Nie jestem specem ale w którymś temacie było to już poruszane i wyszło, że to nie takie proste gdyż któryś z elementów poza zwrotnicą jeszcze jest inny.
Nie jestem specem ale w którymś temacie było to już poruszane i wyszło, że to nie takie proste gdyż któryś z elementów poza zwrotnicą jeszcze jest inny.
DRIFT-R's ALFA 147[CENTER]
Drążki kierownicze.
Mustang 2012 3.7 V6 , na razie musi wystarczyć...
Będziesz potrzebował do tych zwrotnic jeszcze piasty i chyba końcówki drazka bo są inne.
Pozdrawiam
Dzięki Seba i Sławek
Sławkowi napisałem maila.
Alfa Romeo 166 V6 3.2 Ti
Alfa Romeo 166 2.4 JTDm 20V
Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTDm 20V 228KM 460Nm - wspomnienie
..podłacze sie a jak jest z przewodami hamulcowymi czemu wszystkie gotowe kity typu tarox czy movit czy chyba nawet oryg alfoski na brembo w komplecie daja poza zaciskami i adapterami rowniez przewody??? czyzby trzeba było rowniez wymieniac przewody????????????
Ogólnie nie trzeba, te ori są na styk.
A w sklepowych kpl pewnie dają w oplocie.
Alfa Romeo 166 V6 3.2 Ti
Alfa Romeo 166 2.4 JTDm 20V
Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTDm 20V 228KM 460Nm - wspomnienie
W zaciskach od GTA 330 są inaczej poprowadzone przewody i do tych zacisków standardowe przewody mogą nie pasować.
Montując zaciski z EVO musiałem zmienić przewody żeby było złącze kątowe (tzw. Banjo), chociaz na upartego można by było to zrobić na serii, ale tak jest bezpieczniej.
Twin Spark Compressore - Na pohybel hejterom - Szalone 0.5bara
Mazda mx5 - bokiem, na glebie i z kierownicą po złej stronie.
"Nothing is "good" for daily driving that's not OEM. So by that logic don't turbo your car. Don't make it faster. Don't do anything. Go buy a bus pass."
Akurat seryjny przewód tez jest w oplocie.
Co do różnicy wrzuce zdjecia jutro wieczorem jak świade przed komputerem.
Ostatnio edytowane przez omen ; 08-05-2013 o 21:14