Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 33

Temat: Gwint

  1. #21
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar drift-r
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Szczecin/Łódź (czasem)
    Auto
    AR 147 1.6TS Distinctive 2001
    Postów
    6,806

    Domyślnie

    Cytat Napisał Aleks_K Zobacz post
    e będzie twardziej niż jak na seryjny amor założę sprężyny eibacha od 147 -45 ?
    Zły pomysł.

  2. #22
    Użytkownik Ogier Avatar Aleks_K
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Wałbrzych
    Auto
    Alfa Romeo GT 2.0 JTS
    Postów
    175

    Domyślnie

    Drift-r - czemu ? W tym momencie myślę o zakupie sprężyn vogtlanda -40 i właśnie założenie ich na seryjny amor

  3. #23
    Użytkownik Pasjonat Avatar Proxim@Ar
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    Opole, Piła
    Auto
    Brera Tbi
    Postów
    3,572

    Domyślnie

    Ja miałem właśnie te springi Voghtlanda -40 i jeździłem na zwykłych amorkach. Było twardo, ale też bez przesady.
    147 2001, 1.6 105 KM- była
    156 2003, 2.0 JTS 166 KM- była
    156 2003, 2.5 V6 192 KM- była... ehh..
    156 2005 1.9 JTD~`160 KM była
    159 2006 1.9 JTD- była
    159 2005 1.9 Distinictive- była..
    156 2003 2.0 TS+LPG- była
    156 2003 2,5 V6- była..
    156 FL 2005 1.9 jtd- była
    166 FL 2005 2,4 jtd - była
    Alfa Romeo Crosswagon - był..
    156 FL 3.0 V6 - była
    Brera Tbi 2010 - jest
    Najlepsze auto na świecie - służbowe - jest

  4. #24
    Użytkownik Romeo Avatar Krusz
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Warszawa / Lancaster UK
    Auto
    156 1.8TS '02
    Postów
    1,517

    Domyślnie

    Cytat Napisał Aleks_K Zobacz post
    Drift-r - czemu ? W tym momencie myślę o zakupie sprężyn vogtlanda -40 i właśnie założenie ich na seryjny amor
    Weź cały komplet vogtlana i będziesz miał spokój, koszt 1500zł za komplet amorów i sprężyn to bardzo dobra cena nawet jak na zwykłe.

    Twin Spark Compressore - Na pohybel hejterom - Szalone 0.5bara
    Mazda mx5 - bokiem, na glebie i z kierownicą po złej stronie.
    "Nothing is "good" for daily driving that's not OEM. So by that logic don't turbo your car. Don't make it faster. Don't do anything. Go buy a bus pass."

  5. #25
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar drift-r
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Szczecin/Łódź (czasem)
    Auto
    AR 147 1.6TS Distinctive 2001
    Postów
    6,806

    Domyślnie

    Zasadniczo do -20 a nawet -30 zostawiają seryjne amorki, ale przy -40 czy -45 lepiej wrzucić już coś o krótszym skoku.

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał Krusz Zobacz post
    Weź cały komplet vogtlana i będziesz miał spokój, koszt 1500zł za komplet amorów i sprężyn to bardzo dobra cena nawet jak na zwykłe.
    Za takie pieniądze to nie byłoby się co zastanawiać.

  6. #26
    Użytkownik Romeo Avatar Krusz
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Warszawa / Lancaster UK
    Auto
    156 1.8TS '02
    Postów
    1,517

    Domyślnie

    Cytat Napisał drift-r Zobacz post
    Za takie pieniądze to nie byłoby się co zastanawiać.

    Mniej-więcej (+/-150zł) tyle kosztują u polskiego dystrybutora - kolega kupował z pół roku temu.

    Twin Spark Compressore - Na pohybel hejterom - Szalone 0.5bara
    Mazda mx5 - bokiem, na glebie i z kierownicą po złej stronie.
    "Nothing is "good" for daily driving that's not OEM. So by that logic don't turbo your car. Don't make it faster. Don't do anything. Go buy a bus pass."

  7. #27
    Użytkownik Ogier Avatar Aleks_K
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Wałbrzych
    Auto
    Alfa Romeo GT 2.0 JTS
    Postów
    175

    Domyślnie

    Krusz - i jak, twardo ? dużo lepiej sie prowadzi niż wcześniej na seryjnym ?? jest dużo sztywniej ? bo mi na tym zależy troche ;p

  8. #28
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar omen
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Piekary Śląskie
    Auto
    GT
    Postów
    5,030

    Domyślnie

    nie ma jakiejś wielkiej różnicy.
    Jest niżej, lekko twardziej ale wciąż sprężyście. Pląby z zębów nie wypadają, plecy nie bolą. Rodzina nie narzeka.

  9. #29
    Użytkownik Romeo Avatar Krusz
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Warszawa / Lancaster UK
    Auto
    156 1.8TS '02
    Postów
    1,517

    Domyślnie

    w porównaniu do serii jest zdecydowanie sztywniej i twardziej, ale nie jest za twardo
    W połączeniu z grubszymi niż seria stabilizatorami prowadzi się baardzo przyjemnie.
    Ostatnio edytowane przez Krusz ; 15-04-2013 o 11:04

    Twin Spark Compressore - Na pohybel hejterom - Szalone 0.5bara
    Mazda mx5 - bokiem, na glebie i z kierownicą po złej stronie.
    "Nothing is "good" for daily driving that's not OEM. So by that logic don't turbo your car. Don't make it faster. Don't do anything. Go buy a bus pass."

  10. #30
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar jbkobziak
    Dołączył
    12 2008
    Mieszka w
    Rząśnik
    Auto
    AR 156 2.4 JTD CF2 136KM Cosmo Blue
    Postów
    276

    Domyślnie

    Cytat Napisał Krusz Zobacz post
    Mniej-więcej (+/-150zł) tyle kosztują u polskiego dystrybutora - kolega kupował z pół roku temu.

    A kto jest tym polskim dystrybutorem, u którego można kupić same amortyzatory? Ja znalazłem kilka sklepów i są tylko zestawy, a z chęcią kupiłbym same amorki.

Podobne wątki

  1. Gwint do 166 ;)
    Utworzone przez kML w dziale 166
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 15-06-2015, 21:49
  2. [155] Gwint w 155
    Utworzone przez flyberry.pl w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 44
    Ostatni post / autor: 03-09-2014, 19:34
  3. Gwint w GT
    Utworzone przez Aleks_K w dziale Hamulce i zawieszenie
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 24-04-2013, 17:32
  4. [156] Gwint
    Utworzone przez Ziomek w dziale Hamulce i zawieszenie
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 27-09-2010, 21:05

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory