Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 37

Temat: Po wymianie sprzęgła ciągnie sprzęgło 1,9 jtd

  1. #11
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Gorzyczki okolice Wodzisławia Śląskiego
    Auto
    Same ALFICE
    Postów
    4,443

    Domyślnie

    Cytat Napisał lukas1983 Zobacz post
    Po wymianie na używany wydaje mi się że drgania są jeszcze mniejsze, można 4 biegu przyspieszać od 1000obr. bez żadnego problemu.
    Raczej nie staraj się tak eksploatawac tego samochodu by z 4 biegu przyśpieszac od owych obrotów bo znów będziesz szukał dwumasy. Niestety tak to w życiu bywa

  2. #12
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar pawel2910
    Dołączył
    07 2011
    Auto
    Były: 156 2.4 JTD 02r. AR 159 2.4 JTDM 06r. Jest: Giulietta QV 12r.
    Postów
    927

    Domyślnie

    Po twoim opisie mam wrażenie, że zmienił stryjek... i nie będę kończył, pedał ma chodzić lekko, przerabiałem ten temat i docisk w 1.9 i 2.4 jest ten sam jak również i reszta (dwumas, tarcza) dlatego w 2.4 te elementy kończą się szybciej ponieważ nie są w żaden sposób wzmocnione. Szarpanie przy ruszaniu raczej nie minie coś jest nie tak.

  3. #13
    Użytkownik Pasjonat Avatar Pablo.
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    pablogarage.pl
    Auto
    Kilka włoskich szrotów ;)
    Postów
    3,413

    Domyślnie

    Cytat Napisał pawel2910 Zobacz post
    Po twoim opisie mam wrażenie, że zmienił stryjek... i nie będę kończył, pedał ma chodzić lekko, przerabiałem ten temat i docisk w 1.9 i 2.4 jest ten sam jak również i reszta (dwumas, tarcza) dlatego w 2.4 te elementy kończą się szybciej ponieważ nie są w żaden sposób wzmocnione. Szarpanie przy ruszaniu raczej nie minie coś jest nie tak.
    Kiepsko przerabiałeś coś mi się wydaje.
    W 166 2.4 jtd docisk jest inny niż w 156 1.9, jest mocniejszy. To, ze sprzedawcy dobierają do 2.4 od 1.9 i"pasuje", to nie znaczy, ze tak jest.
    Nawet wizualnie się różni.
    www.pablogarage.pl - Serwis, części, holowanie

    > PabloGarage Team < - kilka filmów na kanale - Z A P R A S Z A M Y

  4. #14
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Milicz
    Auto
    jest 156 1,9 power by Cinek 177KM ----> GT power by Cinek 188KM / 380Nm ;-)
    Postów
    1,262

    Domyślnie

    dokładnie, w 2,4 ma więcej sprężyn / blaszek to jest jedna różnica a jest ich chyba 2 bądź 3

    To że 1000 obr na 4 to tylko test czy dwumas jest ok. Bo czasem wizualne oględziny nie wystarczają.

  5. #15
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar omen
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Piekary Śląskie
    Auto
    GT
    Postów
    5,030

    Domyślnie

    co do szaprania zobacz jak czuje się wysprzęglik. Podejrzewam, że ma już dość i dlatego szarpie przy ruszaniu.
    szapranie może być też spowodowane przypaloną/krzywą powierzchnią styku tarczy sprzęgła i koła dwumasowego.

  6. #16
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Milicz
    Auto
    jest 156 1,9 power by Cinek 177KM ----> GT power by Cinek 188KM / 380Nm ;-)
    Postów
    1,262

    Domyślnie

    wysprzęglik czuje się dobrze, nie cieknie itp. zdaje mi się że to tarcza mogła się delikatnie przypalić w momencie jak wyjechałem pierwszy raz z garażu i uświadczyłem ślizgającego się sprzęgła, od tego czasu z gazem delikatnie przez 2 tygodnie tryb eco. Tersz ją delikatnie przeleciałem papierkiem i założyłem. Zobaczmy co będzie się działo. Dwumas odpada, nie był w ani jednym miejscu przypalony ( cała jego powierzchnia była "biała" )

  7. #17
    Hanys Romeo Avatar george11
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    slask
    Auto
    GT, Lancia Ypsilon 1,3 JTD 03'było jest BMW 225xe, Ford Custom 2.0 2018.
    Postów
    2,252

    Domyślnie

    a zwróciłes uwage na luz łozyska w dwumasie, jak powierzchnia styku z tarcza sprzegłową po ucisku z jednej strony sie "ugina" to łozysko pada w dwumasie, i ta usterka powoduje ze tarcza sprzegłowa i powieszchnia dwumasy nie stykaja sie równo co powoduje drgania, lub moze byc przypalona tarcza sprzegłowa co powoduje ze sie skrzywiła i nie równo dolega do docisku i dwumasy.
    sprawdz równiez poduszke pod skrzynią.

    pzd

  8. #18
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar pawel2910
    Dołączył
    07 2011
    Auto
    Były: 156 2.4 JTD 02r. AR 159 2.4 JTDM 06r. Jest: Giulietta QV 12r.
    Postów
    927

    Domyślnie

    No tak tylko że, pomimo tego, że w 166 jest ten sam silnik to właśnie jak mówisz docisk jest troszkę inny w 156 w 1.9 jtd 8v i 2.4 jtd 10v docisk jest identyczny i ma 18 sprężyn. Sprawdzone organoleptycznie na własne oczy i przyznaje Ci 100% rację, że w 166 jest inny docisk ale patrząc po zdjęciach ma również 18 sprężyn tylko dodatkowo jakieś przetłoczenia na sprężynach docisku.

  9. #19
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Milicz
    Auto
    jest 156 1,9 power by Cinek 177KM ----> GT power by Cinek 188KM / 380Nm ;-)
    Postów
    1,262

    Domyślnie

    Znaczy ja akurat miałem na myśli te blaszki jak na foto poniżej. w 166 2,4 jest ich więcej.

    Cytat Napisał pawel2910 Zobacz post
    No tak tylko że, pomimo tego, że w 166 jest ten sam silnik to właśnie jak mówisz docisk jest troszkę inny w 156 w 1.9 jtd 8v i 2.4 jtd 10v docisk jest identyczny i ma 18 sprężyn. Sprawdzone organoleptycznie na własne oczy i przyznaje Ci 100% rację, że w 166 jest inny docisk ale patrząc po zdjęciach ma również 18 sprężyn tylko dodatkowo jakieś przetłoczenia na sprężynach docisku.


    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	2.jpg
Wyświetleń:	566
Rozmiar:	57.3 KB
ID:	91419

  10. #20
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar pawel2910
    Dołączył
    07 2011
    Auto
    Były: 156 2.4 JTD 02r. AR 159 2.4 JTDM 06r. Jest: Giulietta QV 12r.
    Postów
    927

    Domyślnie

    Teraz rozumiem, w takim razie może najwyższa pora aby rozwiać wątpliwości, może po prostu teraz robione sprzęgła już wszystkie mają grubsze te sprężyny złożone z większej ilości blaszek? Bo kurcze gdzie nie pisałem , gzie nie jeździłem to wszędzie proponowali mi jedno i te samo sprzęgło z dociskiem, mógłby może ktoś policzyć jeżeli ma docisk z 2.4 jtd wyjęty z ilu blaszek składa się ta sprężyna przedstawiona na foto od lukas1983? Bo po wielu informacjach ze sklepów zdecydowałem się na zakup takiego sprzęgła z dwumasą ale używanego po malutkim przebiegu (kupiłem w zeszłym roku na częściach nabita data 2012 bodajże z resztą części wyglądają jak nowe).

Podobne wątki

  1. Problem z bigami po wymianie sprzęgła
    Utworzone przez leloman w dziale 156
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 24-10-2015, 16:08
  2. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 18-05-2015, 07:54
  3. Po wymianie sprzęgła nie odpala. 2.4 JTD
    Utworzone przez cin1 w dziale 166
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 22-03-2012, 08:03
  4. Twarde sprzęgło po wymianie
    Utworzone przez alfa1662.5v6 w dziale 166
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 13-10-2010, 06:17
  5. [33] Nie działa sprzęgło - po wymianie
    Utworzone przez - maciek - w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 18-02-2010, 08:10

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory