Jesli chodzi o testy, to w FES wybierasz:
Obroty silnika
Dawka paliwa ogólna
Cisnienie RAIL
Mierzone cisnienie doładowania
Mierzona masa powietrza
Pozycja pedału przyśpieszenia (%)
Test wykonujesz na 3 lub 4 biegu, przy stałych obrotach 1500/min wciskasz pedał przyśpieszenia do oporu i trzymasz go aż silnik osiągnie 4 tys obr., po czym możesz go zwolnić.Najlepiej robić test na 4 biegu - wiem ze droga musi byc prosta i długa, bo i prędkość będzie znaczna, ale wychodzi najbardziej miarodajnie.
Logi zapisujesz i pokazujesz nam do wglądu. Jeśli chodzi o sprawdzenie sztangi to w CF3 jest test wykonawczy tej sztangi ale tam turbo jest inaczej sterowane więc w naszych CF2 pozostaje tylko czymś je podważyć i obserwować czy płynnie się wysuwa i chowa. Masz turbinę po regeneracji więc powinno płynnie się poruszać, najlepiej jeśli miał byś wakuometr podłączył go pod gruszkę i obserwował jej pracę Ruszyć się powinno przy 08 a max wychylenia powinna być przy 1,7. Jeżeli tak jest wyregulowane tzn że turbina ma dobrze ustawiona zmienną. Tak mapa silnika zapisana jest w ECU, i to właśnie ją poddaje się modyfikacją celem lepszych osiągów. Żeby ją zgrać potrzebujesz kabel Galletto i osoby która ją odpowiednio zmodyfikuje a są takie osoby na tym forum![]()