DRIFT-R's ALFA 147[CENTER]
Drift-r - czemu ? W tym momencie myślę o zakupie sprężyn vogtlanda -40 i właśnie założenie ich na seryjny amor
Ja miałem właśnie te springi Voghtlanda -40 i jeździłem na zwykłych amorkach. Było twardo, ale też bez przesady.
147 2001, 1.6 105 KM- była
156 2003, 2.0 JTS 166 KM- była
156 2003, 2.5 V6 192 KM- była... ehh..
156 2005 1.9 JTD~`160 KM była
159 2006 1.9 JTD- była
159 2005 1.9 Distinictive- była..
156 2003 2.0 TS+LPG- była
156 2003 2,5 V6- była..
156 FL 2005 1.9 jtd- była
166 FL 2005 2,4 jtd - była
Alfa Romeo Crosswagon - był..
156 FL 3.0 V6 - była
Brera Tbi 2010 - jest
Najlepsze auto na świecie - służbowe - jest
Twin Spark Compressore - Na pohybel hejterom - Szalone 0.5bara
Mazda mx5 - bokiem, na glebie i z kierownicą po złej stronie.
"Nothing is "good" for daily driving that's not OEM. So by that logic don't turbo your car. Don't make it faster. Don't do anything. Go buy a bus pass."
DRIFT-R's ALFA 147[CENTER]
Twin Spark Compressore - Na pohybel hejterom - Szalone 0.5bara
Mazda mx5 - bokiem, na glebie i z kierownicą po złej stronie.
"Nothing is "good" for daily driving that's not OEM. So by that logic don't turbo your car. Don't make it faster. Don't do anything. Go buy a bus pass."
Krusz - i jak, twardo ? dużo lepiej sie prowadzi niż wcześniej na seryjnym ?? jest dużo sztywniej ? bo mi na tym zależy troche ;p
nie ma jakiejś wielkiej różnicy.
Jest niżej, lekko twardziej ale wciąż sprężyście. Pląby z zębów nie wypadają, plecy nie bolą. Rodzina nie narzeka.
w porównaniu do serii jest zdecydowanie sztywniej i twardziej, ale nie jest za twardo
W połączeniu z grubszymi niż seria stabilizatorami prowadzi się baardzo przyjemnie.
Ostatnio edytowane przez Krusz ; 15-04-2013 o 11:04
Twin Spark Compressore - Na pohybel hejterom - Szalone 0.5bara
Mazda mx5 - bokiem, na glebie i z kierownicą po złej stronie.
"Nothing is "good" for daily driving that's not OEM. So by that logic don't turbo your car. Don't make it faster. Don't do anything. Go buy a bus pass."