Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 36

Temat: Logi 156 JTD cf2

  1. #11
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar xakner
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Pabianice
    Auto
    AR 156 SportWagon
    Postów
    475

    Domyślnie

    dobra to wytniemy kata a jak to nie pomoże to musimy od siebie odpocząć xD


  2. #12
    Użytkownik Romeo Avatar Damian156JTD
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9JTDm 16V
    Postów
    1,633

    Domyślnie

    A w normalnej jeździe wyczuwasz że coś jest nie tak?

  3. #13
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar xakner
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Pabianice
    Auto
    AR 156 SportWagon
    Postów
    475

    Domyślnie

    nie mam porównania do innej 105, wyczuwam że najlepiej idzie od 2k do 3k, potem słabnie, jest w tej chwili podniesione ciśnienie doładowania a podobno serii nie trzyma a co dopiero podniesione.

    Pytanie jak ta turbina jest sterowana? Jak upuszcza nadmiar ciśnienia? może jakiś węzyk od podciśnienia przytakny?
    Ostatnio edytowane przez xakner ; 03-04-2013 o 09:37


  4. #14
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Myślenice
    Auto
    Stilo JTD 8v 192KM/384NM, 156 TI 2.4 JTD 20v 280KM/554NM, 159 2.4 Q4 Ti 301KM/630NM
    Postów
    450

    Domyślnie

    Moim zdaniem doładowanie masz w normie w końcu to 105 KM. Jak w każdym dieslu powyżej 2k opada i to jest norma. Turbo masz sterowane ciśnieniem ( wężyk na turbo łączący muszle z gruchą ) po osiągnięciu zadanego ciśnienia otwiera się klapka WG.

  5. #15
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar xakner
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Pabianice
    Auto
    AR 156 SportWagon
    Postów
    475

    Domyślnie

    a czemu nie chce dmuchać więcej?


  6. #16
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Myślenice
    Auto
    Stilo JTD 8v 192KM/384NM, 156 TI 2.4 JTD 20v 280KM/554NM, 159 2.4 Q4 Ti 301KM/630NM
    Postów
    450

    Domyślnie

    Bo w serii więcej nie dmucha z tego co pamiętam to 1.1-1.2 jest w wersji 115KM

  7. #17
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar xakner
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Pabianice
    Auto
    AR 156 SportWagon
    Postów
    475

    Domyślnie

    ale na chipsie więcej nie chce dmuchać?

    Może miałby ktoś logi zdrowej 105?

    Katalizator u mnie był niedawno wymieniony i nie jest przytkany tyle się dzisiaj dowiedziałem.

    Póki co to rozumiem to tak, że w cf2 turbina napędza się sama z siebie i jest jakiś zaworek który upuszcza nadmiar ciśnienia tak? U mnie było przestawione na tym zaworku żeby dmuchnęło więcej ale zawsze jest 2020 osiągane jeszcze dość nisko i spada... Gdzie ten zaworek jest? Może on być uszkodzony?

    Idę wymienić wężyk podciśnienia- pogoda do tego mnie nastraja..
    Ostatnio edytowane przez xakner ; 03-04-2013 o 13:41


  8. #18
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Myślenice
    Auto
    Stilo JTD 8v 192KM/384NM, 156 TI 2.4 JTD 20v 280KM/554NM, 159 2.4 Q4 Ti 301KM/630NM
    Postów
    450

    Domyślnie

    Sterowanie turbiny u ciebie dział dokładnie tak że nabija aż zawór nie otworzy klapki wg, w tedy spaliny częściowo omijają wirnik, gdyby to było uszkodzone nabiło by ci więcej ciśnienia.

    Znalazłem również 105 po sofcie tam doładowanie jest 1.1 bara na 120KM. W jaki sposób masz podniesione ciśnienie ?
    Ostatnio edytowane przez mlody2788 ; 03-04-2013 o 14:00

  9. #19
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar xakner
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Pabianice
    Auto
    AR 156 SportWagon
    Postów
    475

    Domyślnie

    wężyk podciśnienia również jest ok.. Nie wiem kolego w jaki sposób, robi mi to znajomy który zna się na rzeczy i robił mi już kilka samochodów.

    A właśnie w jaki sposób podnosi się ciśnienie doładowania w tym motorze? Bo rozumiem ze nominalne jest 1,0 ? tak jak u mnie dmucha?

    Edit: Dowiedziałem się że turbina nie reaguje na zmiany dawki paliwa, w tej chwili jest podniesiony rail o 40 i dmucha bez zmian.

    Edit 2. Probelm chyba rozwiązany- za mało wkręcona sztanga od tego zaworu który upuszcza ciśnienie, jutro się za to biorę.
    Ostatnio edytowane przez xakner ; 03-04-2013 o 16:30


  10. #20
    Sponsor Romeo Avatar arekgr
    Dołączył
    05 2012
    Mieszka w
    Krosno
    Auto
    AR 156 2.4JTD 2004r
    Postów
    546

    Domyślnie

    Powinno być ciut większe to doładowanie. Mam też CF2 po sofcie, po podniesieniu raila podskoczyło ciśnienie (oczywista rzecz). Nie tykał nikt u mnie regulacji sztangą, nie ma po co Ale w razie potrzeby się da. Bardziej wkręcona = wyższe ciśnienie. Czyściłeś czujnik cisnienia doładowania?

Podobne wątki

  1. logi 2.4 JTD do oceny
    Utworzone przez Donamigos166 w dziale 166
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 01-05-2015, 09:12
  2. logi 1.9 Jtd 16V
    Utworzone przez markol56 w dziale 147
    Odpowiedzi: 49
    Ostatni post / autor: 07-02-2015, 18:56
  3. Termostat [LOGI]
    Utworzone przez fkkamil w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 29-10-2012, 15:21
  4. termostat (logi)
    Utworzone przez Jin147 w dziale 147
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 21-10-2011, 13:11
  5. Logi 2.4 JTD 10V 110 kW 2002 r
    Utworzone przez H_A_L_T_I w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 20-02-2010, 20:00

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory