Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Temat: Turbina ze zmienna geometria

  1. #1
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Gwiazdor
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Goleniow
    Auto
    GTV 2,4 jtd
    Postów
    107

    Domyślnie Turbina ze zmienna geometria

    Jak w temacie co o tym sadzicie panowie?

  2. #2
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    A czym zmienną geometrię wysterujesz??? Chyba że znajdziesz dinozaura Garetta ze zmienną geometrią sterowaną ciśnieniem z zimnej muszli turbo bo były takie wynalazki.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  3. #3
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Gwiazdor
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Goleniow
    Auto
    GTV 2,4 jtd
    Postów
    107

    Domyślnie

    No wlasnie ja garetta gt1749v wysterowalem gruszka cisnieniowa z oryginalnej turbiny

  4. #4
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał Gwiazdor Zobacz post
    No wlasnie ja garetta gt1749v wysterowalem gruszka cisnieniowa z oryginalnej turbiny

    No tak ma prawo działać ;] Jak szybko turbo wstaje? Masz wskaźnik doładowania, jak utrzymuje boost w funkcji obrotów?
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  5. #5
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Gwiazdor
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Goleniow
    Auto
    GTV 2,4 jtd
    Postów
    107

    Domyślnie

    wstaje tak okolo 1500 rpm i maks cisnienie jest po ok 0.5s,moze szybciej(wtedy piszcza kapcie) i do konca obrotow trzyma 1,1 bara,tak mam ustawione

  6. #6
    elpaco
    Gość

    Domyślnie

    Więcej szczegółów proszę

  7. #7
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Gwiazdor
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Goleniow
    Auto
    GTV 2,4 jtd
    Postów
    107

    Domyślnie

    Jakich? konkretnie prosze

Podobne wątki

  1. [159] Przycinająca się zmienna geometria turbiny - 2,4JTDM 210
    Utworzone przez MISSIEKS w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 13-05-2015, 19:23
  2. zmienna geometria turbiny
    Utworzone przez jacek1968 w dziale 156
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 10-08-2014, 17:13
  3. Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 16-07-2013, 13:09
  4. Zmienna Faza 156 1.8l
    Utworzone przez romus130 w dziale 156
    Odpowiedzi: 38
    Ostatni post / autor: 09-07-2013, 22:03
  5. [166] Turbina po regeneracji a zmienna geometria
    Utworzone przez 123ravo123 w dziale 166
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 02-04-2013, 18:03

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory