Strona 4 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 50

Temat: logi 1.9 Jtd 16V

  1. #31
    PeterDeviL
    Gość

    Domyślnie

    ok zaraz wrzucę gdzie indziej

    - - - Updated - - -

    oto logiKliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	log1.jpg
Wyświetleń:	74
Rozmiar:	50.3 KB
ID:	78184Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	log2.jpg
Wyświetleń:	74
Rozmiar:	50.6 KB
ID:	78185Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	przepust.jpg
Wyświetleń:	71
Rozmiar:	48.9 KB
ID:	78186Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	turbo.jpg
Wyświetleń:	62
Rozmiar:	54.2 KB
ID:	78187

  2. #32
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    12 2010
    Mieszka w
    Leszno
    Auto
    Gulietta 1,4 T MA 170 KM
    Postów
    1,008

    Domyślnie

    Panowie..krótkie pytanie.Spora różnica pomiędzy masą powietrza oczekiwaną a zmierzonąFESExp_1303021202_ALFA 147 1.9 JTD 16V_File1.rar może być spowodowana całkowitym zaślepieniem programowo EGRu..??? bo coś mi tak chodzi po głowie ..że tak
    Ostatnio edytowane przez andrzejm36 ; 02-03-2013 o 21:57

  3. #33
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar omen
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Piekary Śląskie
    Auto
    GT
    Postów
    5,030

    Domyślnie

    nie nie może
    problem z filtrem powietrza albo przepływomierzem.

  4. #34
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    12 2010
    Mieszka w
    Leszno
    Auto
    Gulietta 1,4 T MA 170 KM
    Postów
    1,008

    Domyślnie

    Cytat Napisał omen Zobacz post
    nie nie może
    problem z filtrem powietrza albo przepływomierzem.
    spójrz proszę na logi..dopiero teraz nauczyłem się je tu wstawiać .Otwarcia EGRa nie zaznaczałem bo zamknięty blaszką

    ps. coś pamiętam z tymi różnicami powietrza było..znalazłem ..4 post,
    http://www.forum.alfaholicy.org/147/...ka_zawyza.html
    Ostatnio edytowane przez andrzejm36 ; 02-03-2013 o 22:17

  5. #35
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar omen
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Piekary Śląskie
    Auto
    GT
    Postów
    5,030

    Domyślnie

    zrób je poprawnie to będzie można coś z tego wyczytać.
    4 bieg gaz w podłogę od 1000obr do okolic odcinki.

  6. #36
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    12 2010
    Mieszka w
    Leszno
    Auto
    Gulietta 1,4 T MA 170 KM
    Postów
    1,008

    Domyślnie

    Cytat Napisał omen Zobacz post
    zrób je poprawnie to będzie można coś z tego wyczytać.
    4 bieg gaz w podłogę od 1000obr do okolic odcinki.
    ok...jutro zrobię to co potrzebne / znajdę odpowiedni odcinek /..dzisiaj włączyłem tylko laptopa przy okazji krótkiego wyjazdu do znajomych.

  7. #37
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    04 2011
    Auto
    916 i 955
    Postów
    2,267

    Domyślnie

    Cytat Napisał andrzejm36 Zobacz post
    Panowie..krótkie pytanie.Spora różnica pomiędzy masą powietrza oczekiwaną a zmierzoną może być spowodowana całkowitym zaślepieniem programowo EGRu..???
    TAK
    omeny się nie znają
    też tak miałem po egr out, ale tuner zrobił mały remap żeby masy się nie rozjeżdżały

  8. #38
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    12 2010
    Mieszka w
    Leszno
    Auto
    Gulietta 1,4 T MA 170 KM
    Postów
    1,008

    Domyślnie

    Cytat Napisał mac!ek Zobacz post
    TAK
    omeny się nie znają
    też tak miałem po egr out, ale tuner zrobił mały remap żeby masy się nie rozjeżdżały
    no to zaoszczędziłem ganianie autkiem dla nowych logów.Pozostaje tylko wymiana końcówki w 4 wtrysku..

  9. #39
    wojtekml
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał mac!ek Zobacz post
    TAK
    omeny się nie znają
    też tak miałem po egr out, ale tuner zrobił mały remap żeby masy się nie rozjeżdżały
    Masy nie mogą się rozjeżdżać za bardzo, mam również "EGR out" jak to ładnie napisałeś, ale nie może być zbyt dużych różnic. Tuner może jedynie poprawić jak przepływka lekko zaniża lub zawyża w dolnych lub górnych granicach, nie może być za mało bo auto nie będzie jechać jak trzeba, w końcu to ECU odczytuje wartości z przepływomierza żeby odpowiednio zadozować paliwo itp itd.

  10. #40
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    04 2011
    Auto
    916 i 955
    Postów
    2,267

    Domyślnie

    Cytat Napisał wojtekml Zobacz post
    Masy nie mogą się rozjeżdżać za bardzo, mam również "EGR out" jak to ładnie napisałeś, ale nie może być zbyt dużych różnic. Tuner może jedynie poprawić jak przepływka lekko zaniża lub zawyża w dolnych lub górnych granicach, nie może być za mało bo auto nie będzie jechać jak trzeba, w końcu to ECU odczytuje wartości z przepływomierza żeby odpowiednio zadozować paliwo itp itd.
    no to miałem na myśli...

Podobne wątki

  1. logi 2.4 JTD do oceny
    Utworzone przez Donamigos166 w dziale 166
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 01-05-2015, 09:12
  2. Logi 156 JTD cf2
    Utworzone przez xakner w dziale 156
    Odpowiedzi: 35
    Ostatni post / autor: 13-04-2013, 19:52
  3. Termostat [LOGI]
    Utworzone przez fkkamil w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 29-10-2012, 15:21
  4. termostat (logi)
    Utworzone przez Jin147 w dziale 147
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 21-10-2011, 13:11
  5. Logi 2.4 JTD 10V 110 kW 2002 r
    Utworzone przez H_A_L_T_I w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 20-02-2010, 20:00

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory