Strona 3 z 7 PierwszyPierwszy 1234567 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 65

Temat: Niedoładowanie na niskich obrotach 1.9 JTD 150km

  1. #21
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Wymień overboosta. A jeśli to silnik 150KM to klapy wirowe chodzą?
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  2. #22
    Użytkownik Rowerzysta Avatar arquadiusy
    Dołączył
    09 2012
    Mieszka w
    Kęty
    Auto
    Było GT 3.2 Q2 Jest Giulietta QV i Brera 2.4
    Postów
    485

    Domyślnie

    Cytat Napisał Maciek-156 Zobacz post
    Wymień overboosta. A jeśli to silnik 150KM to klapy wirowe chodzą?
    sądzisz ze jest walnięty ??? ten silnik nie ma jeszcze klap to jest rocznik 2004 silnik CF3 16v 150km
    Ostatnio edytowane przez arquadiusy ; 17-04-2013 o 20:32

  3. #23
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar omen
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Piekary Śląskie
    Auto
    GT
    Postów
    5,030

    Domyślnie

    Servo daje prawidłowe podcisnienie?

  4. #24
    Użytkownik Rowerzysta Avatar arquadiusy
    Dołączył
    09 2012
    Mieszka w
    Kęty
    Auto
    Było GT 3.2 Q2 Jest Giulietta QV i Brera 2.4
    Postów
    485

    Domyślnie

    Cytat Napisał omen Zobacz post
    Servo daje prawidłowe podcisnienie?
    Oj nie mam pojecia jak to sprawdzic ? w fesie jest taka opcja ?

  5. #25
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Cytat Napisał arquadiusy Zobacz post
    Czytam o niedoładowaniu, patrzę na te logi. Fakt dzisiaj jestem już trochę zmęczony ale ja tu widzę zarąbiste przeładowanie. Powiedziałbym, że geometria się przywiesza ale... powinno wywalić MSCF-a jak byk ! Nie wywala ? Czyżby ktoś modyfikował limitery ?

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	mega_przeladowanie.jpg
Wyświetleń:	123
Rozmiar:	55.3 KB
ID:	93240
    Wszystkie powyższe pozycje, to przeładowanie, które powinno zapalić checka ale pozycja 12, to szczyt, którego długo ta turbawka nie wytrzyma. Przy 4500 obr. jeszcze dmucha prawie 2800 mBar !
    Ten soft był modyfikowany ?
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  6. #26
    v-rod
    Gość

    Domyślnie

    Być może geometria turbiny lub przepływka. Nie zawsze przepływka wyrzuci ,,twardą usterke". Najlepiej podmień od kogos sprawną i wtedy zobacz. Jak nie to stawiałbym na turbine. Jeżeli jestes pewien że turbina nie była regenerowana, to daj zrobic samą geometrie bo jak zregenerujesz cała to nie wiadomo ile to potem pochodzi. z tymi turbinami po regeneracji róznie bywa

  7. #27
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    O ile przepływka może być padnięta w granicach, które nie powodują błędu, to zanim wyślesz kolegę do czyszczenia turbiny zastanów się dla czego przeładowanie do 2900 mBar trwające 15 cykli pomiarowych nie powoduje MCSF-a.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  8. #28
    Użytkownik Rowerzysta Avatar arquadiusy
    Dołączył
    09 2012
    Mieszka w
    Kęty
    Auto
    Było GT 3.2 Q2 Jest Giulietta QV i Brera 2.4
    Postów
    485

    Domyślnie

    Cytat Napisał @sdero Zobacz post
    O ile przepływka może być padnięta w granicach, które nie powodują błędu, to zanim wyślesz kolegę do czyszczenia turbiny zastanów się dla czego przeładowanie do 2900 mBar trwające 15 cykli pomiarowych nie powoduje MCSF-a.
    Przepływka jest nówka , juz podmieniałem i zero róznicy czy soft byl kombinowany - nieiwem , co do kierownic turbiny móglbym to sam zrobic tylko czy jest sens ?? - sztanga chodzi bardzo luźniutko . No chyba ze kierownice są wypalone ???
    Mam możliwość szczytania mapy przez kumpla , jakbym ją tu wrzucił sprawdziłby mi ktoś czy zgadza sie z orginałem ? A może poprostu turbinka juz pada ? - ale czy wtedy byłaby zdolna tyle wydmuchac ? xD
    Ostatnio edytowane przez arquadiusy ; 20-04-2013 o 11:46

  9. #29
    Użytkownik Fachowiec Avatar maly_777
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 FL SW 1.9 16V
    Postów
    2,521

    Domyślnie

    A ja z ciekawości zobaczę jeszcze powiązanie: obroty, dawka doładowania zmierzona i docelowa oraz overboost.

    Idź do kumpla zgraj te mapy koniecznie.

    Na twoim miejscu nie jeździłbym powyżej 2500-3000 obrotów aż do wyjaśnienia

    Jak widać turbo jest wstanie tyle wydmuchać tylko pytanie ile razy
    Ostatnio edytowane przez maly_777 ; 20-04-2013 o 15:52

    KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
    Konwersje USA->EU
    UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
    KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline

  10. #30
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar MADMAN
    Dołączył
    03 2012
    Mieszka w
    GŁOGÓW
    Auto
    156 SPORTWAGON 2.4 JTD CF3
    Postów
    255

    Domyślnie

    Turbiny jeszcze nie sprawdzałeś? Sprawdz luz wirnika i stan łopatek. Moja turbina była padnięta na maxa ale dmuchała 2.3 bar ,ale dopiero pod koniec obrotów.

Podobne wątki

  1. Drgania na niskich obrotach w JTD
    Utworzone przez prozac w dziale GT
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 14-11-2015, 00:32
  2. Drgania na niskich obrotach
    Utworzone przez Bider w dziale 166
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 17-10-2014, 15:16
  3. dzwonienie na niskich obrotach 1.6 TS 120 KM
    Utworzone przez damiankck w dziale 147
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 02-05-2012, 16:34
  4. [145] Dławienie na niskich obrotach
    Utworzone przez maniek015 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 31-12-2011, 10:28
  5. Toczenie na niskich obrotach ..
    Utworzone przez Jin147 w dziale 147
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 21-08-2010, 00:14

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory