Strona 1 z 4 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 37

Temat: Po wymianie sprzęgła ciągnie sprzęgło 1,9 jtd

  1. #1
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Milicz
    Auto
    jest 156 1,9 power by Cinek 177KM ----> GT power by Cinek 188KM / 380Nm ;-)
    Postów
    1,262

    Domyślnie Po wymianie sprzęgła ciągnie sprzęgło 1,9 jtd

    Jak w temacie. Dziś wymieniłem cały zestaw, uszczelniacz wału, dwumas i nowe sprzęgło.
    Wszystko ładnie pięknie ale sprzęgło jest strasznie miękkie i ciągnie sprzęgło na każdym biegu. Próbowałem odpowietrzyć ale nic to nie pomogło tylko prócz wrażenia że siłownik nie wraca w 100% do końca i trza go pchnąć. Co się mogło stać, przed wymianą dziś wszystko grało. Siłownik czy pompa tak nagle padła?

  2. #2
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    10 2012
    Mieszka w
    ŁÓDŹ
    Auto
    LANCIA KAPPA 2,4 JTD, ALFA ROMEO 166 2,4 JTD
    Postów
    1,904

    Domyślnie

    Tarcza sprzęgła może być odwrotnie założona.
    -------
    Autosklep24 zaprasza na zakupy. Dla Forum rabat 10% na hasło "alfaholicy".

    W przypadku nagłej potrzeby rozmowy ze sprzedawcą
    proszę dzwonić 792 465-368


    <a href=http://autosklep24.pl target=_blank rel=nofollow>http://autosklep24.pl</a>

  3. #3
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar pawel2910
    Dołączył
    07 2011
    Auto
    Były: 156 2.4 JTD 02r. AR 159 2.4 JTDM 06r. Jest: Giulietta QV 12r.
    Postów
    927

    Domyślnie

    Jak tarcza dobrze założona to moim zdaniem ciągle może być zapowietrzone kiedyś tak miałem w audi 80 i dopiero podłączenie pod maszynę tłoczącą płyn pod ciśnieniem do układu pomogło w całkowitym odpowietrzeniu.

  4. #4
    Użytkownik Znawca Avatar michal_lc4
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    159 Ti 2.4JTDm/200 KM '09
    Postów
    1,023

    Domyślnie

    A zdejmowałeś z wielowypustu tą dźwignie z wałka wysprzęglającego który wychodzi ze skrzyni. Może założyłeś ją przestawioną o jeden ząb. No bo co więcej tak na szybko przychodzi do głowy to jak wspomniano wyżej, odwrotnie tarcza (nie życzę) lub jeszcze zapowietrzony układ.

    ​MM Garage - Naprawy, wymiany. Sprzęgła, rozrządy, hamulce, zawias... dłubie bo lubie.
    https://web.facebook.com/MM-Garage-1003360043043536/?ref=hl

    Z AR było: 156 Pussy Wagon 1.9 JTD 115KM / 146 1.7 16V Boxer

  5. #5
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Milicz
    Auto
    jest 156 1,9 power by Cinek 177KM ----> GT power by Cinek 188KM / 380Nm ;-)
    Postów
    1,262

    Domyślnie

    tarcza dobrze założona na 100we. słoneczkiem do skrzyni biegów. widełek nie ruszałem, wysprzęgloik sprawdzony i do tego test. Wyjęty wysprzęglik z mocowania i auto odpalone z rozrusznika na drugim biegu. Potem gaz do podłogi i zaczyna ciągnąć sprzęgło. MOże mieć coś z tym wspólego regenerowany dwumas?

  6. #6
    Sponsor Romeo Avatar arekgr
    Dołączył
    05 2012
    Mieszka w
    Krosno
    Auto
    AR 156 2.4JTD 2004r
    Postów
    546

    Domyślnie

    Odwrotnie założyć tarczę?! Powodzenia Ja nie potrafiłem.
    Może regenerowany dwumas miał szlifowaną (za dużo szlifowaną...) powierzchnię gdzie przylega tarcza. A na pewno łożysko ładnie siadło na łapki? Biegi fajnie wchodzą?

  7. #7
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Milicz
    Auto
    jest 156 1,9 power by Cinek 177KM ----> GT power by Cinek 188KM / 380Nm ;-)
    Postów
    1,262

    Domyślnie

    Ja założyłem dobrze nie wiem dzie wyczytałeś żę źle ( LATO CAMBIO - do skrzyni biegów ) łożysko ładnieklikło, biegi wchodzą dobrze. Jutro zadzwonię do tej firmy co mi regenerowali i spytam... czy była taka możliwość.


    Cytat Napisał arekgr Zobacz post
    Odwrotnie założyć tarczę?! Powodzenia Ja nie potrafiłem.
    Może regenerowany dwumas miał szlifowaną (za dużo szlifowaną...) powierzchnię gdzie przylega tarcza. A na pewno łożysko ładnie siadło na łapki? Biegi fajnie wchodzą?
    Dzwoniłem do gościa, twierdzi że to nie możliwe bo powierzchnia jest ledwie jak to określił "liźnięta" i jeśli trzeba coś więcej zebrać to w tedy dokładają tarczę sprzęgła do zestawu o odpowiedniej grubości.

    Al to by miało sens, powierzchnia jest za bardzo zebrania docisk nie dociska pełą siłą przez co i pedał sprzęgła chodzi lżej. Mam rację??

    Jeśli tak to chyba znowu orzenię starą dwumasę z nowym sprzęgłem na czas reklamacji...
    Ostatnio edytowane przez lukas1983 ; 25-03-2013 o 21:19

  8. #8
    Sponsor Romeo Avatar arekgr
    Dołączył
    05 2012
    Mieszka w
    Krosno
    Auto
    AR 156 2.4JTD 2004r
    Postów
    546

    Domyślnie

    Z tego co mi się wydaje, to różnica między wykończoną tarczą a nową to jakieś 1,5mm (nie wiem tego na pewno). Pomacaj swój stary dwumas i poczujesz pod palcem co dam się dzieje, podejrzewam że góry doliny. A właśnie, tarcza sprzęgła to nówka, czy też po regeneracji?
    Napisz lepiej, czy jest jakaś zmiana, poprawa kultury pracy silnika i ruszania (mimo ślizgania).

  9. #9
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Milicz
    Auto
    jest 156 1,9 power by Cinek 177KM ----> GT power by Cinek 188KM / 380Nm ;-)
    Postów
    1,262

    Domyślnie

    poprawa niby jest, karoseria tak nie drga jak jedziemy na biegu przy 1000rpm . Mój stary dwumas wydaje się być równy nie ma jak to mówisz gór i dolin - może w jednym miejscu ... ale lepszy stary dwumas z nieruszoną powierzchnią od nowego z zeskrobaną za bardzo... efekty tego są jakie są. Może jeszcze znajdę jakiś pewny używany bez luzów bo regenerowanych już mi się odechciało... jak zdejmę wszystko na nowo pomierzę wysokości i wyjdzie czy faktycznie lizną płaszczyznę

  10. #10
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Milicz
    Auto
    jest 156 1,9 power by Cinek 177KM ----> GT power by Cinek 188KM / 380Nm ;-)
    Postów
    1,262

    Domyślnie

    Problem rozwiązany, dwa dni temu kupiłem dwumas używkę z 2004 roku stan o niebo lepszy od mego starego i może troszkę gorszy od tego "regenerowanego" Dziś ściągnąłem skrzynie i znalazłem problem. Którym jest regenerowany dwumas. Poniżej foto: Na zdjęciu mój stary dwumas po lewej i regenerowany po prawej.
    Różnica jest w wysokości progu do którego przykręca się docisk w regenerowanym wynosi on niecałe 1,5mm a w moim jest to 3mm.
    Po wymianie na używany wydaje mi się że drgania są jeszcze mniejsze, można 4 biegu przyspieszać od 1000obr. bez żadnego problemu.
    Pedał jest o wiele twardszy ( docisk od 2,4 jest silniejszy ). Jest tylko nadal jeden minus ale mam nadzieję że to ustąpi niebawem , przy ruszaniu szarpie co to może być? Tarcza musi się ułożyć, biegi wchodzą jak w masło.


    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	1.jpg
Wyświetleń:	456
Rozmiar:	90.7 KB
ID:	91412


    Jutro zacznę dochodzić z warsztatem zwrotu pieniędzy. Zobaczymy jak ochoczy będą współpracować.
    Koło kupione u tego sprzedawcy z ALLEDROGO
    Ostatnio edytowane przez lukas1983 ; 07-04-2013 o 17:07

Podobne wątki

  1. Problem z bigami po wymianie sprzęgła
    Utworzone przez leloman w dziale 156
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 24-10-2015, 16:08
  2. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 18-05-2015, 07:54
  3. Po wymianie sprzęgła nie odpala. 2.4 JTD
    Utworzone przez cin1 w dziale 166
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 22-03-2012, 08:03
  4. Twarde sprzęgło po wymianie
    Utworzone przez alfa1662.5v6 w dziale 166
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 13-10-2010, 06:17
  5. [33] Nie działa sprzęgło - po wymianie
    Utworzone przez - maciek - w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 18-02-2010, 08:10

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory