 02r. AR 159 2.4 JTDM 06r. Jest: Giulietta QV 12r.
    Postów
    927

    Domyślnie

    Panowie powiem tak, w vectrze c 1.9 cdti 120KM nie czuć wibracji a to te same silniki, czyli problem jest albo w złej konstrukcji poduszek albo w wyeksploatowanych dwumasach, raczej skłaniałbym się do tej drugiej opcji ponieważ siedziałem w alfie 156 1.9 jtd ale 16v z nową dwumasą, i było super wewnątrz praktycznie nic nie czuć i jeszcze jedno stare tipo 1.9 td z uszkodzoną jedną poduszką pod silnikiem praktycznie nie drży na jałowym z archaicznym już silnikiem i mocno klekoczącym.

  5. #15
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar semri
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    Bydgoszczy
    Auto
    166 3.2 V6 Ti
    Postów
    948

    Domyślnie

    Cytat Napisał pytlar Zobacz post
    ale troche z innej beczki...
    Ad1. Wyważyć na nowo koła, pewnie odważnik odpadł, albo usyfione błotem od środka.
    Ad2. Półosie do sprawdzenia.
    Ostatnio edytowane przez semri ; 10-02-2013 o 22:09
    Alfa Romeo 166 V6 3.2 Ti
    Alfa Romeo 166 2.4 JTDm 20V
    Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTDm 20V 228KM 460Nm - wspomnienie

  6. #16
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar pytlar
    Dołączył
    11 2012
    Mieszka w
    Prabuty
    Auto
    AUDI S8 D2
    Postów
    148

    Domyślnie

    Cytat Napisał semri Zobacz post
    Ad1. Wyważyć na nowo koła, pewnie odważnik odpadł, albo usyfione błotem od środka.
    Ad2. Półosie do sprawdzenia.
    niewyważone koło to by raczej ok 80km/h telepało....

    półośki jak sprawdzić???? bo nigdy z tym problemu nie miałem w poprzednich samochodach... całe te telepanie zaczeło sie wraz z zimą praktycznie, ale jezdzilo sie spokojnie to nie przeszkadzało... a teraz jak mozna czasem szybciej pojechac to irytujace... jak z reszta cały ten samochód z czasem :/

  7. #17
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar semri
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    Bydgoszczy
    Auto
    166 3.2 V6 Ti
    Postów
    948

    Domyślnie

    - Wymieniłem koła przed zimą w innym moim aucie bez wyważania, od 100 się zaczyna. Inna Honda CRV miała pełno błota, od 60. Nie ma rady na to.
    - Nie wiem jaką wersję 156 masz, 10V czy 20V. W 20V luzy poprzeczne względem półosi świadczą o wywalonym przegubie wewnętrznym opartym na kielichu i krzyżaku. W 10V jest homokinetyczny, trwalszy przy takiej mocy. Jak go sprawdzić, nie wiem i głupot nie chcę pisać, ale luzy będą.
    Alfa Romeo 166 V6 3.2 Ti
    Alfa Romeo 166 2.4 JTDm 20V
    Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTDm 20V 228KM 460Nm - wspomnienie

  8. #18
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar pytlar
    Dołączył
    11 2012
    Mieszka w
    Prabuty
    Auto
    AUDI S8 D2
    Postów
    148

    Domyślnie

    Cytat Napisał semri Zobacz post
    - Wymieniłem koła przed zimą w innym moim aucie bez wyważania, od 100 się zaczyna. Inna Honda CRV miała pełno błota, od 60. Nie ma rady na to.
    - Nie wiem jaką wersję 156 masz, 10V czy 20V. W 20V luzy poprzeczne względem półosi świadczą o wywalonym przegubie wewnętrznym opartym na kielichu i krzyżaku. W 10V jest homokinetyczny, trwalszy przy takiej mocy. Jak go sprawdzić, nie wiem i głupot nie chcę pisać, ale luzy będą.
    mam 10v 136km... koła czyste, przed zimą założone opony i wyważane wszystko... jak by to było błoto, śnieg w kole, albo niewyważone koła to bym nawet nie zaczynał tematu...
    wachacze wszystkie powymieniane, zostało wymienić mi gumy na drążku stabilizatora bo ich już praktycznie nie ma, ale nikt nie chce się tego podjąć u mnie w mieście!! nikt nie chce sie dotykać nawet :/ tylko te szmelcwageny by naprawiali, bo cholerstwa już znają na pamięć.

  9. #19
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar semri
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    Bydgoszczy
    Auto
    166 3.2 V6 Ti
    Postów
    948

    Domyślnie

    Odezwij się do Karola http://www.forum.alfaholicy.org/uzytkownik/18708.html po kontakt do mechanika w Grudziądzu, trochę trzeba dojechać ale Ci wszystko zrobi co musi być zrobione.
    Alfa Romeo 166 V6 3.2 Ti
    Alfa Romeo 166 2.4 JTDm 20V
    Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTDm 20V 228KM 460Nm - wspomnienie

  10. #20
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar pytlar
    Dołączył
    11 2012
    Mieszka w
    Prabuty
    Auto
    AUDI S8 D2
    Postów
    148

    Domyślnie

    w Grudziądzu to wczoraj byłem :] tam dopiero zawieszenie można sobie zmaltretować no i niestety troche daleko jechać... a na miejscu to na miejscu, zaraz mozna wracac z pretensjami, że coś znowu spieprzyli.

Podobne wątki

  1. Hałasliwy 6-ty bieg - drży lewarek
    Utworzone przez Kowalm w dziale 166
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 01-11-2015, 20:34
  2. [Giulietta] Inny problem z klimą - drży auto
    Utworzone przez Mekis w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 27-07-2015, 23:34
  3. Drży przy ruszaniu JTD
    Utworzone przez grzegorz041983 w dziale GT
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 24-05-2015, 11:29
  4. [159] xenon drży na nierównościach
    Utworzone przez bobek22225 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 26-10-2014, 16:50
  5. Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 29-11-2010, 07:20

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory