Strona 4 z 9 PierwszyPierwszy 123456789 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 81

Temat: Kupie AR 156 przed liftem

  1. #31
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar drift-r
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Szczecin/Łódź (czasem)
    Auto
    AR 147 1.6TS Distinctive 2001
    Postów
    6,806

    Domyślnie

    Cytat Napisał omron8 Zobacz post
    1.8 się zaciera a 2.0 jeszcze bardziej. 1.6 nie chce jeździć więc pozostaje tylko 2.5! Matematyka na poziomie podstawówki
    Matematyka na wyższym poziomie dowodzi jednak,że 1,6 chce jeździć, daje nawet możliwość wyprzedzania, a 1.8 zaciera się przy braku oleju.


    Co do wyboru auta - jest na forum sporo tematów, które mogą w tym pomóc.

  2. #32
    nowymaniak
    Gość

    Domyślnie

    2.5 to wydaje mi sie za mocny poniewaz lubie sie wydurniac i to bardzo ale musze myslec o rodzinie bo dziecko w drodze...chyba narazie dam sobie spokój z AR...dzieki wszystkim za rady i pomoc...

  3. #33
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar skipas
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Rawicz (okolice)/Grodzisk Wlkp
    Auto
    Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 8V GRIGIO STROMBOLI 2007r/Peugeot 308 SW 1.6HDI 2010r
    Postów
    238

    Domyślnie

    A chciałem Ci zaoferować mój samochodzik

  4. #34
    Użytkownik Romeo Avatar malin2k5
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Połczyn-Zdrój
    Auto
    Giulietta QV Nero Etna, Alfa Romeo 156 SW '02 BLU VELA, 126p '78
    Postów
    4,105

    Domyślnie

    I w taki oto prosty sposób co niektórzy "potwierdzają" stereotyp marki Szkoda tylko, że na naszym forum

  5. #35
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    lubelszczyzna
    Auto
    155 1.8 16v T.Spark 103 kW 1996r.
    Postów
    2,685

    Domyślnie

    Przepraszam Cię ale 156 TS nie jest najlepszym autem do obalania "stereotypów" o bublowatości alfy romeo

    Zresztą Kolega pisze, że lubi się wydurniać, a TS 16V chyba nie został do tego stworzony. To po pierwsze! Po drugie po co ma włazić na minę? Niech sobie poczyta forum i jak zaakceptuje wszystkie niedoróbki samochodu to OK, niech kupuje. Tylko pamiętać trzeba, że 8 tysięcy piechotą nie chodzi. Szczególnie, że to nowegomaniaka wszystkie oszczędności.

    Teraz coś może z innej beczki: Jak się przejedziesz 156 2.0 TS (tyle, że w pełni sprawną) to nie będziesz mógł zrozumieć jak twój ojciec może jeździć toledziakiem

  6. #36
    Użytkownik Romeo Avatar Barus91
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Ząbkowice Śląskie / Wrocław
    Auto
    BYŁO: 12xAR BĘDZIE: numer 13 :)
    Postów
    1,984

    Domyślnie

    Cytat Napisał nowymaniak Zobacz post
    witam,
    chcialbym sie dowiedziec czy uda mi sie kupic AR 156 przed liftem 1998 - 2000r, 1.9JTD 105KM sedan...w dobrym stanie za max 8000tys zl czy lepiej troche jeszcze poczekac i zaoszczedzic? duzo juz jezdzilem za tym samochodem po Polsce i ciagle wracam z niczym....na allegro samochody te sa najczesciej zajezdzone, w zlym stanie, od handlarzy....wiec dlatego pytam...bo moze ja wybieram tylko takie zle zniszczone i te tysiace przejachanych kilometrów to tylko moja wina?
    Uda się. Trzeba tylko dobrze szukać. Na forum trafiają się i za 6000-7000. Gość, który jest długo na forum (i trochę osób go tu zna) raczej nie powinien lecieć w kulki, wiedząc, że auto na forum zostanie i ktoś będzie na nie psioczył...

    W bazarze widziałem ostatnio 1.9 za 6500zł ... Sprzedający to chyba tiestoscclublife czy coś takiego... Wymienił sporo. Podobno ma na to papiery. Może warto popytać ? Coś tam z puli zostanie, coś po miesiącu odłożysz i będzie

    Wszystko zależne od tego, czy umiesz/lubisz/potrafić coś zrobić sam (w sensie nie oddając auta do mechanika przez każdą pierdółkę) czy nie.

    Ale mimo wszystko uważam, że da się kupić takie auto mając 8tysi.
    Ja ostatnio kupiłem 2.0 z LPG... z opłatami na pół roku i pierdółkami, które zrobiłem (+ skóry) kosztowała mnie 7100zł. Dużo ? Myślę, że nie. I to też jest dobra opcja, jeśli pali przy umiarkowanej jeździe jakieś 11l gazu na 100km Kosztowo jak diesel. Części eksploatacyjne tańsze niż w dieslu

    - - - Updated - - -

    http://www.forum.alfaholicy.org/nasze_belle/89307-barusiowy_gazik_cosmo_blue.html

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał omron8 Zobacz post
    Zawieszenie toledo vs 156:
    Wytrzymałość zawiasu w seacie podziel przez 3 i wyjdzie alfa.
    Koszty napraw zawiasu w seacie pomnóż razy 3 i wyjdzie alfa.

    - - - Updated - - -

    Ogólnie alfa jest zdecydowanie bardziej pieniądzożerna niż toledo II i lepiej bądź na to przygotowany.

    - - - Updated - - -

    I w alfie będziesz miał dwumasa a w tedeiku nie.
    Ja do 147'ki kupiłem nowy zestaw QAP'a ... wówczas najtańsze na Allegro, ale cały, nowy komplet. Dałem coś koło 400 czy 450zł za 2xgóra,2xdół,2xłącznik stabilizatora.

    Zrobiłem 15000km po Wrocławiu (wcale nie jakoś wyjątkowo delikatnie / zdarzało się wd00pczyć w konkretne dziury jak to w PL) i nadal była absolutna cisza. Auto sprzedałem ...

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał nowymaniak Zobacz post
    ...ucze sie i pracuje i wiadomo kokosow nie zarabiam ale wydaje mi sie ze bym ja utrzymal
    Ja nie pracuję, też studiuję i Allegro mi wystarcza na utrzymanie AR

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał omron8 Zobacz post
    Eeee, akurat wydatki na paliwo w alfach to nie są największe wydatki. Dorzuć ze dwa tysie na zawias i ze dwa tsie na sprzęgło + 1,5 zł na rozrząd i olej + tysiak na pierdoły. Do tego dodaj te 8 tysi za auto.
    Zawias 500, sprzęgło w benzynie z 700-800 (?), w dieslu faktycznie te okolice ^ ^, rozrząd i olej to nie 1500 (tylko ze 150 olej + filtr - ja leję MOTUL'a i z 600-800 rozrząd bym liczył) ... Tysiak na pierdoły ? Zależy co będzie do zrobienia, ale można założyć, że jeśli wypadnie pierdoła typu przepływomierz, to nie musi kupować oryginalnej nówki, tylko używkę za 50-70zł i kto wie, czy nie obleci na tym do czasu sprzedaży auta.

    Wiadomo, że nowe, to nowe. Używane, stare opony - nie. Klocki, tarcze, zawieszenie - bez sensu używane... Ale niektóre pierdółki można, szczególnie, kiedy chce się mieć fajne, sprawne auto i powoli 'wyjść na prostą'

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał malin2k5 Zobacz post
    Omron, załatw mi rozrząd do JTD za 1,5 zł
    Dokładnie... jakieś 350-400zł z tego, co pamiętam. Do tego wymiana z 200 + ten olej i filtry z 200 (?).

    Mnie wychodzą okolice połowy tego

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał omron8 Zobacz post
    No ale jeśli chodzi o porządną benzę w tych pieniądzach to w przypadku AR też będzie ciężko
    Nie jest ciężko

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał nowymaniak Zobacz post
    a jesli chodzi o benzyniaka to jaki silnik najlepszy? najmniejawaryjny?
    Podobno najgorszy to TS 2.0 16V ... Podobno, bo ja na 6 Alf do tej pory, mam czwartego z kolei TS'a 2.0 (tym razem z LPG) i jestem zadowolony.

    1.6TS - to wybaczcie, ale ... - nie do tego samochodu. Chyba, że np. zrywność Cinquecento Cię cieszy, to to będzie dla Ciebie mega szał.

    Rozsądnym dla studenta (z racji spalania i OC) jest 1.8TS. To tylko 11KM mniej niż 2.0. Ładnie to jeździ. Choć 2.0 moim zdaniem lepiej brzmi, lepiej hamuje i wcale nie jest tak tragiczny, jak go się opisuje. Sprawdzać olej, pilnować stanu i wymian, jeździć.

    Najmniej zadowolony byłem z 1.9JTD w 147. Raz, że klekocze to. Dwa, że miałem wersję 100-konną, która była zwyczajnie słaba. Wystarczająca, ale słaba.

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał omron8 Zobacz post

    Teraz coś może z innej beczki: Jak się przejedziesz 156 2.0 TS (tyle, że w pełni sprawną) to nie będziesz mógł zrozumieć jak twój ojciec może jeździć toledziakiem
    I to akurat jest bardzo dobre podsumowanie : )

  7. #37
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    lubelszczyzna
    Auto
    155 1.8 16v T.Spark 103 kW 1996r.
    Postów
    2,685

    Domyślnie

    Kompletny zawias do 156 za 500zł?! Eeyyggh... Nie będę się kłócił.... Nawet jak sam zrobisz to na zbieżność trzeba gonić. Chyba, że też sam robisz
    Dwumas w dieslu... 2k z robotą? W tdi tego ojciec nie uświadczy.
    W czym rozrząd za 600zł? W dieslu? + robota. W TS dolicz do tego wariata, uszczelkę, filtry, olej i robo i coś koło tego wyjdzie.
    W alfie zawsze coś nie działa więc szybciutko się ten tysiak na duperele uzbiera.

    No ale jeśli chodzi o porządną benzę w tych pieniądzach to w przypadku AR też będzie ciężko
    Chodzi mi o porządny silnik benzynowy, którym TS 16V na pewno nie jest. Teesy 16V nie zacierają z powodu braku oleju tylko z powodu swojej chujowości.

    Dodatkowa alfo-calibra też już nie jest jakoś specjalnie prestiżowa...

    - - - Updated - - -

    1.6TS - to wybaczcie, ale ... - nie do tego samochodu. Chyba, że np. zrywność Cinquecento Cię cieszy, to to będzie dla Ciebie mega szał.
    Matematyka nie kłamie. Ale może niech się Shnazzi wypowie

  8. #38
    nowymaniak
    Gość

    Domyślnie

    Barus91 dzieki kolego ze mi wszystko wytłumaczyłes....moze jednak poszukam dobrze jakiejs alfy...nie bede sie spieszył...alfa 156 to zawsze bylo moje marzenie

  9. #39
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    lubelszczyzna
    Auto
    155 1.8 16v T.Spark 103 kW 1996r.
    Postów
    2,685

    Domyślnie

    A tak z ciekawości - jest jakiś bardziej awaryjny samochód z tamtego okresu niż 156 z TS-em??

  10. #40
    Użytkownik Romeo Avatar Barus91
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Ząbkowice Śląskie / Wrocław
    Auto
    BYŁO: 12xAR BĘDZIE: numer 13 :)
    Postów
    1,984

    Domyślnie

    Cytat Napisał nowymaniak Zobacz post
    Barus91 dzieki kolego ze mi wszystko wytłumaczyłes....moze jednak poszukam dobrze jakiejs alfy...nie bede sie spieszył...alfa 156 to zawsze bylo moje marzenie
    Moje też. A z nich nie należy rezygnować... tylko dobrze poszukać : )

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał omron8 Zobacz post
    Kompletny zawias do 156 za 500zł?! Eeyyggh... Nie będę się kłócił.... Nawet jak sam zrobisz to na zbieżność trzeba gonić. Chyba, że też sam robisz
    Dwumas w dieslu... 2k z robotą? W tdi tego ojciec nie uświadczy.
    W czym rozrząd za 600zł? W dieslu? + robota. W TS dolicz do tego wariata, uszczelkę, filtry, olej i robo i coś koło tego wyjdzie.
    W alfie zawsze coś nie działa więc szybciutko się ten tysiak na duperele uzbiera.

    Chodzi mi o porządny silnik benzynowy, którym TS 16V na pewno nie jest. Teesy 16V nie zacierają z powodu braku oleju tylko z powodu swojej chujowości.

    Dodatkowa alfo-calibra też już nie jest jakoś specjalnie prestiżowa...

    - - - Updated - - -


    Matematyka nie kłamie. Ale może niech się Shnazzi wypowie
    1. O rozrządzie w dieslu pisałem. W TSie z wariatem faktycznie coś pod 900-1000 wyjdzie.

    2. Dla mnie rozumienie słów 'porządny silnik benzynowy' to zadbany, zdrowy silnik benzynowy. A i TS'a takiego można mieć

    3. Pisząc o 1.6 też o Irku pomyślałem

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał omron8 Zobacz post
    A tak z ciekawości - jest jakiś bardziej awaryjny samochód z tamtego okresu niż 156 z TS-em??
    Każde kilkunastoletnie auto z górnej półki przy tej kwocie i zarazem nietrafionym egzemplarzu

    I odwrotnie... AR będące trafionym egzemplarzem będzie lepsze od tamtych ; ) ... a na pewno da więcej frajdy
    Ostatnio edytowane przez Barus91 ; 20-02-2013 o 20:03

Podobne wątki

  1. [166] Kupie Jasne skóry alfa 166 przed liftem
    Utworzone przez jakubGTV w dziale Kupię części
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 31-01-2015, 09:41

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory