Ja wolałbym kupić 2.5 V6 albo silnik od GTA i zrobić swaplepszy efekt i tańszy moim zdaniem.
A jak przekładka z środkiem?ruszyłeś coś Arturo?
Ja wolałbym kupić 2.5 V6 albo silnik od GTA i zrobić swaplepszy efekt i tańszy moim zdaniem.
A jak przekładka z środkiem?ruszyłeś coś Arturo?
LPG + turbina beda ciekawe efekty pirotechniczne
AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
AR156 1.6TS 2000
Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)
ja u siebie na podwórku mam też PROBE 2,2 TURBO + gaz, który zakładałem 7 lat temu... jakoś żadnych efektów pirotechnicznych nie matylko wiecznie problem wystroić, albo zalwa na wolnych obrotach, albo brakuje na pełnych...
turbina piękna sprawa w silniku benzynowym, ale jak samochód nie jest przystosowany pod turbo to naprawde trzeba konkretny worek pieniędzy, najczęściej przekraczający wartość samochodu. Poczytaj na necie o uturbianiu różnych silników i wcale to tak pięknie nie wygląda, że niby inny kolektor wydechowy, turbinke dołożyć, grubszą uszczelke pod głowice i coś tam podstroić komputerek. Niestety wielu tak myśli, niektórzy zaczynają robić i w połowie roboty sprzedają "uturbiony samochód do dokończenia"... nie raz już takie coś widziałem.
Jak modzić to tylko kupić uturbiony fabrycznie samochód i na nim dalej działać.
Biblia turbienia Twin Sparków: http://ital-performance.pl/index.php...d=53&Itemid=18
genralnie takie auto wsysa nie tylko 2.5V6 ale i wszelkie GTA. I to nie tylko na prostej.
Gaz nie będzie żadnym problemem pod warunkiem, że zrobi to profesjonalista.
Twin Spark Compressore - Na pohybel hejterom - Szalone 0.5bara
Mazda mx5 - bokiem, na glebie i z kierownicą po złej stronie.
"Nothing is "good" for daily driving that's not OEM. So by that logic don't turbo your car. Don't make it faster. Don't do anything. Go buy a bus pass."
Tylko tam silnik jest zakuty więc wytrzyma większe ciśnienie jak 0,6-0,8 bara![]()