dobra to wytniemy kata a jak to nie pomoże to musimy od siebie odpocząć xD
dobra to wytniemy kata a jak to nie pomoże to musimy od siebie odpocząć xD
A w normalnej jeździe wyczuwasz że coś jest nie tak?
nie mam porównania do innej 105, wyczuwam że najlepiej idzie od 2k do 3k, potem słabnie, jest w tej chwili podniesione ciśnienie doładowania a podobno serii nie trzyma a co dopiero podniesione.
Pytanie jak ta turbina jest sterowana? Jak upuszcza nadmiar ciśnienia? może jakiś węzyk od podciśnienia przytakny?
Ostatnio edytowane przez xakner ; 03-04-2013 o 09:37
Moim zdaniem doładowanie masz w normie w końcu to 105 KM. Jak w każdym dieslu powyżej 2k opada i to jest norma. Turbo masz sterowane ciśnieniem ( wężyk na turbo łączący muszle z gruchą ) po osiągnięciu zadanego ciśnienia otwiera się klapka WG.
a czemu nie chce dmuchać więcej?
Bo w serii więcej nie dmuchaz tego co pamiętam to 1.1-1.2 jest w wersji 115KM
![]()
ale na chipsie więcej nie chce dmuchać?
Może miałby ktoś logi zdrowej 105?
Katalizator u mnie był niedawno wymieniony i nie jest przytkany tyle się dzisiaj dowiedziałem.
Póki co to rozumiem to tak, że w cf2 turbina napędza się sama z siebie i jest jakiś zaworek który upuszcza nadmiar ciśnienia tak? U mnie było przestawione na tym zaworku żeby dmuchnęło więcej ale zawsze jest 2020 osiągane jeszcze dość nisko i spada... Gdzie ten zaworek jest? Może on być uszkodzony?
Idę wymienić wężyk podciśnienia- pogoda do tego mnie nastraja..
Ostatnio edytowane przez xakner ; 03-04-2013 o 13:41
Sterowanie turbiny u ciebie dział dokładnie tak że nabija aż zawór nie otworzy klapki wg, w tedy spaliny częściowo omijają wirnik, gdyby to było uszkodzone nabiło by ci więcej ciśnienia.
Znalazłem również 105 po sofcie tam doładowanie jest 1.1 bara na 120KM. W jaki sposób masz podniesione ciśnienie ?
Ostatnio edytowane przez mlody2788 ; 03-04-2013 o 14:00
wężyk podciśnienia również jest ok.. Nie wiem kolego w jaki sposób, robi mi to znajomy który zna się na rzeczy i robił mi już kilka samochodów.
A właśnie w jaki sposób podnosi się ciśnienie doładowania w tym motorze? Bo rozumiem ze nominalne jest 1,0 ? tak jak u mnie dmucha?
Edit: Dowiedziałem się że turbina nie reaguje na zmiany dawki paliwa, w tej chwili jest podniesiony rail o 40 i dmucha bez zmian.
Edit 2. Probelm chyba rozwiązany- za mało wkręcona sztanga od tego zaworu który upuszcza ciśnienie, jutro się za to biorę.
Ostatnio edytowane przez xakner ; 03-04-2013 o 16:30
Powinno być ciut większe to doładowanie. Mam też CF2 po sofcie, po podniesieniu raila podskoczyło ciśnienie (oczywista rzecz). Nie tykał nikt u mnie regulacji sztangą, nie ma po coAle w razie potrzeby się da. Bardziej wkręcona = wyższe ciśnienie. Czyściłeś czujnik cisnienia doładowania?