Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 36

Temat: Logi 156 JTD cf2

  1. #21
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar xakner
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Pabianice
    Auto
    AR 156 SportWagon
    Postów
    475

    Domyślnie

    czysciłem czujnik ciśnienia i kolektor, mysle ze moze u mnie ktoś już coś tam grzebał, bo podobno jest ustawiana seryjnie na 1.2, a u mnie puszcza 1.0 mimo podniesionego raila.


  2. #22
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Myślenice
    Auto
    Stilo JTD 8v 192KM/384NM, 156 TI 2.4 JTD 20v 280KM/554NM, 159 2.4 Q4 Ti 301KM/630NM
    Postów
    450

    Domyślnie

    jeśli ktoś ci ruszał sztangę to tu na pewno znajdziesz rozwiązanie, tylko najlepiej sprawdzaj po jednym obrocie.

  3. #23
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar xakner
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Pabianice
    Auto
    AR 156 SportWagon
    Postów
    475

    Domyślnie

    pytanie następne jak się reguluję tą sztangę bo nie mam pojęcia :/


  4. #24
    Sponsor Romeo Avatar arekgr
    Dołączył
    05 2012
    Mieszka w
    Krosno
    Auto
    AR 156 2.4JTD 2004r
    Postów
    546

    Domyślnie

    Nie grzebałem w JTD, ale w Volvo-wskim TD04 ściąga się zawleczkę, zdejmuje się z wihajstra, wkręca/wykręca cięgno. Nie umiem tłumaczyć Generalnie chodzi o to, żeby zwiększyć napięcie sprężyny, dzięki czemu osiągane ciśnienie mniej uchyla zawór WG. Albo trzeba kupić mbc

  5. #25
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Myślenice
    Auto
    Stilo JTD 8v 192KM/384NM, 156 TI 2.4 JTD 20v 280KM/554NM, 159 2.4 Q4 Ti 301KM/630NM
    Postów
    450

    Domyślnie

    Cytat Napisał xakner Zobacz post
    pytanie następne jak się reguluję tą sztangę bo nie mam pojęcia :/
    Może być tak że nie masz regulacji na sztandze, w tedy najlepiej zakupić MBC.

  6. #26
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar xakner
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Pabianice
    Auto
    AR 156 SportWagon
    Postów
    475

    Domyślnie

    Zakupie chyba to mbc tylko boje się o odpowiednie ustawienie żeby nie zniszczyć turbosprężarki. Młody 2788 masz jakieś doświadczenie z tymi zaworkami?

    Jeszcze jutro jeden fachowiec ma mi coś podpowiedzieć bo ma przemyśleć temat ale innej póki co innej opcji niż mbc nie widzę, myślałem że regulacja na tej sztandze załatwi mój problem ale niestety zonk nic tam nie ma.

    Teraz to widzę to tak że z wieku/przebiegu ta sprężyna się rozluźniła/zmiękczyła i puszcza wcześniej ciśnienie, bo podniesione paliwo nie wpływa na ciśnienie.
    Ostatnio edytowane przez xakner ; 04-04-2013 o 22:01


  7. #27
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Myślenice
    Auto
    Stilo JTD 8v 192KM/384NM, 156 TI 2.4 JTD 20v 280KM/554NM, 159 2.4 Q4 Ti 301KM/630NM
    Postów
    450

    Domyślnie

    Cytat Napisał xakner Zobacz post
    Zakupie chyba to mbc tylko boje się o odpowiednie ustawienie żeby nie zniszczyć turbosprężarki. Młody 2788 masz jakieś doświadczenie z tymi zaworkami?

    Jeszcze jutro jeden fachowiec ma mi coś podpowiedzieć bo ma przemyśleć temat ale innej póki co innej opcji niż mbc nie widzę, myślałem że regulacja na tej sztandze załatwi mój problem ale niestety zonk nic tam nie ma.

    Teraz to widzę to tak że z wieku/przebiegu ta sprężyna się rozluźniła/zmiękczyła i puszcza wcześniej ciśnienie, bo podniesione paliwo nie wpływa na ciśnienie.
    MBC wystarczy ci Properfekt. i kawałek silikonowej rurki żeby go zamontować w miejscu gdzie dostęp będzie lepszy.

  8. #28
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar xakner
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Pabianice
    Auto
    AR 156 SportWagon
    Postów
    475


  9. #29
    Sponsor Romeo Avatar arekgr
    Dołączył
    05 2012
    Mieszka w
    Krosno
    Auto
    AR 156 2.4JTD 2004r
    Postów
    546

    Domyślnie

    A jak mamy w JTD mocowany "grzyb" do korpusu turba? Może jakieś podkładeczki by wystarczyły?

    Oj nie wiem czy będziesz zadowolony z tego mbc

    Spodziewaj się częstych overboostów, ciężki temat podnoszenie doładowania blisko granicy przeładowania...

  10. #30
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar xakner
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Pabianice
    Auto
    AR 156 SportWagon
    Postów
    475

    Domyślnie

    z tego mbc będę niezadowolony czy ogólnie z mbc? Planuje 1,2bara, tyle dmuchają cf2 po chipie i dopiero upuszcza ciśnienie, u mnie przy 1 bar i na dodatek bardzo wczesnie.

    2ga opcja to wyjecie tej "gruszki" i sztangi i skrócenie jej + nagwintowanie + nakręcenie regulacji, znalazłem dziś coś takiego ale chyba wole zobaczyć to mbc..


Podobne wątki

  1. logi 2.4 JTD do oceny
    Utworzone przez Donamigos166 w dziale 166
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 01-05-2015, 09:12
  2. logi 1.9 Jtd 16V
    Utworzone przez markol56 w dziale 147
    Odpowiedzi: 49
    Ostatni post / autor: 07-02-2015, 18:56
  3. Termostat [LOGI]
    Utworzone przez fkkamil w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 29-10-2012, 15:21
  4. termostat (logi)
    Utworzone przez Jin147 w dziale 147
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 21-10-2011, 13:11
  5. Logi 2.4 JTD 10V 110 kW 2002 r
    Utworzone przez H_A_L_T_I w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 20-02-2010, 20:00

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory